Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

PRIVATUMO VEIKSNIŲ ĮTAKA POŽIŪRIUI IR KETINIMUI NAUDOTIS VIRTUALIOMIS SOCIALINIŲ TINKLŲ PLATFORMOMIS

9.5 (5 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Vadyba , Bakalauro darbai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: PDF failas
Apimtis: 57 psl., (14708 ž.)
Vertinimas:
9.5 (5 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

BAIGIAMASIS BAKALAURO DARBAS 
PRIVATUMO VEIKSNIŲ ĮTAKA POŽIŪRIUI IR KETINIMUI NAUDOTIS VIRTUALIOMIS SOCIALINIŲ TINKLŲ PLATFORMOMIS

TURINYS
ĮVADAS 3
1.PRIVATUMO VEIKSNIŲ TEORIJA 6
1.1. Privatumo veiksnių samprata 6
1.2. Privatumo veiksniai socialinių tinklų platformose 8
1.2 Privatumo veiksnių teorijų apžvalga 9
1.2.1. Privatumo teorijos, orientuotos į asmenį ir grupes 9
1.2.3. Privatumo teorijos, orientuotos į socialinius bruožus ir normas 12
1.2.4. Privatumas kaip informacijos atskleidimas 13
1.3. Privatumo veiksniai socialiniuose tinkluose ir ketinimas naudotis socialiniais tinklais 15
1.4. Technologijų priėmimo modelis 17
1.5. Privatumo sistemų socialiniuose tinkluose problemos ir pasiūlymai 19
2. PRIVATUMO VEIKSNIŲ ĮTAKOS POŽIŪRIUI IR KETINIMUI NAUDOTIS VIRTUALIOMIS SOCIALINIŲ TINKLŲ PLATFORMOMIS TYRIMO METODIKA 22
2.1. Tyrimo problema, tikslas ir modelis 22
2.2. Duomenų rinkimas 27
2.3. Tyrimo imtis 28
2.3. Tyrimo duomenų analizės metodai 29
3. DUOMENŲ ANALIZĖ IR REZULTATAI 30
3.1. Demografiniai duomenys 30
3.2. Naudotų konstruktų patikimumas 32
3.3. Normalumo analizė 33
3.4. Aprašomoji statistika 35
3.5. Hipotezių testavimas 36
IŠVADOS 42
SANTRAUKA ANGLŲ KALBA 45
SANTRAUKA LIETUVIŲ KALBA 46
LITERATŪROS SĄRAŠAS 47
PRIEDAI 50

ĮVADAS
Temos aktualumas: Šiais laikais daugelis žmonių negali įsivaizduoti savo gyvenimo be
socialinių tinklų. Socialiniai tinklai suteikia daug privalumų ir greitą prieigą, kuri palengvina
daugelio kasdienybę. Nuo pat socialinės medijos atsiradimo, žmonės galėjo laisvai dalintis
informacija arba ją suteikti, užmegzti suinteresuojančius ryšius su kitais vartotojais, kurti
bendruomenes ir save realizuoti. Socialiniuose tinkluose galima praleisti daug laiko ir tai gali tapti
kasdienę, reikšminga asmens gyvenimo dalimi. Kasdien būnant internete dalijimąsi dideliu kiekiu
asmeninės informacijos, kuri tampa prieinama kitiems. Internetas iš vietinio tinklo, skirto
nedidelei ekspertų grupei aštuntojo dešimtmečio pradžioje, išsivystė į pasaulinę, nuolat
besivystančią infrastruktūrą, kuri palaiko daugybę paslaugų ir produktų, nuo kurių šiandien
priklauso beveik visos įmonės, vyriausybės ir piliečiai. Socialiniai tinklai tapo ypač reikalingi po
Covid-19 protrūkio 2020 metais (Hesselman et al, 2020).
Privatumas ir jo veiksniai tampa vienu labiausiai aptariamų aspektų vartotojams svarstant
prisijungti prie socialinių tinklų ir tai yra kone plačiausiai mokslinėje literatūroje apžvelgiama
tema. Privatumo veiksniai plačiai ištirti tokių autorių kaip: Westin (1967), Davis (1993), Sheehan
ir Hoy (2000) ir šie autoriai vis dar yra masiškai cituojami naujausiuose šaltiniuose ir jų apžvalgos
vis dar pritaikomos net ir sparčiai besikeičiantiems privatumo aspektams socialinėse platformose.
Ši tema dabar yra ypač aktuali dėl kaip niekad didėlio kiekio vartotojų tinkluose ir suinteresuotų
asmenų, ketinančių prie jų jungtis, kuriuos stabdo arba domina privatumo aspektai socialinėje medijoje.
Socialinės žiniasklaidos tinklai yra tarp plačiausiai naudojamų informacijos šaltinių
pasaulyje. Tai lengva ir nebrangi prieiga prie interneto ir didelis registruotų vartotojų skaičius šias
platformas paverčia vienu iš paprasčiausių ir veiksmingiausių informacijos sklaidos būdų (Padilla
& Blanco, 2020, p. 120). Virtualios socialinės erdvės suteikia galimybę žmonėms laisvai bendrauti
dalijantis informacija, nepaisant jų laiko ar geografinių apribojimų. Viena iš interaktyvios
komunikacijos ypatybių yra informacijos sklaida visą parą, tai padidina socialinės žiniasklaidos
įtaką, nes reikalauja greito reagavimo ir sudėtingesnių žiniasklaidos strategijų (Aurylaitė, 2019).
Pasak Smith ir kt. (1996), asmens gebėjimas kontroliuoti, kokiomis sąlygomis yra renkama ir
naudojama jo asmeninė informacija, buvo pripažinta viena iš svarbių temų informacinių sistemų
tyrimų srityje. Žvelgiant iš vartotojų perspektyvos, daugumai svarbu žinoti, kaip socialinė
žiniasklaida, kuria jie naudojasi arba ketina naudotis, renka, saugo ir naudoja jų...

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus