Politinėje reklamoje akcentuojamos vertybės ir komunikacijos kanalų įtaka
vyresniosios kartos atstovams
TURINYS
ĮVADAS 3
1. SKIRTINGŲ POLITINĖS REKLAMOS KOMUNIKACIJOS KANALŲ ĮTAKA
VYRESNIOSIOS KARTOS ATSTOVAMS 5
1.1. Politinės reklamos samprata ir teisiniai reikalavimai 5
1.2. Politinės reklamos komunikacijos kanalai 6
1.3. Skirtingų komunikacijos kanalų įtaka vyresniosios kartos atstovams 7
2. METODOLOGINĖ DALIS 8
3. TYRIMO REZULTATŲ APTARIMAS 10
IŠVADOS 14
KIEKYBINIO TYRIMO VIZIJA IR TYRIMO INSTRUMENTO ĮVERTINIMAS 15
BIOGRAFINIŲ NUORODŲ SĄRAŠAS 16
PRIEDAI 17
1 priedas. Anketa 17
2 priedas. Anketinės apklausos suvestinė 19
ĮVADAS
Šiuolaikiniame pasaulyje, reklamą galima pastebėti visur – žiūrint televiziją, klausant radiją,
skaitant žurnalus, laikraščius, naudojantis socialiniais tinklais. Netgi einant gatve pastebima
gausybė stendų, iškabų. Neabejotinai, reklama mus pasiekia kiekvieną dieną ir yra viena iš
pagrindinių veiksnių skatinančių gyventojus pirkti prekes ar paslaugas, įtakoja požiūrį į muziką,
madą, formuoja nuomonę palaikyti skirtingus požiūrius ir pozicijas bei domėtis skirtingomis
veiklomis. Reklama pasiekia kiekvieną žmogų, nepriklausomai nuo jo amžiaus, lyties, pažiūrų,
gyvenamosios vietos ar finansinės padėties. Skirtingiems žmonėms reklama daro ne vienodą įtaką
o požiūris į šią komunikacijos formą taip pat yra skirtingas.
Informacijos amžiuje, politinė veikla neįsivaizduojama be politinės komunikacijos. Ši
reklamos forma turi bene daugiausiai ribojimų ir pasaulyje sulaukia bene daugiausiai kritikos.
Skirtingų kartų atstovai dėl skirtingų požiūrių, išskirtinių savybių neabejotinai naudojasi ne
vienodais komunikacijos kanalais. Pasaulyje populiarus požiūris, kad vyresniosios kartos atstovai
dažniausiai renkasi tradicinius komunikacijos kanalus (televiziją, spaudą ir pan.). Lietuvoje šis
klausimas yra mažai nagrinėtas, tačiau išlieka aktualus.
Darbo objekas:
Politinė reklama ir jos komunikacijos kanalų įtaka 65 metų ir vyresniems žmonėms.
Darbo tikslas:
Išsiaiškinti, kokios politinėje reklamoje akcentuojamos vertybės yra aktualiausios, bei kokie
komunikacijos kanalai yra patraukliausi 65 metų ir vyresnių žmonių tarpe.
Darbo uždaviniai:
1. Teoriniu aspektu, mokslinėje literatūroje, išnagrinėti reklamos, politinės reklamos bei
komunikacijos kanalo sampratas.
2. Nustatyti politinės reklamos aktualumą 65 metų ir vyresnių žmonių tarpe.
3. Nustatyti kokios, politinėje reklamoje, akcentuojamos vertybės yra patraukliausios
vyresniosios kartos atstovams.
4. Išsiaiškinti kokie politinės reklamos, komunikacijos kanalai, daro didžiausią įtaką
vyresniosios kartos apsisprendimui.
5. Atlikus pasirinkto tyrimo duomenų analizę, įvertinti politinės reklamos, skirtingų
komunikacijos kanalų įtaką vyresniosios kartos atstovams.
Darbo aktualumas:
Politinė reklama ir jos komunikacijos kanalai pasiekiantys 65 metų ir vyresnio amžiaus
žmones yra mažai nagrinėtas tyrimo objektas Lietuvoje. Nors šios kartos atstovų balsas dažnu
atveju gali labai skirtingai pakreipti rinkimų rezultatus, nuo kurių priklauso tolimesnė Lietuvos
raida pasaulyje ir kiekvieno šalies gyventojo padėtis šalyje. Taigi, tikslinga ištirti 65 metų ir
vyresnio amžiaus žmonių požiūrį, bei nustatyti, kokiais komunikacijos kanalais juos dažniausiai
pasiekia politinė reklama, kokios politinėje reklamoje akcentuojamos vertybės atkreipia šios kartos
atstovų balsą.
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!