Detalus pamokos aprašas
Dalykas: lietuvių kalba
Klasė: 2
Pamokos tema: „Aš gebu rašyti be klaidų! “
Mokymosi situacija: Prieš šią pamoką vyko mokomasis procesas, kurio metu buvo analizuojamos
kiekvienos kalbinės veiklos rūšies temos. T.y. buvo klausomi, skaitomi, analizuojami, kuriami tekstai,
jų pagalba buvo tobulinamas rašymas, nagrinėjama kalbos sandara. Plačiau, giliau ir išsamiau buvo
atliekama garsinė analizė ir žodžių rašyba, analizuojami elementarūs sakinio skyrybos atvejai, mokiniai
mokėsi kelti sakinio žodžiams klausimus, susipažino su sąvokomis: kalbos garsas, raidė, dvibalsis.
Pamokos uždavinys: Prisiminę rašybos ir skyrybos taisykles, individualiai dirbdami kompiuteriu be
klaidų atliks šias praktines užduotis: rašys žodžius, kurie atsako į klausimus Ką?, Ko daug?; žymės
skyrybos ženklus sakinio gale; rašys žodžius su dvibalsiais ir raide slapuke.
Mokymo(si) metodai: klausimų-atsakymų metodas, individualus darbas taikant IKT, aptarimas.
Ugdomi mokinių gebėjimai: Lietuvių kalbos pamoka „Aš gebu rašyti be klaidų!“ skirta rašymo
gebėjimų pa(si)tikrinimui. Šioje pamokoje svarbu, kad mokinys suprastų savo stipriąsias ir silpnąsias
puses, įsivertintų ir numatytų tolimesnius mokymosi žingsnius. Mokytojui svarbu įžvelgti individualias
mokinių mokymosi galimybes, nustatyti problemas ir spragas.
Ugdomi mokinių IKT gebėjimai: Šioje pamokoje svarbu, kad mokinys gebėtų naudotis internetu,
atsiversti nurodytą puslapį, nuorodas, dirbti su PowerPoint programa paruoštomis praktinėmis
užduotimis, naudojantis pelyte atlikti užduotis.
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!