PRODUKTO (PASLAUGOS) ,,CREPE DELICIOUS‘‘ ĮVEDIMO LIETUVOJE PLANAS
Kursinis darbas
TURINYS
LENTELIŲ IR PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS 2
ĮVADAS 4
1. TEORINIAI „CREPE DELICIOUS“ ĮVEDIMO Į LIETUVOS RINKĄ ASPEKTAI 5
1.1. Tarptautinės prekybos ekonominės prielaidos 6
1.2. Konkurencinė politika ir ES verslo teisė 10
2. „CREPE DELICIOUS“ ĮVEDIMAS Į RINKĄ 15
2.1. ,,Crepe Delicious‘‘ rinkos mikro ir makro aplinkos analizė, verslo teisės aspektai 15
2.2. ,,Crepe Delicious‘‘ produkto pozicionavimas 18
2.3. ,,Crepe Delicious‘‘ produkto adaptavimo pasirinktai rinkai planas 19
2.4. Produkto įvedimo į rinką strategija ir marketingo / rėmimo planas 20
2.5. Derybinių tikslų ir strategijos paruošimas 25
IŠVADOS 27
CONCLUSIONS 28
LITERATŪRA IR KITI INFORMACIJOS ŠALTINIAI 29
ĮVADAS
Darbo aktualumas. Globalėjantis pasaulis priverčia tiek valstybes, tiek žmones, tiek
verslus panašėti, vienos valstybės atrasdamos, sukurdamos kažką naujo, dalinasi su kitomis ir tokiu
būdu daug verslo šakų, naujų produktų ir idėjų atsiranda visame pasaulyje. „Crepe Delicious“
pasirinkome įvesti į Lietuvos rinką, nes Lietuvoje nors ir pakankamai didelis pasirinkimas
maitinimo įstaigų, tačiau būtent tokios blyninės nėra, o lietuviai mėgsta tai, kas yra populiaru
pasaulyje ir mėgsta išbandyti naujoves. Ši franšizė buvo pasirinkta dėl blynų gamybos unikalumo,
plataus asortimento ir dėl to, nes Europoje dar šios fanšizės nėra.
Darbo tikslas- įvesti „Crepe Delicious“ produktus į Lietuvos rinką, ją išanalizuoti.
Parinkti tinkamas strategijas deryboms su partneriais, bei atlikti mikro ir makro aplinkos analizę.
Darbo uždaviniai:
Ištirti ir įvertinti Lietuvos rinką;
Išanalizuoti ir išsiaiškinti susijusią su produktu konkurencinę politiką ir Europos Sąjungos
verslo teisę;
Ištirti mikro ir makro aplinką;
Išsiaiškinti ir parinkti produkto adaptavimo Lietuvos rinkoje planą;
Parinkti tinkamą įvedimo strategiją ir paruošti marketingo/rėmimo planą;
Parinkti tinkamą derybų strategiją.
Darbo objektas - blyninės „Crepe Delicious“ tarptautinės prekybos prielaidos,
konkurencinė politika, ES verslo teisė, mikro ir makro aplinkų analizė, produkto pozicionavimas,
adaptavimo planas, produkto įvedimo į rinką ir marketingo strategija, derybų tikslai.
Darbo metodai – rinkos analizė, teisės analizė, mikro ir makro aplinkos analizė,
marketingo 7P analizė.
Darbo struktūra – teorinėje dalyje išsiaiškinama kaip produkto įvedimą į Lietuvos rinką
paveiks tarptautinė prekyba, konkurencinė politika ir ES verslo teisė. Praktinėje dalyje paruošiamas
planas ir strategija „Crepe Delicious“ įvedimui į Lietuvos rinką, atliekama mikro ir makro analizė,
paruošiama marketingo strategija, aptariama kainodara, adaptavimo procesas ir planuojamos
derybos su partneriais.
5
1. TEORINIAI „CREPE DELICIOUS“ ĮVEDIMO Į LIETUVOS RINKĄ ASPEKTAI
Šiame skyriuje bus aprašoma tarptautinės prekybos ekonominės prielaidos, konkurencinė
politika ir ES verslo teisės įtaka įvedamoje šalyje.
1.1. Tarptautinės prekybos ekonominės prielaidos
Tarptautinė prekyba – pardavimo ir pirkimo procesas, vykstantis įvairiose šalyse tarp
pardavėjų, pirkėjų ir tarpininkų. Šiuolaikinė tarptautinė prekyba – tai neatskiriama kasdieninio
gyvenimo dalis. Viena su kita prekiaudamos šalys gali įsigyti užsieninių prekių žemesnėmis
kainomis negu gamindamos tokias pat prekes šalies viduje. Vadinasi, kiekviena šalis iš prekybos
stengiasi gauti naudos. Kas gi sudaro prekybos tarp šalių ekonominį pagrindą?
Tarptautinės prekybos pagrindas yra mainai ir specializacija. Taigi, tarptautinė prekyba yra
priemonė, padedanti šalims vystyti specializaciją, didinti savo išteklių našumą ir taip plėsti bendrą
gamybos apimtį.
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!