Astrida Lindgren „Broliai Liūtaširdžiai“. Fantastinio kūrinio erdvė ir personažai. Drąsą ir pasitikėjimą
skatinanti vaizduotė
2 pamokų planas
Uždaviniai (mokytoja juos skelbia supaprastintai)
1. Aktyviai įsitraukdami į grupės darbą, bendradarbiaudami, analizuodami apysaką bent 5 teiginiais ir
jų įrodymais charakterizuos veikėjus / apibūdins aplinką ir parengs savo temos sklandų, aiškų
pristatymą.
2. Klausydamiesi pristatymų, užpildys minčių žemėlapį apie aplinkas ir veikėjus pasižymėdami
mažiausiai po tris teiginius.
3. Aptarę minčių žemėlapius su grupės nariais, atsakys į klausimą „Ko galima pasimokyti iš šio
kūrinio?„ ir vienu-dviem sakiniais suformuluos analizuotos apysakos idėją.
SUŽADINIMAS IR UŽDAVINIŲ SKELBIMAS. (10 min.) . Laisvasis pokalbis apie skaitytą kūrinį.
Galima pamokos pradžioje ant lapelių užsirašyti, ko tikisi analizuodami šiuos kūrinius šias dvi pamokas /
arba kokia jų nuomonė apie kūrinį prieš pradedant jį analizuoti.
Mokytoja pristatydama kūrinio analizės užduotis paskelbia pamokos uždavinius (sutrumpintus uždavinius
mokiniai mato ir savo ciklo įsivertinimo lape).
Atkreipti dėmesį į savižudybės momentą. Aptarti krikščionybės požiūrį į mirtį.
KŪRINIO ANALIZĖ. DARBAS GRUPĖMIS. (30 min.).
Rinkti informaciją šiomis temomis galima užduoti prieš skaitant apysaką.
1. Pristato Nanjigalą: Vyšnių slėnį ir Erškėtrožių slėnį
(aplinka, gyvenimo sąlygos, santvarka) (Pagr. lygis) (Mokiniams, besimokantiems patenkinamu
lygiu, galima duoti pristatyti temą analizuojant mokytojo pateiktas ištraukas)
2. Veikėjo charakteristika (žr. priedą iš emokykla.lt). Junatanas Liūtaširdis (A lygis)
3. Veikėjo charakteristika. Karlas Liūtaširdis. Besiugdantis pasitikėjimą savimi (A lygis)
4. Veikėjų charakteristika. Hubertas, Sofija, Matijas (Pagr. lygis)
5. Veikėjų charakteristika. Tengilis, Jusis, drakonas Katla (Pagr. lygis)
Darbo kriterijai:
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!