KURSINIS NAMŲ DARBAS
„MOZZARELLA SŪRIS SU DŽIOVINTAIS POMIDORAIS IR ČESNAKAIS“ ĮVEDIMAS Į RINKĄ
MARKETINGO PROGRAMA
TURINYS
ĮVADAS........................................................................................................................................................................3
1.NAUJO PRODUKTO IDĖJOS APRAŠYMAS.............................................................................................................4
2. ANALIZĖS ETAPAS....................................................................................................................................................5
2.1. Prognozuojamos naujo produkto rinkos aprašymas.........................................................................................5
2.2 SEGMENTAVIMAS IR TIKSLINIO SEGMENTO PASIRINKIMAS..............................................................................6
2.3 KONKURENTŲ ANALIZĖ......................................................................................................................................8
2.4 SSGG ANALIZĖ....................................................................................................................................................9
3.PREKĖS POZICIONAVIMAS......................................................................................................................................11
3.1Konkuruojančių prekės ženklų išskyrimas.........................................................................................................11
3.3Vartotojų vertinimo pagal apsisprendimo atributus nustatymas.............................................................12
3.4Pozicionavimo žemėlapio sudarymas.......................................................................................................15
3.5. Norimos prekės ženklo pozicijos nustatymas.................................................................................................17
3.6. Pozicionavimo teiginio formulavimas............................................................................................................18
4.MARKETINGO SPRENDIMAI....................................................................................................................................19
4.1Prekės paslaugos sprendimai............................................................................................................................19
4.2Kainodaros sprendimai.....................................................................................................................................19
4.3Paskirstymo sprendimai...................................................................................................................................20
4.4 Rėmimo sprendimai.........................................................................................................................................20
5.BIUDŽETAS..............................................................................................................................................................23
IŠVADOS....................................................................................................................................................................24
NAUDOTA LITERATŪRA.............................................................................................................................................25
ĮVADAS
Tik stipriausios ir geriausios įmonės gali išsilaikyti stabiliose rinkose, kurios kuria nenutrūkstamai
naujus produktus ar paslaugas, ar jas nuolat atnaujina. Įmonės nuolat privalo sekti vartotojų poreikius,
daryti apklausas, būti greitesnės už konkurentus, taikyti naujas technologijas, norint turėti pastovias
pirkėjų rinkas ir žinoma pelningai egzistuoti.
Aš apžvelgsiu naujo produkto kūrimo tendencijas. Aptarsiu naujo produkto kūrimo procesus.
Mano darbe nagrinėjamas naujas produktas – naujos įmonės „SŪRIŲ MAGIJA“ naujo produkto
„Mozzarella sūris su džiovintais pomidorais ir česnakais“ įvedimas į Lietuvos rinką. Pagrindinis šio
gaminio tikslas įsikverbti į Lietuvos rinką ir patekti į perkamiausių sūrių sąrašą.
Kodėl pasirinkau būtent šią idėją? – kadangi sūris su džiovintais pomidorais ir česnakais yra
maistingas, tinkantis kaip užkandis prie vyno ar alaus. Šis sūris būtų populiarinamas tarp smalsių, drąsių,
naujoves mėgstančių gurmanų.
Darbo tikslas : naujos įmonės „SŪRIŲ MAGIJA“ naujo produkto „Mozzarella sūris su džiovintais
pomidorais ir česnakais“ įvedimas į Lietuvos rinką marketingo programa.
Darbo uždaviniai :
Naujo produkto rinkos aprašymas ( tikslai ir nauda );
Rinkos analizės atlikimas;
Pagrindinių konkurentų apibūdinimas;
1.NAUJO PRODUKTO IDĖJOS APRAŠYMAS
Mano darbe bus nagrinėjama mazzarella sūrio su pomidorais ir česnakais gamyba ir pateikimas į
rinką vartotojams. Sūris gaminamas iš šviežio pasterizuoto karvės pieno. Mozzarella sūris yra blyšios, vos
gelsvos spalvos, sūrio žievė ir minkštimas yra beveik tos pačios spalvos dėl trumpo šio sūrio brandinimo.
Todėl jis vadinamas- nenokintas sūris. Sūryje yra daug kalcio, baltymų ir fosforo. Maistine prasme, sūris
faktiškai yra koncentruotas pienas 30 gramų mozzarella sūrio porcija turi tiek pat baltymų, kiek 200
gramų pieno. Sūris dažniausiai būna sūrime. Produktas orginalus tuo, kad jame džiovinti pomidorai ir
česnakas nėra smulkinti, o stambiais gabalais,o sūrio plutelė padengta ypatingai aštriais prieskoniais,
suteikiančiais išskirtinį skonį. Taip pat sūris mozzarella mūsų rinkoje yra gaminamas su žalumynais ir su
prieskoniais. Mano planuojamo gaminio Lietuvoje dar nėra, šią idėją pasiskolinau iš Latvijos gamintojų,
tokio sūrio įsigijus mugėje.
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!