PRIMEFIGHT TV HD KONKURENCINGUMO ANALIZĖ TARPTAUTINĖJE RINKOJE
B a i g i a m a s i s d a r b a s
TURINYS
SANTRAUKA 3
SUMMARY 4
ĮVADAS 5
1. MOKSLINĖ LITERATŪROS ANALIZĖ 7
1.1. Konkurencingumo samprata 7
1.2. Konkurencingumą lemiantys veiksniai 9
1.3. Konkurencingumo modeliai 12
2. TYRIMO DIZAINAS 17
2.1. Tyrimo eigos pristatymas 17
2.2. Sporto kanalo pristatymas 19
3. TYRIMO REZULTATAI IR JŲ APTARIMAS 20
3.1. PRIMEFIGHT TV konkurencingumo analizė 20
3.2. PRIMEFIGHT TV klientų apklausos analizė 21
IŠVADOS 37
LITERATŪROS SĄRAŠAS 39
PRIEDAI 41
ĮVADAS
Spartus vartotojų poreikių pasikeitimas, teikiant prekybos sektoriuje priverčia nuolat ieškoti
naujų būdų tobulėjimui, įmonės priverstos nuolat plėsti savo veiklą bei didinti konkurencingumą.
Vienas pagrindinių įmonių tikslų, siekti pelno organizacijoje ir didinti konkurencingumą.
Temos aktualumas. Prekybos sektoriaus įmonės norėdamos plėstis bei eiti pirmyn privalo ne
tik didinti savo konkurencinį pranašumą kitų įmonių atžvilgiu, bet ir nuolat atlikti
konkurencingumo analizę ne tik įmonės viduje, bet ir išorėje. Prekybos sektoriaus įmonės
norėdamos išlikti konkurencingoms padeda ne tik naujų technologijų kūrimas, prekių ar paslaugų
kokybė, nuolatinis darbuotojų motyvavimas, bet ir savo kaip įmonės konkurencingumo analizė kitų
įmonių atžvilgiu. Norėdama išlikti konkurencinga privalo stebėti visus elementus, supančius pačią
įmonę, nes šių elementų stebėjimas, suteikia galimybę kurti tinkamas konkurencingumo strategijas
bei tobulinti pagrindinius veiksnius, kurie suteikia galimybę didinti įmonės konkurencingumą.
Darbo problema. Konkurencingumo didinimas aktualus įmonėms, vykdančioms prekybos
paslaugas, labai svarbus nuolatinis konkurencinio pranašumo tobulinimas. Tačiau prie nuolatinio
vartotojų poreikių pasikeitimo bei naujų technologijų tobulėjimo, nebespėjama prisitaikyti.
Konkurencingumo analizės tematiką Lietuvoje nagrinėjo nemažai mokslininkų. Analizuojant
darbe įmonių konkurencingumo aspektus, konkurencingumą lemiančius veiksnius, buvo
analizuojama tiek užsienio, tiek Lietuvos autorių darbai: R. Činčikaitės (2012), R. Ginevičiaus, A.
Krivkos (2012), D. Jurevičienės, A. Komarovos (2012), R. Keršienės (2012), A. Liučvaitienės, K.
Peleckio (2013), N. Paliulio, R. Činčikaitės (2013) C. Brindusoiu, D. Ioncica (2013), Y. G. Chen, P.
Hsieh (2012), M. E. Porter (1990; 2012), I. Roffe (2013), A. L. Salazar, R. C. Soto, R. E. Mosqueda
(2012), R. Sancharan (2011), H. Tsai, H. Song, K. K. F. Wong (2012). ir kt.
Labai svarbu, jog įmonė sugebėtų kuo skubiau reaguoti į rinkos pokyčius, prisitaikyt prie nuolat
besikeičiančių vartotojų poreikių, stebėtų bei vertintų savo konkurencinę aplinką bei gebėtų diegti
naujoves. Todėl baigiamojo darbo problema – netinkamai parinktos konkurencingumo didinimo
priemonės PRIMEFIGHT TV, gali turėti neigiamų pasekmių pelno bei konkurencingumui
didinimui kitų įmonių atžvilgiu.
Darbo objektas: Konkurencingumo analizė.
Darbo tikslas – atlikti PRIMEFIGHT TV konkurencingumo analizę.
Darbo uždaviniai:
1. Atskleisti konkurencingumo sampratą bei konkurencingumą lemiančių veiksnių analizę
teoriniu požiūriu;
2. Analizuoti konkurencingumo modelius teoriniu požiūriu;
3. Analizuoti PRIMEFIGHT TV konkurencingumą kitų teikiančių tokias pačias sporto
paslaugas atžvilgiu.
4. Pateikti PRIMEFIGHT TV strateginės analizės rezultatus.
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!