PĖSČIŲJŲ SRAUTŲ INFORMACIJOS IR PRIORITETO VIZUALIZAVIMAS TAIKANT MODELIAVIMO ĮRANKIUS
Baigiamasis magistro darbas
TURINYS
PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS 10
LENTELIŲ SĄRAŠAS 13
SANTRUMPŲ AIŠKINAMASIS ŽODYNAS 13
ĮVADAS 15
1. Pėsčiųjų integravimo į mikroskopinį eismo modeliavimą naudingumo, galimybių ir problemų
analizė 18
1.1. Pėsčiųjų mikroskopinio eismo modeliavimo būtinumo situacijų analizė 18
1.2. Eismo modeliavimo būtinumo apibrėžimas programuojant sankryžų valdiklių ir
automatizuotos eismo valdymo sistemos programas Vilniuje 20
1.2.1. Sankryžų šviesoforų valdikliai 20
1.2.2. Vilniaus sankryžų šviesoforų valdiklių programavimo ypatumai 21
1.2.3. Eismo valdymo šviesoforų valdiklių programų testavimo trūkumai 22
1.2.4. Eismo modeliavimo būtinumas testuojant šviesoforų valdiklių programas 25
1.3. Pėsčiųjų ir eismo informacijos vizualizavimo metodai ir technologijos 25
1.3.1. Makroskopinis eismo modeliavimo metodas 26
1.3.2. Mikroskopinis eismo modeliavimo metodas 27
1.3.3. Pėsčiųjų integravimo į mikroskopinį eismo modeliavimą naudingumo analizė 28
1.4. BIM technologijų taikymas eismui modeliuoti 29
1.4.1. BIM technologijų sąveika su VISSIM mikroskopiniu modeliavimo metodu 30
1.5. VISSIM ir AIMSUN mikroskopinio eismo modeliavimo programinės įrangos palyginimui
skirto metodo pasirinkimas 32
1.5.1. VISSIM programinė įranga 32
1.5.2. AIMSUN programinė įranga 33
1.5.3. Mikroskopinio eismo modeliavimo programinės įrangos palyginimo metodai 34
1.6. Išvados 37
2. Gedimino pr. sankryžų tinklo imitacinio modelio kūrimas ir mikroskopinio eismo modeliavimo
programinių įrangų tyrimas 38
2.1. Virtualaus sankryžų tinklo ir valdiklių programų kūrimas SITRAFFIC OFFICE 4.6
programinėje įrangoje 38
2.1.1. Sankryžos versijos konfigūravimas SITRAFFIC OFFICE programinėje įrangoje 39
2.1.2. Gedimino pr. virtualių sankryžų topologijų kūrimas ir nustatymas 41
2.1.3. Šviesoforų valdiklio signalų grupių ir detektorių kūrimas ir nustatymas 44
2.1.4. Virtualių sankryžų „Intergreen“ saugos laikų skaičiavimas ir konfliktų matricos sudarymas 47
2.1.5.Virtualių sankryžų šviesoforų valdiklių programų fazių ir fazių sekų konfigūravimas 50
2.1.6. Šviesoforų valdiklių programų logikos programavimas 53
2.1.7. Šviesoforų programų kūrimas 54
2.1.8. Pėsčiųjų ir dviratininkų prioriteto naudojamo Vilniaus mieste samprata 57
2.2. Gedimino pr. sankryžų tinklo imitacinio modelio kūrimo proceso tyrimas VISSIM
programoje, importuojant sukurtų virtualių sankryžų modelius iš SITRAFFIC OFFICE programinės
įrangos 61
2.2.1. Virtualių sankryžų duomenų eksportavimas iš SITRAFFIC OFFICE ir importavimas į
VISSIM 61
2.2.2. Importuotų sankryžų modelių kalibravimas ir pritaikymas simuliacijoms VISSIM
programoje 63
2.2.3. Pėsčiųjų elgesys VISSIM virtualių sankryžų modelyje 69
2.2.4. Pėsčiųjų ir sankryžų tinklo vizualizavimas VISSIM aplinkoje 70
2.3. Gedimino pr. sankryžų tinklo imitacinio modelio kūrimo proceso tyrimas AIMSUN
programoje, importuojant sukurtų virtualių sankryžų modelius iš SITRAFFIC OFFICE programinės
įrangos 74
2.3.2. Importuotų sankryžų modelių kalibravimas ir pritaikymas simuliacijoms AIMSUN
programoje 76
2.3.3. Pėsčiųjų elgesys AIMSUN virtualių sankryžų modelyje 79
2.3.4. Pėsčiųjų ir sankryžų tinklo vizualizavimas AIMSUN aplinkoje 80
2.4. Gedimino pr. sankryžų tinklo imitacinio modelio kūrimo proceso palyginimas VISSIM ir
AIMSUN programose 84
2.5. Gedimino pr. sankryžų tinklo imitacinio modelio simuliacijų proceso tyrimas VISSIM
programoje, importavus ir sukonfigūravus sukurtų virtualių sankryžų modelius iš SITRAFFIC
OFFICE programinės įrangos 85
2.5.2. Šviesoforų valdiklių programų simuliacijos tyrimas VISSIM platformoje 86
2.5.3. Pėsčiųjų, transporto priemonių ir signalinių programų sąveikos tyrimas imituojant
sukurtą sankryžų tinklo modelį VISSIM aplinkoje 88
2.6. Gedimino pr. sankryžų tinklo imitacinio modelio simuliacijų proceso tyrimas AIMSUN
programoje, importavus ir sukonfigūravus sukurtų virtualių sankryžų modelius iš SITRAFFIC
OFFICE programinės įrangos 91
2.6.1. Šviesoforų valdiklių programų simuliacijos tyrimas AIMSUN platformoje 92
2.6.2. Pėsčiųjų, transporto priemonių ir signalinių programų sąveikos tyrimas imituojant
sukurtą sankryžų tinklo modelį AIMSUN aplinkoje 93
2.7. Gedimino pr. sankryžų tinklo imitacinio modelio simuliavimo proceso palyginimas
VISSIM ir AIMSUN programose 95
2.8. VISSIM ir AIMSUN programinės įrangos stiprybių, silpnybių, galimybių ir grėsmių analizė
97
2.8.1. VISSIM stiprybių, silpnybių, galimybių ir grėsmių nustatymas naudojant atliktų
tyrimų rezultatus 97
2.8.2. AIMSUN stiprybių, silpnybių, galimybių ir grėsmių nustatymas naudojant atliktų
tyrimų rezultatus 99
2.8.3. VISSIM ir AIMSUN programinės įrangos stiprybių, silpnybių,...
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!