Darbo informacija

  •   Verslas, Referatai
  • DOC failas, 134 KB
  •  20 psl., (2864 ž.)
  • Universitetinis
  • Šaltiniai: Yra
Atsisiųsti darbą Paklausti

PREKĖS ŽENKLO TEORINIAI ASPEKTAI

9.1 (6 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Verslas , Referatai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOC failas
Apimtis: 20 psl., (2864 ž.)
Vertinimas:
9.1 (6 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

PREKĖS ŽENKLO TEORINIAI ASPEKTAI

TURINYS
ĮVADAS.....................................................................................................................................5 psl
1.PREKĖS ŽENKLO TEORINIAI ASPEKTAI .......................................................................6 psl
1.1. Prekės ženklo sąvoka......................................................................................................6 psl
1.2 Prekės ženklo tipai...........................................................................................................9 psl
1.3 Prekės ženklo funkcijos..................................................................................................11 psl
2. Prekės ženklo vertės samprata.........................................................................................14 psl
IŠVADOS................................................................................................................................18 psl
INFORMACIJOS ŠALTINIAI................................................................................................19 psl

ĮVADAS
Darbo aktualumas. Jau nuo seno prekės ženklas vaidino svarbų vaidmenį rinkoje.
Prekių ženklai buvo naudojami tam, kad pirkėjas, įsigijęs gaminį ir likęs juo patenkintas, kitą
kartą ieškodamas, galėtų lengviau atpažinti to paties gamintojo produkciją. Šiais laikais prekės
ženklo svarba rinkoje sparčiai auga, todėl prekės ženklas vartotojui tampa viena iš svarbiausių
prekių atpažinimo priemonių, o įmonei – konkurenciniu pranašumu.
Darbo tikslas: išanalizuoti prekės ženklo teorinius aspektus.
Darbo uždaviniai:
Aptarti prekės ženklo sampratą ;
Išsiaiškinti prekės ženklo vertės svarbą.
Darbo objektas: prekės ženklo vertinimas.
Darbo metodai: informacijos šaltinių duomenų rinkimas, sisteminimas, palyginamoji analizė.
Darbo struktūra: darbą sudaro 1skyrius, kuriame yra pateikiami prekės ženklo teoriniai aspektai.
Darbo apimtis: 20 lapų.

1.PREKĖS ŽENKLO TEORINIAI ASPEKTAI
1.1. Prekės ženklo sąvoka
Jau nuo seno gamintojai, norėdami išskirti savo gaminamus produktus iš kitų
konkuruojančių produktų, žymėjo juos tam tikrais ženklais ar užrašais. Geros prekės ženklinimas
tam tikru simboliu ar pavadinimu leido gamintojams didžiuotis savo produktais, o vartotojai
galėjo atpažinti jiems patinkamą produktą. Prekių ženklai buvo naudojami tam, kad pirkėjas,
įsigijęs gaminį ir likęs juo patenkintas, kitą kartą ieškodamas, galėtų lengviau atpažinti to paties
gamintojo produkciją. Prekės ženklo svarba rinkoje sparčiai auga. Gausėja produktų, kurie labai
panašūs savo funkcijomis, todėl prekės ženklas vartotojui tampa viena iš svarbiausių prekių
atpažinimo funkcijų. Yra labai daug skirtingų prekę apibrėžiančių sąvokų, kurias kiekvienas
autorius pateikia savaip.

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus