Ugdymo turinio apimts
Kalbėjimas ir klausymas. Ugdomas gebėjimas bendrauti su bendraamžiais ir kitais aplinkiniais žmonėmis, mokoma išklausyti, skatinamos pastangos prasmingai, aiškiai bei
pagal galimybes taisyklingai kalbėti. Siekiama, kad bendraudama su bendraamžiais mokytųsi juos girdėti, išklausyti, norėtų ir stengtųsi kalbėtis: inicijuoti ir palaikyti pokalbį,
atsakyti į klausimus. Mokoma atsakyti į suaugusiojo klausimus, ko nors nesupratus, paprašyti klausimą pakartoti. Ugdomas gebėjimas suteikti informaciją apie save (pasakyti
savo vardą, pavardę, kur gyvena), taip pat, trumpai, 2–3 sakiniais, papasakoti apie savo šeimą, pomėgius, paties patirtą nutikimą ir kt.
Skaitymas. Įgyjami elementarūs foneminės klausos (kalbos garsų skyrimo žodyje) gebėjimai, pagal galimybes įveikiami individualūs tarties trūkumai. Išmokstama pažinti
visas didžiąsias ir mažąsias raides. Susiformuoja pirminiai elementarūs skaitymo įgūdžiai. Mokomasi suprasti skaitomą tekstą, atsakyti į klausimus, sieti teksto turinį su
iliustracijomis, pasakoti padedant mokytojui. Didaktiniais žaidimais siekiama ugdyti kalbinę mokinių klausą, tartį, aktyvinti
žodyną, lavinti kvėpavimą, balsą, kalbos organus. Susipažįstama su knyga: autorius, pavadinimas, tekstas, iliustracijos, turinys, bendra išvaizda. Elementariai susipažįstama
su pasakomis, smulkiąja tautosaka (mįslė, patarlė, gamtos garsų pamėgdžiojimai), skaitomi ir aptariami pasirinkti nesudėtingi ir labai trumpi kūriniai. Dviejų–keturių eilučių
eilėraščiai išmokstami atmintinai ir deklamuojami, taip pat mokomasi skaitytus tekstus iliustruoti ir (arba) savo supratimą išreikšti aplikacijomis, piešiniais, lipdiniais.
Rašymas. Mokomasi rašyti visas lietuvių kalbos didžiąsias ir mažąsias raides, nurašyti spausdintiniu bei rašytiniu šriftu parašytus žodžius, sakinius. Pratinamasi laikytis
pagrindinių rašymo higienos reikalavimų. Žinios apie kalbą, kalbos reiškinių supratimas. Mokomasi praktiškai skirti ir suprasti, kas tai yra sakinys, žodis, skiemuo, didžioji
raidė, mažoji raidė, raidynas, taškas,eilėraštis, pasaka, daina.
Matematikos pasiekimai ir ugdymo gairės
Pagrindinis matematikos mokymo tikslas – padėti mokinei įgyti tokių matematikos žinių, gebėjimų ir nuostatų, kurie padėtų jai geriau orientuotis aplinkoje ir susidaryti
pagrindus tolesniam mokymuisi. Svarbiausią matematikos programos dalį sudaro numeracijos ir aritmetinių veiksmų mokymas. Skaičiavimo ir aritmetinių veiksmų mokymas
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!