Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

Naujo produkto įvedimas į rinką Supamo lopšio-kėdės pavyzdys

9.3 (6 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Rinkodara , Kursiniai darbai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 33 psl., (5505 ž.)
Vertinimas:
9.3 (6 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

Turinys
Įvadas....................................................................................................................................................2
1. PREKĖS APRAŠYMAS ..................................................................................................................3
2. APLINKOS IR RINKOS ANALIZĖ...............................................................................................4
2.1. Makroaplinkos veiksnių analizė................................................................................................4
2.2. Segmentavimas ir tikslinio segmento pasirinkimas...................................................................8
2.3. Konkurentų analizė..................................................................................................................10
2.4. SSGG analizė...........................................................................................................................14
3. PREKĖS POZICIONAVIMAS......................................................................................................16
4. MARKETINGO SPRENDIMAI ....................................................................................................20
4.1. Prekės sprendimai....................................................................................................................20
4.2. Kainodaros sprendimai............................................................................................................23
4.3. Paskirstymo ir pateikimo sprendimai......................................................................................25
4.4. Rėmimo sprendimai ir biudžeto pagrindimas..........................................................................28
IŠVADOS...........................................................................................................................................32
Naudota literatūra:..............................................................................................................................33

Įvadas
Šiais laikais naujausios technologijos labai sparčiai tobulėja ir plinta, nuolat didėja vartotojų
poreikiai, situacija rinkoje greitai keičiasi, todėl atsiranda galimybė ir būtinybė rinkai pateikti
naujus produktus ar paslaugas. Alternatyvinis sprendimas gali būti jau esamų produktų tobulinimas,
koregavimas. Šios priežastys ir lėmė mūsų naujos idėjos – „Supamo lopšio-kėdės“ vystymą. Ši
prekė yra nauja rinkoje, tačiau sugalvota sujungiant dvi jau esamas prekes.
Formuojant naujų prekių kūrimo strategiją, būtina atlikti išsamią analizę, kuri apimtų
situaciją rinkoje, aplinkos veiksnius, vartotojų poreikius, prekės sprendimus. Labai svarbu nustatyti,
kokios yra potencialios produkto rinkos. Vertinant paklausą rinkoje, reikia išsiaiškinti, kas yra
pagrindiniai analogiškų prekių pirkėjai, koks jų pageidaujamas pirkti kiekis, už kokią kainą, kada jie
perka ir kaip atsiskaito, ar patenkinami poreikiai ir ar vartotojai pasiryžę už tai mokėti.
Darbo tikslas – pritaikyti marketingo sprendimus naujos prekės kūrimo ir pateikimo rinkai
procese.
Darbo uždaviniai:
1.Išsamiai aprašyti naują prekę, jos savybes.
2.Atlikti makroaplinkos analizę.
3.Atlikti vartotojų ir konkurentų analizę.
4.Išsiaiškinti patekimo į rinką galimybes ir grėsmes.
5.Nustatyti prekės poziciją rinkoje, lyginant su konkurentais.
6.Pasirinkti optimalią kainodaros strategiją.
7.Pasirinkti tinkamiausią paskirstymo kanalo struktūrą.
8.Pasirinkti rėmimo būdus, kurie labiausiai paveiktų vartotoją.

1.PREKĖS APRAŠYMAS
Į rinką sieksime įvesti naują prekę – „Supamą lopšį-kėdę“.Tėvams auginti vaikus nėra labai
lengva, tai reikalauja daug laiko, energijos ir pastangų. Todėl, atsižvelgdamos į tai, ir nusprendėme
pristatyti šią naują prekę.Tai prekė, skirta naudoti tiek kūdikiams, tiek jų tėveliams.
Prekė sudaryta iš dviejų dalių: supama kėdė sujungta kartu su kūdikio lovele. Tačiau, esant
būtinybei, prekę galima išmontuoti į atskiras dalis. Prekė yra labai naujoviška ir praktiška, todėl
manome, kad ją pirks jaunos šeimos, auginančios vaikus.
Mūsų prekė yra išskirtinė. Ji skiriasi nuo kitų panašios paskirties, jau esančių rinkoje prekių,
savo ypatingomis charakteristikomis. “Supamo lopšio-kėdės” privalumai (palyginus su konkurentų
prekėmis):
Sutaupomas laikas, nes tuo pačiu metu galima ir migdyti kūdikį, ir užsiimti kita veikla,
sėdint kėdėje.
Taupoma vieta kambaryje. Prekė užima nedaug vietos kambaryje ir padeda sutaupyti vietą,
nes ji atstoja du atskirus baldus.
Galimas įvairus dizainas. Prekę galima pasirinkti iš jau esamų, sukurtų prekių arba susikurti
sau patinkantį dizainą.
Modernu ir praktiška. Prekę galima išmontuoti ir vėliau, vaikui paaugus, naudoti kaip
atskiras dalis. Tuomet pirkėjas turės ir supamą kėdę, ir atskirą lovelę savo vaikui.
Gaminys atlieka keletą skirtingų funkcijų:
1.Padeda užmigdyti kūdikį;
2.Kūdikio lovelė;
3.Vieta tėvams pailsėti ir atsipalaiduoti po sunkios dienos;
4.Tėvai, migdydami vaiką, kartu gali užsiimti ir savo mėgstama veikla.

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus