Darbo informacija

  •   Pedagogika, Esės
  • DOCX failas, 23 KB
  •  11 psl., (1521 ž.)
  • Universitetinis
  • Šaltiniai: Yra
Atsisiųsti darbą Paklausti

Pradinės mokyklos ir šeimos bendradarbiavimo reikšmė, formos ir būdai

9 (5 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Pedagogika , Esės
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 11 psl., (1521 ž.)
Vertinimas:
9 (5 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

ESĖ
Pradinės mokyklos ir šeimos bendradarbiavimo reikšmė, formos  ir būdai.

Turinys
Turinys 1
Įvadas 2
1. Bendradarbiavimo formos, būdai, priemonės, strategijos, metodai 3
1.1 Bendradarbiavamo teoriniai aspektai 4
1.2 Bendradarbiavimo svarba ir reikšmė 5
2.Tėvų įsitraukimo iššūkiai ir galimybės 6
Išvados 8
Internetiniai šaltiniai 9

Įvadas
Temos aktualumas . Mano pasirinkta tema yra pradinės mokyklos ir šeimos
bendradarbiavimo reikšmė, formos ir būdai. Mokytojų ir tėvų bendradarbiavimo tema nėra
nauja, bet išlieka labai aktuali šiuolaikinėje visuomenė yra. Būtent pradinėje mokykloje vaikai
išmoksta pradmenų: skaityti, rašyti, piešti, skaičiuoti, mokosi bendrauti su kitais žmonėmis.
Mokykla ji ne tik žinių suteikimo šaltinis, bet ir paruošia gyvenimui už mokyklos ribų.
Labai svarbu yra jog pradinėje mokykloje šeima su mokytojais sutartų, taip galima
lengviau įveikti pasitaikančias kliūtis.Šis procesas turi būti nuoseklus ir pastovus. Mokytojai
turi rengti susitikimus su vaikų tėvais, o tėvai taip pat turi įsitraukti į mokyklos
organizuojamus renginius ar kitas veiklas. Tokiu metu yra stiprinamas ryšys tarp šeimos ir
mokyklos. Tėvai pirmieji vaikų mokytojai ir vaikų pavyzdys, todėl daug kas priklauso ir nuo
tėvų požiūrio. Yra sakoma, kokie tėvai, tokie vaikai, bet ne visada tai pasiteisina.
Tėvų ir pradinės mokyklos bendradarbiavimas gali padėti užtikrinti, jog vaikas galėtų
gauti visą reikalingą paramą, tinkamą ir visapusišką ugdymą. Bendradarbiavimas privalo būti
abipusis ir grindžiamas pagarba, pasitikėjimu ir atvirumu. Atsakomybė už vaiko ugdymą
atitenka ne tik tėvams, bet ir mokytojams, todėl jie visi turi būti vieningi, jog vaikas gautų
viską, kas geriausia. Taip lengviau dirbti mokytojams su vaikais, kai žino apie juos
stipriausias bei silpniausias savybes.

Darbo tikslas – išanalizuoti pradinės mokyklos ir šeimos bendradarbiavimo svarbą.Taip pat
atskleisti pagrindines bendradarbiavimo formas ir būdus.
Darbo uždaviniai:
1. Išsiaiškinti pradinės mokyklos ir šeimos bendradarbiavimo reikšmę.
2. Paanalizuoti pradinės mokyklos ir šeimos bendradarbiavimo būdus bei formas.
3. Pateikti išvadas.

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus