Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

NAUJOS PREKĖS ĮVEDIMAS Į RINKĄ

9.1 (4 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Rinkodara , Savarankiški darbai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOC failas
Apimtis: 19 psl., (2640 ž.)
Vertinimas:
9.1 (4 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

NAUJOS PREKĖS ĮVEDIMAS Į RINKĄ
Savarankiškas darbas

TURINYS
Įvadas ...................................................................................................................................................... 5
1. PREKĖS SAMPRATA ..................................................................................................................... 6
2. NAUJŲ PREKIŲ KŪRIMAS ...........................................................................................................8
3. NAUJO PRODUKTO ĮVEDIMO Į RINKĄ STRATEGIJOS .................................................... 11
IŠVADOS .............................................................................................................................................. 18
INFORMACIJOS ŠALTINIAI .......................................................................................................... 19
LENTELIŲ SARAŠAS
1. 1. lentelė. Trys prekės lygiai ................................................................................................................ 7
3. 1. lentelė. Įdėjų generavimo metodas ................................................................................................. 12
PAVEIKSLŲ SARAŠAS
1. 1. pav. Prekė daugiau negu prekė ........................................................................................................ 6
3. 1. pav. Naujos prekės kūrimo proceso etapai ..................................................................................... 11
3. 2. pav. Naujo produkto kūrimo etapai ................................................................................................ 15

ĮVADAS
Marketingas yra prekių kūrimo, pasiūlos ir mainų socialinis ir valdymo procesas, orientuotas į
pavienių asmenų ar jų grupių poreikių patenkinimą.
Rinkuose, kuriuose yra didelė konkurencija, tik geriausioms ir stipriausioms bendrovėms
pavyksta ilgą laiką plėstis ir pelningai veikti, sėkmingai kuriant netrukstamą produktų ar paslaugų srautą.
Darbo aktualumas: Prekės yra ne vien fiziniai daiktai, bet ir paslaugos.
Siaurąją prasme prekė – tai materialinių fizinių savybių, surinktų į atpazįstamą formą, rinkynis.
Šiame darbe bus kalbama apie produkto kūrimą ir įvedimą į rinką.
Darbo tikslas: Išanalizuoti naujo produkto įvedimo į rinką teorinius aspektus.
Darbo uždaviniai:
1. Išsiaiškinti naujo produkto kūrimą.
2. Išnagrinėti naujo produkto įvedimo į rinką strategijas.
Darbo objektas: Naujo produkto įvedimo į rinką vertinimas.
Darbo metodai: Mokslinių informacijos šaltinių duomenų kaupimas, sisteminimas, lyginamoji analizė.
Darbo struktūra: 6 šaltiniai, 2 lentelės, 3 paveiklai
Darbo rezultatai: Išsiaiškinau naujo produkto kūrimą, bei įvedimo į rinką strategijas. Palyginau
autorių nuomonęs apie produkto kūrimą ir įvedimą į rinką.
Darbo apimtis: 19 puslapių

1. PREKĖS SAMPRATA
Prekė, tai viskas, kas gali tenkinti norus ir poreikius, kas gali būti siūloma rinkoje pirkėjų
dėmesiui, pirkimui ir vartojimui ar naudojimui. (A. Pajuodis ir kiti, „Marketingas“ 2008 m., p. 23)
Šis apibrėžimas teigia, kad prekė yra daiktas, kuris gali būti parduodamas rinkoje, tenkinti kieno
nors poreikius. Kita vertus, prekę reikia pažinti bei vertinti ir kaip marketingo komplekso elementą.
Anot J. Vileikio siaurąja prasme produktas arba prekė – tai materialinių fizinių savybių,
surinktų į atpažįstamą formą, rinkinys. Produkto savybės, apeliuojančios į vartotojo motyvaciją ar
pirkimo modelį, šiam apibrėžimui neturi jokios reikšmės.
Šis apibūdinimas yra pernelyg ribotas, kad juo būtų galima išreikšti produkto koncepcijos
platumą. Rinkodaroje reikia atsižvelgti į nuostatą, kad vartotojai nori pirkti ne pačius produktus, o
problemų sprendimus. Norint pakankamai aiškiai plėtoti šią nuostatą, produkto sąvoką galima išskleisti
lyg skėtį, kuris apimtų materialias prekes, paslaugas, vietas, žmones ir idėjas (1. 1. paveikslas) (J.
Vileikis, „Rinkodara“, 2003m., p. 35)

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus