Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

„New Crush” išorinės ir vidinės komunikacijos tobulinimas

9.8 (4 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Komunikacija , Kursiniai darbai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 26 psl., (6794 ž.)
Vertinimas:
9.8 (4 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

„NEW CRUSH” IŠORINĖS IR VIDINĖS KOMUNIKACIJOS TOBULINIMAS

TURINYS
LENTELIŲ IR PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS 2
SUMMARY 3
ĮVADAS 4
KOMUNIKACIJOS SAMPRATA IR PROFESINĖS ETIKOS REIKALAVIMAI
TEORINIU ASPEKTU 5
1.1 Komunikacijos samprata5
1.2 Medijų nauda organizacijoms8
1.3 SEO bei Google Ads svarba9
1.4 Profesinė etika11
2. „NEW CRUSH” KOMUNIKACIJOS ANALIZĖ 13
2.1 „New Crush” veikla13
2.2 Įmonės komunikacija socialiniuose tinkluose14
2.3 „New Crush” tikslinė auditorija16
2.4 SEO bei Google Ads panaudojimo galimybės „New Crush” įmonėje16
2.5 Profesinės etikos aspektas organizacijos komunikacijoje19
3. ORGANIZACIJOS KOMUNIKACIJOS, MEDIJŲ NAUDOJIMO IR PROFESINĖS
ETIKOS TOBULINIMO PASIŪLYMAI 21
3.1 Profesinės etikos procesų tobulinimo pasiūlymai
3.2  Įmonės komunikacijos socialiniuose tinkluose tobulinimo pasiūlymai
3.3 Socialinės medijos platformų efektyvumo tobulinimo pasiūlymai 21
IŠVADOS 24
LITERATŪRA IR KITI INFORMACINIAI ŠALTINIAI 24
PRIEDAI 25
LENTELIŲ IR PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS

ĮVADAS
Temos aktualumas. „New Crush” išorinės ir vidinės komunikacijos tobulinimas yra
reikšmingas veiksnys verslo aplinkoje. Stiprinant išorinę komunikaciją, įmonė gali efektyviau
pasiekti savo tikslinę auditoriją, kurti stiprų prekių ar paslaugų įvaizdį ir didinti klientų
lojalumą. Vidinės komunikacijos tobulinimas prisideda prie geresnio darbuotojų
bendradarbiavimo, motyvacijos ir pasitenkinimo darbu. Skaidri ir efektyvi vidinė
komunikacija padeda užtikrinti, kad visi darbuotojai supranta įmonės tikslus ir dirba
vieningai jų siekiant.
Darbo problema - kaip įmonė „New Crush“ gali efektyviau naudoti išorinę ir vidinę
komunikaciją, taip pat šiuolaikines skaitmenines technologijas (SEO, Google Ads), siekiant
stiprinti įmonės prekių įvaizdį, didinti klientų lojalumą ir gerinti darbuotojų
bendradarbiavimą bei motyvaciją?
Darbo tikslas - pagal surinktus ir išanalizuotus duomenis parengti organizacijos
komunikacijos ir taikomų techninių priemonių (SEO, Google Ads) rekomendacijas, pasiūlyti
galimus įvaizdžio gerinimo būdus, profesinės etikos gerinimo gaires.
Darbo uždaviniai:
1.Remiantis moksliniais šaltiniais teoriniu aspektu išanalizuoti komunikacijos sampratą
ir rūšis, medijas organizacijų komunikacijos kontekste, „Google Ads” ir SEO svarbą
bei etinius reikalavimus, kurie yra siejami su organizacijos vidine ir išorine komunikacija;
2.Išanalizuoti įmonės „New Crush” komunikaciją skaitmeninėje erdvėje, aktyvumo
rodiklius socialiniuose tinkluose, tikslinę auditoriją ir vidinės komunikacijos situaciją šiuo metu;
3.Pateikti konkrečias priemones komunikacijos, medijų, profesinės etikos tobulinimui. 
Darbo objektas - „New Crush” vidinė ir išorinė komunikacija
Darbo metodas - mokslinės literatūros, straipsnių analizė, apibendrinimo metodas,
organizacijos internetinės svetainės analizė, interviu. 
Darbo struktūra - darbą sudaro trys dalys. Teorinėje dalyje aptariama komunikacijos
samprata, socialinės medijos ir jų įrankiai bei etika. Analitinėje darbo dalyje - įmonės
komunikacijos analizė. Projektinėje dalyje pateikiami pasiūlymai įmonės komunikacijai gerinti.

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus