Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

Literatūros pamokų ciklo „Juoko atspalviai“ planas 8 klasei

9.3 (6 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Lietuvių kalba , Pamokų planai
Lygis: Mokyklinis
Failo tipas: PDF failas
Apimtis: 8 psl., (1840 ž.)
Vertinimas:
9.3 (6 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

Literatūros pamokų ciklo „Juoko atspalviai“ planas 8 klasei 
Uždaviniai
Mokiniai, skaitydami ir aptardami šio ciklo tekstus, turėtų gebėti:
 paaiškinti, kas sukelia komiškumo efektą ir kokiais būdais jis kuriamas;
 atpažinti komiškumo atmainas: humorą, satyrą, ironiją, paaiškinti, kuo jos skiriasi;
 aptarti komiškus charakterius, situacijas, įvardyti komiškus neatitikimus, kritiškai vertinti veikėjų poelgius;
 aptarti tikrąsias ir tariamas vertybes, daryti teksto visumą apibendrinančias išvadas: formuluoti teksto temą, problemas, pagrindinę mintį;
 lyginti komiško pobūdžio tekstus: veikėjus, jų charakterius, vertybes, vaizduojamas situacijas;
 kurti sakytinius ir rašytinius komiško pobūdžio tekstus, samprotauti apie juoką žodžiu ir raštu;
 dirbdami grupėmis, diskutuoti apie juoką, rasti tyrimui atlikti reikalingą informaciją, ją sisteminti, vertinti;
 viešai pristatyti klasėje tyrimo rezultatus, sakyti viešąsias kalbas juoko tema;
 apmąstyti ir įsivertinti savo mokymosi pažangą.
Skiriama valandų: 17 –32 val.
Mokymo(si) priemonės:
1. I. Gresienė, G. Notrimaitė-Muzikevičienė, N. Toleikytė, S. Žukas. Literatūra. Vadovėlis 8 klasei, II d. Vilnius: Baltos lankos, 2018.
2. N. Toleikytė. Didaktiniai komiško teksto skaitymo aspektai. Vilnius: Vilniaus pedagoginio universiteto leidykla, 2009.
Paaiškinimai
1. Plane nurodomas minimalus ir maksimalus (skliaustuose) šiam ciklui numatytų valandų skaičius. Žvaigždute (*) pažymėtos temos,
užduotys neprivalomos, jas mokytojas gali rinktis atsižvelgdamas į mokinių interesus, gebėjimus, visų mokslo metų turinio apimtį.
2. Ciklą „Juoko atspalviai“ sudaro keturios temos. Pirmosios temos „Ką gali juokas?“ tekstai kviečia mokinius apmąstyti juoko plačiąja
prasme reikšmę žmogaus gyvenime, suprasti sąvokų juokas ir komiškumas / komizmas santykį; Antrosios temos „Komizmo atmainos:
humoras, satyra, ironija“ tekstai ir užduotys turėtų padėti mokiniams geriau suprasti juoko atspalvius, aptarti jų skirtingą raišką ir keliamas
problemas; Trečioji tema „Juokavimas ir patyčios“ kviečia diskutuoti šiandien ypač aktualia tema, ugdytis visavertiškam bendravimui būtinas
vertybines nuostatas; Ketvirtoji tema „Savarankiškai tyrinėjame juoką“ skirta savarankiškam komiško pobūdžio tekstų skaitymui, tyrimams,
kad mokiniai galėtų taikyti įgytas žinias skaitydami nežinomus tekstus, tyrinėdami įvairius žodinius ir vaizdinius tekstus, rinktis, ką ir kaip
skaityti. Plane siekiama individualizuoti mokymąsi, sudarant mokiniams galimybes rinktis vadovėlyje siūlomus tekstus, užduotis.

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus