Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

Naujos įmonės „Hologija“ įvedimas į rinką

9.2 (7 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Rinkodara , Kursiniai darbai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 23 psl., (4068 ž.)
Vertinimas:
9.2 (7 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

Naujos įmonės „Hologija“ įvedimas į rinką
Rinkodaros projektas

TURINYS
ĮVADAS 4
1.NAUJASIS PRODUKTAS- HOLOGRAMINIAI PRIETAISAI 5
2.RINKODAROS STRATEGIJOS PLANAVIMAS 7
2.1. PEST analizė 7
2.2. SSGG analizė 9
3.PREKĖS ĮVEDIMAS Į RINKĄ 10
3.1. Kainodara 10
3.2 Paskirstymo proceso dalyviai 11
3.3. Pardavimų skatinimo priemonės 12
3.4. Pardavimo strategijos formavimas ir valdymas 12
3.5. Pardavimo programos biudžetas 13
4.RĖMIMO STRATEGIJOS FORMAVIMAS IR VALDYMAS 14
4.1 Rėmimo strategija 14
4.2 Rėmimo biudžetas 14
5.REKLAMOS KŪRIMAS 16
5.1. Reklamos tikslai ir priemonės 17
5.2. Reklamos efektyvumas 17
6. RINKODAROS VALDYMO MODELIS 19
IŠVADOS 21
SANTRAUKA ANGLŲ KALBA 22
LITERATŪRA 23
PRIEDAI 24

ĮVADAS
Šiame 21-ajame amžiuje kuriasi vis daugiau ir daugiau naujų organizacijų, kurios į rinką
atneša naujus produktus, gaminius, paslaugas, o esamos organizacijos taip pat negali snausti ir turi
tobulinti ar kurti naujus produktus savo rinkoje. Naujovės didina konkurenciją ir darosi vis sunkiau
išlaikyti vartotojus lojalius. O vartotojai naudojasi didele konkurencija ir siekia, kad prekių kainos
būtų kuo mažesnės.
Temos aktualumas. Šiame darbe nagrinėjama, kaip vystėsi įmonės ,,Hologija‘‘
verslumas, naujos prekės įvedimas į rinką. Naujoji prekė, kurią norima įvesti į rinką yra hologramos
aparatas, kuris perteikia vaizdą 3D formatu. Tai visiškai naujas ir unikalus produktas, kuriuo
tikimasi, žmonės galės mokytis, bendrauti lengviau ir patogiau.
Įmonė „Hologija“ ateityje planuoja išsiplėsti ne tik į baltijos šalių rinką, bet taip pat ir į
skandinavijos šalis, vakarinę Europos dalį. Pagrindinis tikslas- kad žmonės pradėtų naudoti
hologramos aparatus kasdienybėje ir tai taptų neatsiejama kasdienybės dalimi.
Šiame darbe tikimasi atskleisti įmonės ,,Hologija‘‘ tikslus bei uždavinius, pateikti planus,
kaip planuojama siekti pelno su nauja produkcija.
Darbo tikslas: Į rinką įvesti naują produktą, kuris padėtų mokytis, bendrauti ir primintų
darbus, kuriuos reikia nuveikti dieną.
Darbo uždaviniai:
1. Pristatyti naujo produkto idėją.
2. Ištirti naujo produkto paklausą.
3. Parengti rinkodaros strategiją.
4. Sukurti prekės įvedimo į rinką strategiją.
Hipotezė: Tikėtina, kad naujas prekinis ženklas ,,Hologija‘‘ įsitvirtins rinkoje ir
holograminiai prietaisai bus paklausūs.
Tyrimo metodai: Literatūros analizė ir palyginimas, apklausos rengimas ir jos analizė.

1.NAUJASIS PRODUKTAS- HOLOGRAMINIAI PRIETAISAI
Jau kelis amžius žmonėms yra svarbu naujos technologijos ir dabar, 21-ame amžiuje, mes
susiduriame su jomis kiekvieną dieną. Joms mums padeda mokytis, dirbti, bendrauti bei leisti
laisvalaikį. Jau nebeįsivaizduojame gyvenimo be technologijų.
Kiekvieną mėnesį išgirstame apie naujus įrenginius, atradimus mokslo ar technologijų
srityje, kurie kartais tampa neatsiejama mūsų kasdienybės dalimi, ir stebimės kaip mes be jų
sugebėjome gyventi taip ilgai. Technologijų svarba jau nebeišmatuojama.
Naujas hologramos aparatas taip pat ateityje gali tapti mūsų kasdienybės dalimi- padedantis
bendrauti, mokytis, leisti laisvalaikį. Galėtumėte juo palikti erdvinę vaizdo žinutę vaikui ar
interaktyviai mokytis, o galbūt bendrauti su draugu ar giminaičiu iš kitos šalies ar miesto, su kuriuo
dabar negalite bendrauti akis į akį. Su įmonės „Hologija” gaminamu prietasu galėsite laisvai tai
daryti nesusidurdami su kliūtimis.

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus