Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

Lietuvių kalbos ir literatūros pamokų ilgalaikis planas 9 klasei

9.8 (2 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Lietuvių kalba , Pamokų planai
Lygis: Mokyklinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 13 psl., (2138 ž.)
Vertinimas:
9.8 (2 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

9 KLASĖS LIETUVIŲ KALBOS IR LITERATŪROS ILGALAIKIS PLANAS 2023-2024 M. M.
(dalyko pavadinimas)
1.Plano rengėjas – Viktorija Grigaitienė, mokytoja
(mokytojo vardas, pavardė, kvalifikacinė kategorija)
2. Dalykas – Lietuvių kalba ir literatūra, klasė - 9,
3. Pamokų skaičius – 4 pamokos per savaitę, 148 metinės valandos.
4. Mokymo priemonės (vadovėliai, skaitmeninis turinys ir kt.): Giedrė Čepaitiene, Elena Palubinskienė. Lietuvių k. 9 ( 1 ir 2 d.), Šviesa, 2017;
Inga Gresienė, Gitana Notrimaitė-Muzikevičienė, Daiva Stukienė, Nijolė Toleikytė, Saulius Žukas. Literatūra 9 ( 1 ir 2 d.), Baltos lankos, 2017; E.
šaltiniai.
5. Dalyko tikslas ir uždaviniai:
5.1. Tikslas - padėti mokiniams suvokti ir ugdytis lietuvių kalbą kaip svarbią savo tapatybės dalį, Lietuvos visuomenės bendravimo būdą; atrasti
literatūrą kaip asmeninei egzistencijai
svarbią kultūros sritį, ugdytis savarankišką ir kūrybišką požiūrį į literatūrą; suvokti save kaip lietuvių kalbos, literatūros ir kultūros paveldėtoją,
puoselėtoją ir kūrėją.
5.2. Uždaviniai:
Sudaryti sąlygas, kad mokydamiesi lietuvių kalbos ir literatūros mokiniai:
- suprastų kalbos sistemą, įgustų reikšti mintis, kurti tekstus žodžiu ir raštu taisyklinga, aiškia bei turininga kalba, atrastų lietuvių kalbos teikiamas
kūrybos galias;
- atrastų skaitymo malonumą, suvoktų literatūrą kaip meną, lavintųsi estetinę pajautą, įžvelgtų literatūros jungtis su kitais menais;
- susipažintų su lietuvių ir kitų tautų literatūra, su lietuvių tautosaka, kitais Lietuvos kultūrai svarbiais tekstais, jų kalbine įvairove, iškiliomis kultūros
asmenybėmis, kultūrai reikšmingais istoriniais įvykiais;
- susipažintų su Europos kultūros tradicija, jos ištakomis; įžvelgtų jungtis tarp lietuvių ir užsienio literatūros kūrinių;
- remdamiesi literatūra formuotųsi moralines nuostatas, suvoktų sąžiningumo, teisingumo, ištikimybės, pilietinės atsakomybės bei kitų žmogaus
dorybių grožį, jų svarbą bendruomenės gyvenime, ugdytųsi šias dorybes;
- domėtųsi Lietuvos kultūriniu gyvenimu, kritiškai vertintų informaciją, pateikiamą įvairiais informacijos kanalais, lavintųsi savarankiško mąstymo
gebėjimus.
6. Diferencijavimas ir individualizavimas. Mokiniams aiškūs mokymosi uždaviniai; nuolat stebima, peržiūrima individuali kiekvieno mokinio
pažanga; sudaryta galimybė mokiniams pasirinkti ugdymo turinį: temas, užduotis, mokymosi ir vertinimo būdus; organizuojamas aktyvus sąmoningas
mokymasis; vertinama siekiant padėti mokiniui mokytis ir išmokti
7. Vertinimas. Mokinių pažanga ir pasiekimai vertinami pagal Sangrūdos pagrindinės mokyklos mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo tvarkos
aprašą, patvirtintą direktoriaus. . Taikomas diagnostinis, formuojamasis ir kaupiamasis vertinimas atsižvelgiant į darbo formas, pamokos uždavinius,
mokinių galimybes. Apibendrinamasis vertinimas taikomas baigus kurso dalį. Numatyti kontroliniai darbai, rašiniai, projektiniai darbai įvertinami pažymiu.

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus