Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

POLITINIAI VEIKĖJAI KAIP PREKĖS ŽENKLAS 2016 METŲ SEIMO RINKIMŲ ATVEJIS

9.2 (4 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Komunikacija , Magistro darbai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 80 psl., (16798 ž.)
Vertinimas:
9.2 (4 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

POLITINIAI VEIKĖJAI KAIP PREKĖS ŽENKLAS: 2016 METŲ SEIMO RINKIMŲ ATVEJIS
Magistro baigiamasis darbas

Turinys
Santrauka 4
Summary 6
LENTELIŲ IR PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS 8
Įvadas 9
I. MARKETINGO APRAIŠKOS POLITIKOJE 12
1.1 Politinis marketingas 12
1.2. Politinio marketingo funkciniai įrankiai 20
1.3. Asmens kaip prekės ženklo samprata 22
1.3.1. Prekės ženklo koncepcija 23
1.3.2. Asmens kaip prekės ženklo samprata marketinge 26
1.3.3 Politiniai veikėjai kaip prekės ženklas 27
II. TEORINIAI POLITINĖS KOMUNIKACIJOS ASPEKTAI 31
2.1. Politinės komunikacijos samprata… 34
2.2. Politinė komunikacija internete 35
III.POLITINIAI VEIKĖJAI KAIP PREKĖS ŽENKLAS: 2016 METŲ SEIMO RINKIMŲ ATVEJIS.40
3.1. Tyrimo metodologija ir eiga 42
3.1.1. Politinių partijų naratyvo atkūrimas 43
3.1.2. Kokybinė turinio analizė 45
3.2. Rezultatai 47
3.2.1. Politinių partijų naratyvų aprašymas 47
3.2.1.1 Tėvynės sąjunga – Lietuvos krikščionys demokratai 47
3.2.1.2 Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga 52
3.2.1.3. Lietuvos socialdemokratų partija 56
3.3 Turinio analizė 61
3.3.1 TS – LKD politinės partijos pirmininko G. Landsbergio 61
„Facebook“ turinio analizė 61
3.3.2 LVŽS politinės partijos pirmininko R. Karbauskio 64
„Facebook“ turinio analizė 64
3.3.3 LSDP politinės partijos pirmininko A. Butkevičiaus 67
„Facebook“ turinio analizė 67
IŠVADOS 72
LITERATŪRA IR ŠALTINIAI 74

Įvadas
Nors iš pažiūros marketingas ir politika yra dvi labai skirtingos mokslinės disciplinos,
pastebima, jog šios sritys turi ir nemažai panašumų. Mokslininkai politikos organizavime bei
politinėje komunikacijoje įžvelgia nemažai marketingo komplekso elementų, tradiciškai įvardijamų
kaip McCarthy 4P (price – kaina, product – produktas, promotion – reklama, place – vieta),
kuomet politinė partija ar politikas suprantami kaip produktas, politinė komunikacija bei
priešrinkiminės kampanijos laikomi reklama, o konkurencingoje politinių partijų arenoje laimi tos
partijos, kurios save patraukliausiai pristatė elektorato akivaizdoje.
Darbo aktualumas. Marketingo principų taikymas politikoje yra populiarus šiuolaikinės
politikos diskusijų objektas, o atsiradusią politinio marketingo sąvoką galima vis dažniau išgirsti
viešojoje erdvėje. Politinio marketingo tyrėjas Bruce I. Newman teigia, jog dabar, kuomet kalbama
apie politikos organizavimą, tapo nebeįmanoma į tai neįtraukti ir įvadinio marketingo kurso.
Tarp politinėje komunikacijoje pastebimų tradicinių marketingo bruožų, mokslininkai jau pastebi ir
pačiam marketingui būdingų naujovių. Asmens, kaip prekinio ženklo, arba kitaip – human branding
sąvoka yra ganėtinai nauja marketingo srityje, kuomet lengvai atpažįstamas visuomenei asmuo
susitapatina su kokiu nors produktu/organizacija ir tampa jo veidu. Anot Neil Collins, politiką
galima laikyti unikaliu kontekstu, kuriame esama ryšio tarp politinės partijos ir jos lyderio, bei
kiekvienas iš jų suteikia tam tikras asociacijas.
Taigi partijos ir partijų lyderiai taipogi pateikia save
per prekės ženklo valdymo metodikas.
Tyrimo naujumas. Nors jau esama atliktų tyrimų apie politinių veikėjų kaip prekinio
ženklo konstravimą, tačiau studijos kol kas daugiausia analizuoja tradicinių Vakarų demokratijų
(JAV, Jungtinė Karalystė) atvejus. Naujesnės demokratijos, kurios dar neturi tokių stiprių partinių
identitetų, dar nėra nagrinėtos. 

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus