Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

Pedagogų ugdymosi ir saviugdos problemos

9.1 (3 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Pedagogika , Referatai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOC failas
Apimtis: 13 psl., (2391 ž.)
Vertinimas:
9.1 (3 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

TURINYS
Įvadas................................................................................................................................................................3
1.Saviugdos apibrėžtis ir reikšmė.................................................................................................................4
2.Pedagogų ugdymosi ir saviugdos veiksniai...............................................................................................5
3.Pedagogų saviugdos metodai.....................................................................................................................8
4.Pedagogų ugdymosi ir saviugdos problemos.............................................................................................9
Išvados............................................................................................................................................................12
Literatūra.........................................................................................................................................................13
Priedai.............................................................................................................................................................14

Įvadas
Šiuolaikiniame globalizacijos, technologijų ir nuolatinės kaitos amžiuje, atsiranda vis
daugiau galimybių bei iniciatyvos mokytis ir dalyvauti kaitos procesuose. Švietimo reformų
pasekoje didelis dėmesys skiriamas suaugusiųjų ugdymuisi bei saviugdai. Švietime akcentuojama
būtinybė kelti mokymo kokybę, kuriai didžiulę įtaką turi pedagogų kvalifikacija, jų turima patirtis,
kompetencijos reikalauja nuolatinio tobulinimo(si).
Neabejojama, kad mokymo procese formuojami socialiai vertingi pažinimo, doriniai,
visuomenei naudingi veiklos motyvai, todėl tokia šiandienos situacija reikalauja rūpintis pedagogų
profesionalumo efektyvinimo galimybėmis ugdymo procese. Mokytojų žinios, įgūdžiai nėra įgyjami
visam laikui. Kintant švietimui, gebėjimus reikia nuolat atnaujinti, todėl svarbu žinoti apie
asmenybės tobulinimo ir profesinės kompetencijos didinimo būdus. R. Baublienė (2003), B.
Autukevičienė (2007), pripažįsta saviugdos reikšmę. Jos mano, kad saviugda geriausias asmenybės
tobulinimo metodas, kuris apibrėžia suaugusiųjų tobulėjimo kryptį, plečia ir gilina žinojimą,
tobulina veiklos būdus bei profesinį meistriškumą. Tačiau savaiminio mokymosi pasiekimai sunkiai
yra pripažįstami ir vertinami. Stokojama vienodo požiūrio apibrėžiant savaiminio mokymosi
sampratą bei pasirenkant svarbiausius ugdymosi bei saviugos metodus (Jovaiša, 1987; Spurga,1999;
Kabalaitė, 2001). Pedagogų dalyvavimą mokymosi procese lemia suaugusiųjų mokymosi trukdžiai
bei faktoriai, trukdantys pedagogų profesinei saviugdai (Zuzevičiūtė, 2006; T. Bulajeva, 2001;).
Taigi esminė problema yra pedagogų ugdymasis ir saviugda švietimo reformų ir laikmečio
kaitos sąlygomis.
Pagrindinis šio darbo tikslas – išryškinti pedagogų ugdymosi ir saviugdos problemas. Šiam
tikslui keliami uždaviniai:
1)atskleisti saviugdos sampratą ir reikšmę;
2)aptarti pedagogų ugdymosi veiksnius ir saviugdos metodus;
3)atskleisti pedagogų ugdymosi ir saviugdos trukdžius.

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus