TURINYS
SANTRAUKA 5
LENTELIŲ IR PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS 6
ĮVADAS 7
1. VERSLO IDĖJOS PRISTATYMAS IR PAGRINDIMAS 8
1.1. MB steigimas 9
1.2. Veiklos ištekliai 10
2. ,NAMINIŲ GYVŪNĖLIŲ VIEŠBUČIO” APLINKOS ĮVERTINIMAS 12
2.1. Įmonės PEST analizė 12
2.2. Įmonės makroaplinkos analizė 16
3. VADYBOS SPRENDIMAI ,,NAMINIŲ GYVŪNĖLIŲ VIEŠBUČIO” ORGANIZACIJAI 21
4. MARKETINGO SPRENDIMAI ,,NAMINIŲ GYVŪNĖLIŲ VIEŠBUČIO” ORGANIZACIJAI 25
4.1. Rinkos segmentavimas 25
4.2. Marketingo kompleksas (4P) 25
5. ORGANIZACIJOS SSGG ANALIZĖ 32
IŠVADOS 34
LITERATŪRA IR KITI INFORMACIJOS ŠALTINIAI 35
SANTRAUKA
Darbo apibūdinimas. Šiame straipsnyje pateikiama išsami naminių gyvūnėlių viešbučio Kaune,
Lietuvoje, gyvybingumo ir sėkmės perspektyvų analizė. Atlikus kruopščius konkurentų, klientų ir
paslaugų teikėjų vertinimus, taip pat PEST analizę, tai pabrėžia augantį naminių gyvūnėlių priežiūros
paslaugų poreikį regione. 4P rinkodaros analizėje išsamiai aprašoma strategija, kurioje pagrindinis
dėmesys skiriamas unikalių, kokybiškų paslaugų, konkurencingų kainų ir veiksmingos reklamos
teikimui, siekiant pritraukti ir išlaikyti klientus. Pabrėždama nuolatinį prisitaikymą prie rinkos
dinamikos ir nepajudinamą įsipareigojimą augintinių saugai, gerovei ir klientų pasitenkinimui, ši
analizė parodo klestinčio naminių gyvūnėlių viešbučių verslo Kaune potencialą.
Darbo tikslas: suformavus „antrepreneriškų idėjų banką“ ir atlikus verslo aplinkos analizę,
pasiūlyti konkrečius vadybos, marketingo sprendimus naujos organizacijos kūrimui.
Darbo metodai: projekto rengimas, mokslinės literatūros analizė, statistinių duomenų analizė.
Darbo struktūra. Projektinį darbą sudaro įvadas, santrauka, praktinė dalis, išvados, naudotų
literatūros šaltinių sąrašas ir priedai. Praktinėje dalyje aprašoma verslo idėja, išanalizuojama jos mikro-
makro aplinka, PEST analizė, 4P marketingo komplekso analizė. Pateikiami vadybos ir marketingo
sprendimai verslo idėjai įgyvendinti.
Pagrindinės darbo išvados. Išgryninta „Naminių gyvūnėlių viešbučio“ verslo idėja siekiama
patenkinti didėjantį naminių gyvūnėlių priežiūros paslaugų poreikį Kaune, Lietuvoje, pateikiant
kompleksinį sprendimą, akcentuojantį kokybę, personalizavimą ir inovacijas. Organizacijos sėkmė
priklauso nuo jos gebėjimo prisitaikyti prie makro ir mikro aplinkos veiksnių, įskaitant rinkos
dinamiką, klientų demografinius rodiklius ir konkurencinę aplinką. Veiksmingi valdymo sprendimai
apima kvalifikuoto direktoriaus paskyrimą, vadovaujantį dalyvaujamuoju ir transformuojančiu
valdymo stiliumi, o rinkodaros sprendimai sutelkti į prekės ženklo žinomumo didinimą taikant išsamią
reklamos strategiją. PEST analizė pabrėžia taisyklių laikymosi, ekonominio prisitaikymo, socialinių
naminių gyvūnėlių nuosavybės tendencijų ir technologijų panaudojimo skatinimo ir veiklos
efektyvumo svarbą. Suprasdamas ir atsižvelgęs į šiuos veiksnius, Naminių gyvūnėlių viešbutis“ gali
tapti ilgalaike sėkme naminių gyvūnėlių priežiūros pramonėje.
Darbą sudaro: 34 puslapiai, 6 lentelės, 1 paveikslas.
ĮVADAS
Temos aktualumas. Organizacijos kūrimo procesas iš prigimties yra sudėtingas ir reikalaujantis
daug pastangų, reikalaujantis daug laiko investicijų, nepaliaujamos kantrybės, daug išteklių ir daug
žinių. Nors gali būti ne itin sudėtinga inicijuoti įmonę, kuri būtų labai panaši į esamą, tikrasis
išbandymas yra sukurti ir įgyvendinti naujovišką verslo koncepciją. Tačiau vien turėti puikią verslo
idėją neužtenka; reikia turėti supratimą apie daugybę veiksnių, turinčių įtakos organizacijos veiklai,
kartu su strategine įžvalga, reikalinga jos pelningumui ir konkurencingumui užtikrinti. Šiame darbe
gilinamasi į išsamią verslo aplinkos analizę, atskleidžiant sudėtingumą, su kuriuo susiduria
verslininkai, ir pristatomi pritaikyti valdymo ir rinkodaros sprendimai, kuriais siekiama skatinti naujų
įmonių kūrimąsi (Toren, 2017).
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!