Darbo informacija

  •   Vadyba, Referatai
  • DOCX failas, 57 KB
  •  7 psl., (772 ž.)
  • Universitetinis
  • Šaltiniai: Yra
Atsisiųsti darbą Paklausti

MOKSLINIŲ STRAIPSNIŲ TEZIŲ PRISTATYMAS

9.6 (6 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Vadyba , Referatai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 7 psl., (772 ž.)
Vertinimas:
9.6 (6 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

ĮVADAS
Temos aktualumas. Viena svarbiausių šiandieninės verslo organizacijos valdymo
įvesčių, turinti įtakos jos sėkmingumui rinkoje – žinių vadyba.Pristatomuose
moksliniuose tyrimuose, kuriuose analizuojamos žinių vadybos raiškos, stebimas
žinių svarbos kuriant inovacijas akcentavimas.Žinių valdymo procesų ir inovacijų
kūrimo jungtis užtikrina organizacijoje vykdomų veiklų produktyvumą, sistemingas
žinių kūrimas ir dalijimasis jomis skatina naujų produktų, paslaugų plėtojimą, gerina
organizacinius procesus, padidina organizacijos konkurencingumą.
Šiame darbe, remiantis straipsniais iš profesinės spaudos, yra aptariama, kaip
žinių kūrimas ir dalinimasis jomis turi įtakos inovacijoms.
Darbo tikslas: Aptarti žinių kūrimo ir jos dalijimosi poveikį inovacijoms mokslinių
straipsnių pagrindu.
Darbo uždaviniai:
1. Pristatyti trumpas žinias apie straipsnio autorių.
2. Aptarti straipsnyje aptartą žinių kūrimo ir jos dalijimosi poveikį inovacijoms.
3. Pavaizduoti poveikį schemoje.

MOKSLINIS STRAIPSNIS
Atkočiūnienė, O.Z. (2018). Žinių kūrimo ir dalijimosi jomis poveikis inovacijoms.
Informacijos mokslai,83,24-35.
Straipsnio autorė Zenona Ona Atkočiūnienė yra Vilniaus universiteto
Komunikacijos fakulteto Informacijos ir komunikacijos katedros profesorė, daktarė.
Straipsnio tezės:
1. Žinios padeda žmonėms pasiruošti atlikti užduotį ar išspręsti problemą; tai 
patirties, ekspertų įžvalgos, kurios organizacijose pasireiškia kasdienėje veikloje,
procesuose, praktikoje ir normose.
2. Žinių valdymas užtikrina darbuotojų žinių pritaikymą siekiant konkurencinio 
pranašumo. Sistemingas žinių valdymas organizacijoje skatina darbuotojus nuolat
mokytis, pasitelkti žinias įgyvendinant bendras užduotis, ugdyti kūrybiškumą ir
kurti inovacijas
3. Žinių kūrimas organizacijos veikloje yra svarbus, nes jo metu sukuriamos 
organizacijai vertingos žinios. Organizacijoje žinios kuriamos sąveikaujant
išreikštoms ir neišreikštoms žinioms, veikiant žinių konversijos modeliui. Šio
proceso metu žinios praplečiamos tiek kokybiškai, tiek kiekybiškai.
4. Inovacijų kūrimo proceso etapai yra susiję su žinių konversijos modelio etapais. 
Pirmasis inovacijų kūrimo proceso etapas yra idėjų generavimas, kuris glaudžiai
susijęs su socializacija. Antrasis etapas – idėjos pasirinkimas. Jis atitinka antrąjį
žinių konversijos etapą – eksternalizaciją. Paskutinis etapas – pritaikymas–
atitinka internalizacijos procesą.

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus