Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

PREKĖS ŽENKLO ŽINOMUMO DIDINIMAS

9.7 (3 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Rinkodara , Bakalauro darbai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 25 psl., (5174 ž.)
Vertinimas:
9.7 (3 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

TURINYS
SANTRAUKA 5
SUMMARY 6
ĮVADAS 7
1. MOKSLINĖS LITERATŪROS ANALIZĖ 9
1.1. Prekės ženklo samprata 9
1.2. Prekės ženklo žinomumas 12
1.3. Prekės ženklo žinomumo didinimas 14
1.3.1. Prekės ženklo žinomumo didinimo tikslai 15
1.4. Prekės ženklo funkcijos 17
1.5. Prekės ženklo vertingumas 18
1.6. Prekės ženklo kuriama vertė 20
IŠVADOS 22
LITERATŪROS SĄRAŠAS 23

ĮVADAS
Temos aktualumas. Šiuolaikinė visuomenė, kuri pastebimai vis tobulėja, skatina įvairiausių
prekės ženklo žinomumą didinančių priemonių tobulėjimą, o įvairių verslo sričių specialistai ir
valdytojai, prekės ženklų kūrėjai, kurie užtikrina konkrečių sistemų naudojimą versle, susiduria su
naujais iššūkiais. Verslo atstovų pagrindinis iššūkis yra išspręsti kylančias problemas dėl didžiulės
konkurencijos, kintančios vartotojų kultūros ir verslo aplinkos. Siekis didinti kiekvienos prekės
ženklą yra neatsiejamas nuo kiekvieno verslo plėtros tikslų ir įnorių. Dabartinė rinka yra perpildyta
tokių pačių prekių ir paslaugų, todėl įmonės pradėjo skirti dėmesį į neapčiuopiamą savo produkto ir
pačios įmonės teikiamą naudą vartotojui. Todėl nauji sprendimai sutelkė didelį dėmesį ties prekių
ženklu. Pradėta kvestionuoti prekės ženklo prasme, esme ir paskirtimi. Taip pat įmonėms pradėjo
kilti daug klausimų, kokią įtaką prekės ženklas turi bendrai veiklos sėkmei. Tokios problemos
įmonėms pradėjo kilti, kai daugelis prekių ženklų persikėlė į elektroninę erdvę, kur informacija
klientams tapo pasiekiama žymiai lengviau. Vyrauja pernelyg susiaurintas supratimas, jog
populiarinti prekės ženklą pakanka jį aktyviai reklamuoti. Tad būtina įveikti nemažai sunkumų, iš
kurių vienas esmingiausių, kaip įvertinti ir kurti prekės ženklo žinomumą. Savo pozicijų rinkoje
žinojimas padėtų įmonei priimti alternatyvius sprendimus prekės ženklo žinomumui stiprinti.
Šiuo atveju konkurencija paslaugų industrijoje darosi vis stipresnė. Įmonės, siūlančios panašius
produktus ar paslaugas, naudoja tuos pačius paskirstymo kanalus ir rinkodaros priemones, todėl
konkuruoti tik dar sunkiau, todėl svarbu skatinti prekės ženklo žinomumą. Paprastas konkretaus
prekės ženklo atpažinimas gali įtakoti jo supratimą, kadangi žmonės yra linkę mėgti žinomus
prekinius ženklus, net jeigu niekada nėra jų naudoję.
Prekės ženklas – tai prekės pavadinimas, sąvoka, ženklas, simbolis, dizainas arba jų visuma,
skirta atpažinti vieno pardavėjo ar jų grupės siūlomas prekes ir atskirti jas nuo konkurentų prekių.
Populiarūs prekių ženklai turi vartotojų privilegiją – tai reiškia, kad vartotojai šiems ženklams yra
labai ištikimi. Prekės ženklo žinomumo kontekste įvairūs mokslininkai vis dažniau akcentuoja kaip
tinkamai įvertinti prekės ženklo žinomumą ir kaip jį išmatuoti. Prekės ženklo žinomumo teorinius ir
praktinius tyrimus atlieka tokie mokslininkai, kaip Aaker (2020), Keller (2019), Kapferer (2014),
tačiau vieni iš jų akcentuoja tik ekonominę prekės ženklo žinomumo naudą, kiti akcentuoja ir tiria
tik vartotojų elgseną. Tačiau pasigendama tokių tyrimų, kurie apjungia prekės ženklo žinomumo
didinimą paslaugų teikimo aspektu, kuris šiuolaikiniu požiūriu įmonės veiklą gali tinkamai išsiskirti
iš kitų.

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus