TURINYS
SANTRAUKA 5
SUMMARY 6
ĮVADAS 7
1. MOKSLINĖS LITERATŪROS ANALIZĖ 8
1.1. Personalo įmonėje samprata 8
1.2. Personalo organizavimo samprata 8
1.3. Personalo organizavimo tipai 10
1.4. Personalo organizavimo tikslai 12
1.5. Efektyvaus personalo organizavimo privalumai 15
1.6. Komunikacijos organizavimas 17
1.7. Organizacinė komunikacija 18
2. TYRIMO DIZAINAS 21
2.1. Tyrimo eigos pristatymas 21
2.2. Įmonės pristatymas 22
3. TYRIMO REZULTATAI IR JŲ APTARIMAS 24
3.1. Tyrimo apibendrinimas 24
IŠVADOS 34
REKOMENDACIJOS 35
LITERATŪROS SĄRAŠAS 36
PRIEDAI 38
ĮVADAS
Temos aktualumas. Komunikacija yra gyvybiškai svarbus bet kurios organizacijos valdymo
komponentas. Nesvarbu, ar siekiama informuoti darbuotojus apie naują darbo politiką, pasirengti
nelaimei, užtikrinti saugumą visoje organizacijoje ar įsiklausyti į darbuotojų požiūrį, veiksminga
komunikacija yra neatsiejama efektyvaus valdymo dalis (Judge, 2018). Kad organizacijos būtų
sėkmingos, jos turi turėti išsamią politiką ir strategijas, skirtas bendrauti su savo rinkėjais,
darbuotojais ir suinteresuotosiomis šalimis, taip pat su visa bendruomene.
Pasak Schoeneborn (2011), veiksminga ir efektyvi komunikacijos sistema reikalauja vadovo
įgūdžių pristatyti ir gauti žinutes. Vadovas turi atrasti įvairias komunikacijos kliūtis, išanalizuoti jų
atsiradimo priežastis ir imtis prevencinių priemonių tų kliūčių išvengti. Taigi pagrindinė vadovo
pareiga yra sukurti ir palaikyti efektyvią komunikacijos sistemą organizacijoje.
Taigi, organizacijos komunikacija reiškia komunikacijos formas ir kanalus tarp organizacijų
narių, tokių kaip korporacijos, ne pelno organizacijos ar mažos įmonės. Tyrimai atskleidė tvirtą ryšį
tarp komunikacijos organizacijoje lygių ir darbo rezultatų bei pasitenkinimo. Organizacinė
komunikacija gali būti formali arba neformali, tekėti įvairiomis kryptimis ir pasitelkti įvairias
medijas (Singh, 2015).
Tyrimo problema. Kaip tinkamai organizuoti personalą organizuojant vidinę įmonės
komunikaciją?
Tyrimo objektas. Įmonės „X“ personalo organizavimas gerinant įmonės komunikacijos
organizavimą.
Tyrimo tikslas. Nustatyti ir išsiaiškinti personalo organizavimo būdus organizuojant įmonės
„X“ komunikaciją.
Tyrimo uždaviniai:
5. Apibrėžti komunikacijos ir personalo organizavimo sampratas;
6. Išnagrinėti personalo organizavimo reikšmę įmonėse;
7. Identifikuoti komunikacijos organizavimo metodus įmonėje;
8. Įvertinti personalo organizavimą komunikacijos organizavimo aspektu įmonėje „X“.
Tyrimo metodai. Mokslinės literatūros analizė ir apibendrinimas. Tiriamojoje dalyje
naudotas kiekybini metodas – apklausa.
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!