Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

NUOTOLINIO MOKYMO ANALIZĖ KLAIPĖDOS MIESTO BENDROJO LAVINIMO MOKYKLOSE, IŠSKYRUS PROFESINES MOKYKLAS

9 (7 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Informatika , Referatai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOC failas
Apimtis: 26 psl., (4574 ž.)
Vertinimas:
9 (7 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

NUOTOLINIO MOKYMO ANALIZĖ KLAIPĖDOS MIESTO BENDROJO LAVINIMO MOKYKLOSE, IŠSKYRUS PROFESINES MOKYKLAS
Referatas

TURINYS
ĮVADAS.............................................................................................................................................................3
1. NUOTOLINIO MOKYMO PLĖTRA MOKYKLOSE LIETUVOS IR KLAIPĖDOS KONTEK-STU.........................................................................................................................................................4
1.1.Nuotolinio mokymo plėtra Lietuvos mokyklose....................................................................4
1.2.Nuotolinio mokymo(si) plėtra Klaipėdos mokyklose..............................................................5
2.NUOTOLINIO MOKYMO ANALIZĖ KLAIPĖDOS BENDROJO UGDYMO MOKYKLOSE ..6
2.1.Nuotolinio mokymo poreikis ir įdiegimo prielaidos Klaipėdos mokyklose............................6
2.2.Nuotolinio mokymo(si) organizavimas ir vykdymas Klaipėdos mokyklose...........................6
2.3.Tyrimo „Nuotolinio mokymo situacija, poreikis ir mokytojų požiūris į nuotolinį mokymą Klaipėdos bendrojo ugdymo mokyklose“ rezultatai.............................................................................8
2.3.1.Tyrimo metodika ir organizavimas.....................................................................................8
2.3.2.Tyrimo rezultatų analizė.....................................................................................................9
2.3.3.Išvados..............................................................................................................................16
2.3.4.Rekomendacijos Klaipėdos bendrojo ugdymo mokykloms ir personalui..........................17
2.4.Tradicinio ir nuotolinio mokymo(si) skirtumai Klaipėdos mokyklose..................................17
IŠVADOS..............................................................................................................................................19
LITERATŪROS SĄRAŠAS .................................................................................................................20
1 Priedas. Anketa: apklausa dėl nuotolinio mokymo situacijos, poreikio ir mokytojų požiūrio Klaipėdos
bendrojo ugdymo mokyklose.................................................................................................................22

ĮVADAS
Dėl padidėjusio šalies gyventojų emigracijos srauto, užimtumo, fizinės būklės, darbo ar kitos
veiklos vis daugiau žmonių švietimo įstaigose, vyraujant tradicinio mokymo formai, turi nutraukti
savo studijas. Tampa jaučiamas kitų žinių įgijimo būdų poreikis. Vykstant informacinių technologijų
plėtrai ir augant Lietuvos gyventojų kompiuterinio raštingumo lygiui, pradedamos vystyti naujos
mokymo formos, kurių dėka švietimo veikla tampa lankstesnė ir prisitaikanti prie mokinio
galimybių. Viena iš tokių naujų ugdymo alternatyvų yra nuotolinis mokymas. Nuotolinis mokymas
yra toks švietimo būdas, kai mokymo proceso dalyviai gali mokytis jiems patogiu laiku ir sparta, bet
kurioje vietoje, tam naudojant specialiai parengtą mokomąją medžiagą ir komunikacijos priemones,
veikiančias informacinių technologijų pagrindu. Bet nutolinio mokymo galimybės Lietuvoje yra
ribotos. Nuotolinio mokymo tinklo plėtimas yra sudėtingas procesas, kuriam reikia daug resursų.
Todėl jis yra įgyvendinamas tik didžiuosiuose miestuose: Vilniuje, Klaipėdoje, Šiauliuose ir kt.
Darbe apžvelgiama nuotolinio mokymo plėtra Lietuvos ir atskirai Klaipėdos miesto bendrojo
lavinimo mokyklose, įvardijamos nuotolinio mokymo organizavimo priežastys ir vykdymo procesas
Klaipėdos mokyklose, palyginamas mokyklų tradicinė ir nuotolinė mokymosi formos, pateikiama
nuotolinio mokymo tyrimo Klaipėdos miesto bendrojo lavinimo mokyklose analizė.
Darbo tikslas: išanalizuoti Klaipėdos miesto bendrojo ugdymo mokyklų nuotolinio mokymo situaciją.
Šio tikslo įgyvendimui yra keliami uždaviniai:
1.Išanalizuoti nuotolinio mokymo(si) plėtrą bendrojo ugdymo institucijose Lietuvos ir Klaipėdos kontekstu;
2.Apžvelgti miesto ir institucijos poreikį nuotoliniam mokymui;
3.Išsiaiškinti apie nuotolinio mokymo organizavimą Klaipėdos bendrojo lavinimo mokyklose ir palyginti jį su tradicine mokymo forma;
4.Atlikti nuotolinio mokymo poreikio ir situacijos Klaipėdos bendrojo lavinimo mokyklose tyrimą mokytojų požiūriu.
Tiriamojo darbo objektas: nuotolinis mokymas Klaipėdos bendrojo ugdymo mokyklose.
Darbo metodai:
Literatūros ir internetinių šaltinių analizė, taikoma išanalizuoti nuotolinio mokymosi
plėtrą ir dabartinę situacija Klaipėdos bendrojo lavinimo mokyklose, palyginti nuotolinį
mokymą(si) su kitais mokymo(si) būdais;
Anketinė Klaipėdos bendrojo ugdymo įstaigų mokytojų nuomonės apklausa (kiekybinis
metodas) apie nuotolinio mokymo(si) situaciją ir poreikį mokytojų darbo vietoje.

1.NUOTOLINIO MOKYMO PLĖTRA MOKYKLOSE LIETUVOS IR KLAIPĖDOS KONTEKSTU
1.1.Nuotolinio mokymo plėtra Lietuvos mokyklose
Švietimo informacinių technologijų centras (ITC) 1999 m. suformavo nuotolinio mokymosi
pradmenis bendrojo ugdymo mokyklose. Kitas švietimo informacinių technologijų centro projektas
buvo Lietuvos mokyklų tinklas, kuriame veikia nuotolinio mokymo sistema „Virtuali klasė“. Ja buvo
siekiama formuoti mokinių ir mokytojų nuotolinio mokymo(si) įgūdžius, sudaryti sąlygas bendrauti
ir bendradarbiauti, naudojant IKT. Informacijos ir komunikacijos technologijos diegimo Lietuvos
švietime strategijoje (2005) yra paminėta nuotolinio mokymo(si) forma [1, 13].

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus