PARDUOTUVIŲ TINKLO ,,EUROKOS“ MAISTO PAPILDŲ PARDAVIMO PROGRAMA
Kursinis darbas
ĮVADAS
1.PREKYBOS TINKLO ,,EUROKOS“ SITUACIJOS ANALIZĖ
1.1.Prekybos tinklo ,,Eurokos“ pristatymas
Uždaroji akcinė bendrovė „Kosmelita“ pagrindinė veikla – mažmeninė ir didmeninė
prekyba kosmetikos, kūno priežiūros ir higienos prekėmis. Įmonei priklauso ,,Eurokos“
mažmeninės prekybos tinklas, jungiantis daugiau kaip 110 parduotuvių didžiuosiuose Lietuvos
miestuose ir miesteliuose. Įmonė savo veiklą pradėjo 1998 m. ir per daugiau nei 17 metų subūrė
profesionalią specialistų komandą – šiuo metu įmonėje dirba daugiau nei 600 darbuotojų. Taip
pat nuo 2011 metų “Eurokos” parduotuvės yra atidarytos ir Latvijoje, šiuo metu kaimyninėje
šalyje jų yra 7. Pagrindinis ,,Eurokos“ išskirtinumas – platus ir unikalus prekių asortimentas,
patrauklios kainos bei malonus ir paslaugus aptarnavimas. „Eurokos“ parduotuvėse galima rasti
plačiausią grožio, sveikatos, higienos prekių asortimentą, daugybę pasaulyje žinomų bei
kokybiškų vietinių gamintojų kosmetikos gaminių. Iš viso parduotuvė siūlo apie 10 000 įvairių
prekių visai šeimai. Prekybos tinklo „Eurokos“ misija - kiekvienam suteikti galimybę būti
gražiu ir išskirtiniu. Įmonė pabrėžia, kad svarbios yra ne tik prekės, kurias įsigyjate, tačiau ir
jausmas – ,,Eurokos“ nori savo klientams suteikti malonumą pirkti, todėl itin didelį dėmesį
skiria kliento aptarnavimo kokybei ir jos gerinimui.
1.2.Prekybos tinklo ,,Eurokos“ rinkos analizė
Prekybos tinklas ,,Eurokos“ veikia kosmetikos rinkoje. Taip pat šią rinką galima
praplėsti į higienos priemonių, kūno priežiūros rinkas.
Didžioji dalis vartotojų kosmetikos rinkoje jaunos ir vidutinio amžiaus moterys, kurių
amžius svyruoja nuo 15 iki 65 metų. Remiantis statistikos departamento 2012, 2013 ir 2014 metų
duomenimis, šio amžiaus moterų kiekis Lietuvoje sparčiai mažėja.
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!