PROFESINĖS PRAKTIKOS ATASKAITA
AB SEB BANKAS
TURINYS
ĮVADAS________________________________________________________________________3
1. ĮMONĖS AB SEB BANKAS VEIKLOS PRISTATYMAS ___________________________5
2. PASIRINKTŲ NAGRINĖTI PRAKTIKOS UŽDUOČIŲ IR PRAKTIKOS METU
ĮTVIRTINTŲ KOMPETENCIJŲ ANALIZĖ REMIANTIS TEORINĖMIS ŽINIOMIS _____6
2.1. Apibūdinti įmonės teisinį statusą ir teisinį veiklos reglamentavimą, išsiaiškinti
organizacinę valdymo struktūrą arba ją sudaryti, paaiškinti jos privalumus ir trūkumus_________6
2.2. Išnagrinėti, kaip įmonėje valdomi žmogiškieji ištekliai (personalo paieškos šaltinius,
atrankos, adaptavimo, veiklos ir kompetencijos vertinimo principus, personalo ugdymo ir
motyvavimo metodus, personalo kaitos valdymo priemones ir kt.)_________________________7
2.3. Nustatyti įmonės (jos padalinio) prekių (paslaugų) kokybės vadybos tobulinimo
priemones_____________________________________________________________________9
2.4. Analizuoti įmonės komunikacijos procesą, elementus ir priemones, apibūdinti
bendravimo su kolegomis, partneriais ir klientais situacijas______________________________10
2.5. Nustatyti įmonės (jos padalinio) veiklos tobulinimo galimybes komunikacijos srityje___12
2.6. Analizuoti įmonėje taikomą rėmimo (rinkodaros) kompleksą ir naudojamas rinkodaros
priemones, prisidėti prie įmonės rinkodaros planavimo ir įgyvendinimo____________________13
2.7. Nustatyti įmonės vartotojų tipus bei jų elgsenos modelius, atsižvelgiant į kultūrines,
nacionalines ir socialines vartotojų ypatybes_________________________________________15
2.8. Atlikti įmonės konkurentų analizę___________________________________________16
IŠVADOS IR SIŪLYMAI________________________________________________________19
LITERATŪROS SĄRAŠAS _______________________________________________________20
PRIEDAI______________________________________________________________________21
ĮVADAS
Praktika buvo atliekama AB SEB banko Martyno Mažvydo skyriuje. AB SEB -
Lietuvos komercinis bankas. Priklauso Šiaurės šalių finansinių paslaugų grupei „SEB“.
Įkurtas 1990 metais. Lietuvoje SEB grupė aptarnauja daugiau kaip milijoną klientų. 2016 m. su
„Swedbank“ banku buvo vienu iš dviejų didžiausių bankų Lietuvoje ir 40-as Centrinėje Europoje
(pagal „Deloitte“ vertinimą). Bankas 2016 m. gruodžio 31 d. turėjo 3 filialus: AB SEB banko Rytų
regiono filialą (Vilnius), AB SEB banko Vidurio regiono filialą (Kaunas), ir AB SEB banko Vakarų
regiono filialą (Klaipėda). Filialus sudarė 34 klientų aptarnavimo padalinių tinklas (5 finansinių
paslaugų centrai ir 29 klientų aptarnavimo skyriai visoje Lietuvoje). Vilniaus M. Mažvydo skyrius,
kuriame buvo atlikta praktika, yra klientų aptarnavimo skyrius, jame teikiamos įvairios paslaugos:
valiutos keitimas, indėliai, seifų nuoma, paskolos, lizingas, draudimas, išduodamos mokėjimo
kortelės, įrengta savitarnos zona, veikia bankomatai.
Praktikos vieta buvo pasirinkta vadovaujantis noru artimiau susipažinti su tarptautine, net 16
šalių veikiančia įmone, suprasti, kaip yra vykdoma banko veikla, aptarnaujami ir segmentuojami
klientai, suprasti karjeros galimybes, išsiaiškinti, kokių žinių reikia įmonės veiklos vykdyme ir
pritaikyti studijų metu jau įgytas žinias.
Praktikos trukmė- 10 savaičių (nuo kovo 20 d. iki gegužės 26 d.), praktikos apimtis- 15 kreditų.
Praktikos tikslai:
Realioje verslo aplinkoje praktiškai įtvirtinti studijų metu įgytas ekonomikos, vadybos,
rinkodaros, materialiųjų finansinių išteklių valdymo žinias.
Praktikos uždaviniai:
1. Apibūdinti įmonės teisinį statusą ir teisinį veiklos reglamentavimą, išsiaiškinti organizacinę
valdymo struktūrą arba ją sudaryti, paaiškinti jos privalumus ir trūkumus.
2. Išnagrinėti, kaip įmonėje valdomi žmogiškieji ištekliai (personalo paieškos šaltinius,
atrankos, adaptavimo, veiklos ir kompetencijos vertinimo principus, personalo ugdymo ir
motyvavimo metodus, personalo kaitos valdymo priemones ir kt.).
3. Nustatyti įmonės (jos padalinio) prekių (paslaugų) kokybės vadybos tobulinimo priemones.
4. Analizuoti įmonės komunikacijos procesą, elementus ir priemones, apibūdinti bendravimo
su kolegomis, partneriais ir klientais situacijas.
5. Nustatyti įmonės (jos padalinio) veiklos tobulinimo galimybes komunikacijos srityje.
6. Analizuoti įmonėje taikomą rėmimo (rinkodaros) kompleksą ir naudojamas rinkodaros
priemones, prisidėti prie įmonės rinkodaros planavimo ir įgyvendinimo.
7. Nustatyti įmonės vartotojų tipus bei jų elgsenos modelius, atsižvelgiant į kultūrines,
nacionalines ir socialines vartotojų ypatybes.
8. Atlikti įmonės konkurentų analizę.
Praktikos eiga:
Praktika prasidėjo AB SEB banko Martyno Mažvydo skyriuje. Pirmomis praktikos dienomis
rimtų darbų nebuvo, jokio įvadinio mokymo taip pat nebuvo, po truputį administratorė aiškino, kaip
vyksta darbas, reikėjo stebėti, kaip ji atlieka jai skirtus darbus. Dar savaitę buvau administratorės
asistentė, padėdavau jai atlikti kai kuriuos smulkius darbus (nunešti dienos dokumentus, išdėlioti
gautas korteles ir PIN kodus, atiduoti klientams pažymas, palydėti...
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!