7 KLASĖS LIETUVIŲ KALBOS IR LITERATŪROS ILGALAIKIS PLANAS.
(dalyko pavadinimas)
1. Plano rengėjas – Viktorija Grigaitienė, mokytoja
2. Dalykas – lietuvių kalba ir literatūra, klasė - 7,
3. Pamokų skaičius – 5 pamokos per savaitę, 185 metinės valandos.
4. Mokymo priemonės (vadovėliai, skaitmeninis turinys ir kt.): Pagrindinio ugdymo bendrosios programos (2016);Lieratūra7 kl. Inga Gresienė ir kt. I ir
II d. 2018m.baltos lankos; Lietuvių kl.7 kl. I ir II kn. Elena Palubinskienė ir kt. Kaunas ,,Šviesa“, Eduka kl.
5. Tikslai ir uždaviniai:
Sudaryti prielaidas mokiniams ugdytis komunikavimo ir kultūrinę kompetencijas, būtinas kiekvieno žmogaus
visaverčiam asmeniniam gyvenimui, sėkmingai mokymosi, visuomeninei ir būsimai profesinei veiklai. Siekiama, kad
mokiniai suprastų esmines kalbines ir literatūros sąvokas, įgytų įvairių gebėjimų ir išsiugdytų vertybines nuostatas:
Noriai kuria įvairaus pobūdžio sakytinius ir rašytinius tekstus, siekdami įvairių tikslų įvairiose socialinėse ir
kultūrinėse situacijose;
Ugdosi poreikį sąmoningai skaityti, gebėjimą kritiškai vertinti įvairaus pobūdžio tekstus ir įvairias kultūrinio
gyvenimo formas;
Ugdosi poreikį nuolat tobulinti savo kalbinius gebėjimus, remdamiesi kl. ir literatūros žiniomis;
Įgunda tikslingai taikyti įvairias strategijas;
Pažįsta grožinės literatūros savitumą, patiria estetinių išgyvenimų, supranta esminių vertybių prasmę;
Pažįsta kl. ir liter. kaip tautos kultūros dalį, suvokia kultūros tradicijas ir jas kūrybingai plėtoja;
Mokosi mokytis, pažinti, komunikuoti, įsivertinti.
6.Diferencijavimas ir individualizavimas. Mokiniams aiškūs mokymosi uždaviniai; nuolat stebima, peržiūrima individuali kiekvieno mokinio
pažanga; sudaryta galimybė mokiniams pasirinkti ugdymo turinį: temas, užduotis, mokymosi ir vertinimo būdus; organizuojamas aktyvus sąmoningas
mokymasis; vertinama siekiant padėti mokiniui mokytis ir išmokti.
7. Vertinimas. Mokinių pažanga ir pasiekimai vertinami pagal Sangrūdos pagrindinės mokyklos mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo tvarkos
aprašą, patvirtintą direktoriaus. . Taikomas diagnostinis, formuojamasis ir kaupiamasis vertinimas atsižvelgiant į darbo formas, pamokos uždavinius,
mokinių galimybes. Apibendrinamasis vertinimas taikomas baigus kurso dalį. Numatyti kontroliniai darbai, rašiniai, projektiniai darbai įvertinami pažymiu.
Kalbėjimo užduotys vertinamos pagal Lietuvių kalbos ir literatūros pagrindinio ugdymo programoje pateiktus kriterijus taškais, kurie paverčiami pažymiais.
Kitų vertinamų darbų vertinimo kriterijai numatomi iš anksto ir mokiniai su jais supažindinami.
8. Mokymo ir mokymosi turinys:
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!