Naujos įmonės „Hologija“ įvedimas į rinką
Rinkodaros projektas
TURINYS
ĮVADAS...............................................................................................................................................4
1.NAUJASIS PRODUKTAS- HOLOGRAMINIAI PRIETAISAI ...........................................5
2.RINKODAROS STRATEGIJOS PLANAVIMAS ..................................................................7
2.1. PEST analizė.................................................................................................................................7
2.2. SSGG analizė................................................................................................................................9
3.PREKĖS ĮVEDIMAS Į RINKĄ ..............................................................................................10
3.1. Kainodara....................................................................................................................................10
3.2 Paskirstymo proceso dalyviai.......................................................................................................11
3.3. Pardavimų skatinimo priemonės.................................................................................................12
3.4. Pardavimo strategijos formavimas ir valdymas..........................................................................12
3.5. Pardavimo programos biudžetas.................................................................................................13
4.RĖMIMO STRATEGIJOS FORMAVIMAS IR VALDYMAS ...........................................14
4.1 Rėmimo strategija.........................................................................................................................14
4.2 Rėmimo biudžetas........................................................................................................................14
5.REKLAMOS KŪRIMAS .........................................................................................................16
5.1. Reklamos tikslai ir priemonės.....................................................................................................17
5.2. Reklamos efektyvumas................................................................................................................17
6. RINKODAROS VALDYMO MODELIS ..................................................................................19
IŠVADOS..........................................................................................................................................21
SANTRAUKA ANGLŲ KALBA ....................................................................................................22
LITERATŪRA.................................................................................................................................23
PRIEDAI...........................................................................................................................................24
ĮVADAS
Šiame 21-ajame amžiuje kuriasi vis daugiau ir daugiau naujų organizacijų, kurios į rinką
atneša naujus produktus, gaminius, paslaugas, o esamos organizacijos taip pat negali snausti ir turi
tobulinti ar kurti naujus produktus savo rinkoje. Naujovės didina konkurenciją ir darosi vis sunkiau
išlaikyti vartotojus lojalius. O vartotojai naudojasi didele konkurencija ir siekia, kad prekių kainos
būtų kuo mažesnės.
Temos aktualumas. Šiame darbe nagrinėjama, kaip vystėsi įmonės ,,Hologija‘‘
verslumas, naujos prekės įvedimas į rinką. Naujoji prekė, kurią norima įvesti į rinką yra hologramos
aparatas, kuris perteikia vaizdą 3D formatu. Tai visiškai naujas ir unikalus produktas, kuriuo
tikimasi, žmonės galės mokytis, bendrauti lengviau ir patogiau.
Įmonė „Hologija“ ateityje planuoja išsiplėsti ne tik į baltijos šalių rinką, bet taip pat ir į
skandinavijos šalis, vakarinę Europos dalį. Pagrindinis tikslas- kad žmonės pradėtų naudoti
hologramos aparatus kasdienybėje ir tai taptų neatsiejama kasdienybės dalimi.
Šiame darbe tikimasi atskleisti įmonės ,,Hologija‘‘ tikslus bei uždavinius, pateikti planus,
kaip planuojama siekti pelno su nauja produkcija.
Darbo tikslas: Į rinką įvesti naują produktą, kuris padėtų mokytis, bendrauti ir primintų
darbus, kuriuos reikia nuveikti dieną.
Darbo uždaviniai:
1. Pristatyti naujo produkto idėją.
2. Ištirti naujo produkto paklausą.
3. Parengti rinkodaros strategiją.
4. Sukurti prekės įvedimo į rinką strategiją.
Hipotezė: Tikėtina, kad naujas prekinis ženklas ,,Hologija‘‘ įsitvirtins rinkoje ir
holograminiai prietaisai bus paklausūs.
Tyrimo metodai: Literatūros analizė ir palyginimas, apklausos rengimas ir jos analizė.
1.NAUJASIS PRODUKTAS- HOLOGRAMINIAI PRIETAISAI
Jau kelis amžius žmonėms yra svarbu naujos technologijos ir dabar, 21-ame amžiuje, mes
susiduriame su jomis kiekvieną dieną. Joms mums padeda mokytis, dirbti, bendrauti bei leisti
laisvalaikį. Jau nebeįsivaizduojame gyvenimo be technologijų.
Kiekvieną mėnesį išgirstame apie naujus įrenginius, atradimus mokslo ar technologijų
srityje, kurie kartais tampa neatsiejama mūsų kasdienybės dalimi, ir stebimės kaip mes be jų
sugebėjome gyventi taip ilgai. Technologijų svarba jau nebeišmatuojama.
Naujas hologramos aparatas taip pat ateityje gali tapti mūsų kasdienybės dalimi- padedantis
bendrauti, mokytis, leisti laisvalaikį. Galėtumėte juo palikti erdvinę vaizdo žinutę vaikui ar
interaktyviai mokytis, o galbūt bendrauti su draugu ar giminaičiu iš kitos šalies ar miesto, su kuriuo
dabar negalite bendrauti akis į akį. Su įmonės „Hologija” gaminamu prietasu galėsite laisvai tai
daryti nesusidurdami su kliūtimis.
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!