PREKĖS ŽENKLO ĮTAKA MOTERIŠKŲ RANKINIŲ PASIRINKIMUI TYRIMAS
Turinys
1. Įvadas................................................................................................................................................3
2. Prekės tyrimas..................................................................................................................................4
2.1. Prekės klasifikavimas................................................................................................................4
2.2. Bags&More parduotuvės asortimento gylis ir plotis.................................................................5
3. Prekės kainų kaitos stebėjimas.........................................................................................................7
3.1. David Jones...............................................................................................................................7
4. Vartotojų nuomonės tyrimas............................................................................................................8
5. Rinkos tyrimas................................................................................................................................31
5.1. Prekės pozicionavimas rinkoje................................................................................................31
6. Konkurentų aplinkos tyrimas.........................................................................................................33
7. Išvados ir pasiūlymai......................................................................................................................34
8. Informacijos šaltiniai......................................................................................................................35
1. Įvadas
Viduramžiai – tai istorinė epocha, kuri pasižymi savo didingumu, pompastika, puošnumu,
moteriška elegancija. Būtent šiuo laikotarpiu, aukštuomenės moterys stengėsi pabrėžti savo išorinį
grožį suknelėmis, šukuosena bei aksesuarais. Vienos iš pagrindinių kilmingųjų damų aksesuarų tapo rankinės.
Keičiantis laikams, tobulėjant visuomenei ir technologijoms, rankinės paplito ne tik tarp
aukštuomenės damų, bet ir tarp įvairių visuomenės sluoksnių.
Didėjant rankinių paklausai tarp žmonių, didėjo ir poreikis rankinių įvairovei. Prasidėjus masinei
gamybai, kūrėsi kompanijos, kurios norėdamos įsiskirti, pradėjo naudoti prekės ženklą kaip prekės kokybės garantą.
Šiandieniniame pasaulyje, moterys perka rankines pagal įvairius kriterijus: prekė ženklą, kainą,
kokybę, stilių, komfortą. Būtent todėl, įmonės gaminačios šią prekė, stengiasi atitikti normas, kurios
atitiktų vartotojo poreikius ir leistų įmonei įsitvirtinti rinkoje.
Tyrimo procese bus nagrinėjama: ar išliks prekės ženklo įtaka renkantis rankines? Tikslas – ištirti
kokią įtaką daro prekės ženklas moteriškų rankinių pasirinkimui.
Uždaviniai:
Išsiaiškinti kokie veiksniai lemia moteriškų rankinių pasirinkimą;
Ištirti koks populiariausias moteriškų rankinių prekės ženklas;
Išsiaiškinti populiariausio moteriškų rankinių prekės ženklo populiarumo priežastis;
Tyrimo metodas – aprašomasis. Pasirinkome būtent šį metodą, nes juo galima išsiaiškinti prekės
ženklo įtakos moteriškų rankinių pasirinkimui situaciją, konstatuoti šio veiksnio tendencijas
ateityje, nesigilinant į tai nulėmusias priežastis.
Atrankos metodą pasirinkome kvotinę todėl, kad pirmiausia mes respondentus išskirstėme pagal
metus, o tik vėliau nustatėme reikiamą respondentų skaičių.
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!