UAB ,,X“ PRIVALOMOSIOS PRAKTIKOS ATASKAITA
TURINYS
Įvadas.......................................................................................................................................................3
1. Organizacijos charakteristika............................................................................................................4
2. Organizacijos ir jos aplinkos apibūdinimas.....................................................................................5
2.1. Įmonės aplinkos analizė................................................................................................................5
2.1.1. Socialinė aplinka......................................................................................................................5
2.1.2. Teisinė/politinė aplinka............................................................................................................6
2.1.3. Ekonominė aplinka...................................................................................................................7
2.1.4. Technologinė aplinka..............................................................................................................8
2.2. Įmonės organizacinė schema.........................................................................................................9
Išvados....................................................................................................................................................11
Literatūra...............................................................................................................................................12
Priedai....................................................................................................................................................13
Įvadas
Kiekviena įmonė nuspręsdama veikti tam tikroje šalyje privalo įvertinti tos šalies situaciją, t.y.,
ar sukurta terpė verslui yra palanki. Tokios sąlygos yra svarbios tuo, nes įmonės išorėje esantys
veiksniai gali paveikti tos įmonės veiklos efektyvumą, siekiamus rezultatus neigiama linkme. Įmonių
išorinėje aplinkoje, dar vadinama makroaplinka, išskiriamos keturios pagrindinės aplinkos:
ekonominė, technologinė, teisinė ir socialinė. Kiekviena iš jų tarpusavyje veikia viena kitą, tuo pačiu
darydamos įtaką ir pačioms įmonėms. Šiuo atveju įmonės yra priverstos prisitaikyti prie tokių sąlygų
arba nutraukti veikląn ir ieškoti geresnės aplinkos veiklai.
Kiekvienoje įmonėje norint išlaikyti darbo tvarką yra sukurta organizacinė struktūra, kurioje
pateikiami pagrindiniai ryšiai (tiesioginiai ir netiesioginiai) tarp tam tikrų įmonės padalinių ir tuose
padaliniuose dirbančių darbuotojų. Tai labai svarbu, kadangi atskleidžiamos pagrindinės pareigybės,
geriau valdomas organizacijos vidaus darbas, todėl organizacinė schema turi būti detali ir atitikti realybę.
Darbo tikslas: atlikti įmonės išorės ir vidaus vertinimą.
Darbo uždaviniai:
1. Ištirti įmonės, kurioje ji veikia, makroaplinką;
2. Išanalizuoti įmonės organizacinę schemą.
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!