NAUJO PRODUKTO KŪRIMAS IR ĮDIEGIMAS Į RINKĄ
Turinys
Santrauka......................................................................................................................................3
Įvadas............................................................................................................................................4
1.NAUJO PRODUKTO IR INFORMACIJOS ŠALTINIŲ APŽVALGA.......................................5
2.NAUJO PRODUKTO KŪRIMAS IR ĮVEDIMAS Į RINKĄ .......................................................6
2.1.Naujų produktų kategorijos......................................................................................................6
2.2.Naujų produktų kūrimo procesas.............................................................................................9
3.NATŪRALIŲ GĖRIMŲ KAVINĖS KŪRIMAS IR ĮVEDIMAS Į RINKĄ ..............................13
3.1.Natūralių produktų vartojimas ir svarba.................................................................................13
3.2.Natūralių gėrimų kavinės reikalingumas................................................................................16
Išvados ir pasiūlymai..................................................................................................................19
Vartojamų terminų žodynas.......................................................................................................20
Literatūros sąrašas......................................................................................................................21
Priedų sąrašas:
1 priedas. Anketos pavyzdys
Santrauka
NAUJO PRODUKTO KŪRIMAS IR ĮDIEGIMAS Į RINKĄ
Remiantis įvairių autorių knygomis buvo atlikta naujo gaminio kūrimo ir įdiegimo į rinką teorijos
analizė. Išanalizuotos produktų kategorijos pagal naujumą įmonei ir rinkai bei vartotojui, inovatyvių
įmonių charakteristika. Naujų produktų kūrimą įtakoja įvairios priežastys: paklausos kitimas,
konkurentų prekių pasiūla, prekės populiarumo sumažėjimas, visuomeniniai pokyčiai, techninė
pažanga, įmonės potencialo pasikeitimas, teisinės aplinkos pokyčiai.
Taip pat išnagrinėti naujų prekių kūrimosi etapai. Pasinaudojant atliktos apklausos raštu
duomenimis išanalizuota natūralių produktų svarba respondentams bei jų vartojimas. Išnagrinėta
siūlomos naujos paslaugos – natūralių gėrimų kavinės – reikalingumas bei svarbiausi aspektai.
Įvadas
Darbo aktualumas. Inovacijas galima apibūdinti, kaip kažko seno perdarymas nauju. Taip
pat, tai naujų technologijų diegimas bei pateikimas rinkai, atsižvelgiant į vartotojų norus bei
poreikius. Naujo produkto ar paslaugos kūrimas visada turi būti siejamas su vartotojų lūkesčiais bei
konkurencija, kuri nėra išvengiama. Inovacijos atsiranda dėl besikeičiančių vartotojų poreikių,
greito technologijų vystymosi, atsiradusių finansavimo galimybių.
Dauguma įmonių vis dažniau siekia į rinką įvesti naujus produktus ar paslaugas. Įmonės,
norėdamos išlikti rinkoje ir nebankrutuoti, turi stengtis pačios pirmos atkreipti dėmesį į tai ko nori
bei ko reikia vartotojui, vis atnaujinti savo technologijas. Norėdamos išlikti konkurencingomis,
šiandienos įmonės turi daryti daugiau, nei tiesiog tiekti produktus ar paslaugas, kurios yra geresnės
ar pigesnės nei jų konkurentų. Jos turi greičiau nei konkurentai reaguoti į aplinkos pasikeitimus,
greičiau atlikti modernizavimą, greičiau reaguoti į kainų kitimą. Jos privalo prisitaikyti prie sparčiai
kintančių vartotojų poreikių, modernizuoti gamybos bei paslaugų teikimo struktūras, tobulinti
kuriamus produktus bei gamybos technologijas, plėsti asortimentą bei pateikti į rinką naujus
produktus.
Dauguma įmonių stengiasi neatsilikti nuo konkurentų ir teikti kitokias nei konkurentai
prekes, tačiau, įvedus naują prekę į rinką, dažnai pasitaiko, jog įmonė patiria nesėkmes. Todėl labai
svarbu, kad įmonės nuosekliai vykdytų naujos prekės įvedimo į rinką proceso etapus. Naujos prekės
įvedimo į rinką procese reikia pereiti keletą etapų. kurie yra esminiai ir labai svarbūs: pasirinkti
palankų pateikimo rinkai laiką, pasirinkti geografinę veikimo sritį, pasirinkti tikslinius rinkos
segmentus, parengti naujos prekės pateikimo į rinką veiksmų programą.
Darbo objektas – natūralių gėrimų kavinės kūrimas ir įdiegimas į rinką.
Darbo tikslas – išanalizuoti naujai kuriamos paslaugos, natūralių gėrimų kavinės, kūrimo
bei įdiegimo į rinką kelią,
Darbo metodai – mokslinės literatūros analizė, lyginamoji analizė apklausa raštu.
Darbo uždaviniai:
1.Išnagrinėti naujo produkto kūrimo ir įdiegimo į rinką teorinius aspektus.
2.Išanalizuoti natūralių produktų vartojimo intensyvumą bei svarbą.
3.Išnagrinėti ,,Natūralių gėrimų kavinės“ reikalingumą vartotojams.
1.NAUJO PRODUKTO IR INFORMACIJOS ŠALTINIŲ APŽVALGA
Vis daugiau žmonių šiais laikais renkasi natūralius produktus maitinimo paslaugas
teikiančiose įmonėse. Mano nuomone, būtų labai gerai jei keletas natūralių gėrimų rūšių būtų
pateikta vienoje, jaukioje, Klaipėdos miesto centre įsikūrusioje vidaus kavinukėje. Kavinėje būtų
siūlomi produktai nukreipti į žmogaus sveikatą, grožį bei gyvenimo kokybę. Kavinukėje
lankytojams būtų siūloma įvairiausių natūralių kokteilių (deguonies), šviežiai spaustų sulčių (vaisių,
daržovių, želmenų) bei natūralaus mineralinio vandens. Šioje kavinėje dirbtų apie 10 darbuotojų –
barmenai, padavėjai, valytoja, buhalterė. Ateityje, kavinukei plečiantis, būtų plečiamas ir
darbuotojų ratas. Kavinukės darbo laikas: 10-22 val. Pasirinktas toks darbo laikas, tam, kad
lankytojai galėtų užsukti į kavinukę po darbo ir neskubėdami galėtų gardžiuotis natūraliais
gėrimais.
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!