Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

Lietuvių kalbos ir literatūros pamokų ilgalaikis planas 5 klasei

9.1 (7 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Lietuvių kalba , Pamokų planai
Lygis: Mokyklinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 17 psl., (1920 ž.)
Vertinimas:
9.1 (7 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

KALVARIJOS SAV . SANGRŪDOS PAGRINDINĖ MOKYKLA
5 KLASĖS LIETUVIŲ KALBOS IR LITERATŪROS ILGALAIKIS PLANAS 2023-2024 M. M.
1.Plano rengėjas – Viktorija Grigaitienė, mokytoja.
2. Dalykas – Lietuvių kalba ir literatūra, klasė - 5,
3. Pamokų skaičius – 5 pamokos per savaitę, 185 metinės valandos.
4. Mokymo priemonės (vadovėliai, skaitmeninis turinys ir kt.): I. Smetonienė.Lietuvių k. 5 kl., Baltos lankos 2016; S. Eitminavičius, D.
Nefienė, J. Sadauskienė. Skaitiniai 5 kl.( 1 ir 2 d.), LLTI 2016; Tekstų elektroniniai šaltiniai Lietuvių kalbos žodynas; Dabartinės lietuvių kalbos žodynas;
Sinonimų žodynas; Antonimų žodynas; Frazeologijos žodynas; www.sodas.ugdome.lt/metodiniai-dokumentai; http://lietuviu5-6.mkp.emokykla.lt/;
http://www.šaltiniai.info; http://ebiblioteka.lt; Diktantai 5-8 klasėms.
5. Dalyko tikslas ir uždaviniai:
5.1. Tikslas - Lietuvių kalbos ir literatūros ugdymo tikslas – padėti mokiniams suvokti ir ugdytis lietuvių kalbą kaip svarbią savo tapatybės dalį,
Lietuvos visuomenės bendravimo būdą; atrasti literatūrą kaip asmeninei egzistencijai svarbią kultūros sritį, ugdytis savarankišką ir kūrybišką požiūrį į
literatūrą; suvokti save kaip lietuvių kalbos, literatūros ir kultūros paveldėtoją, puoselėtoją ir kūrėją; ugdytis laisvo, atsakingo asmens savimonę.
5.2. Uždaviniai:
Kad būtų pasiektas dalyko tikslas, mokiniai:
1.ugdosi poreikį nuolat tobulinti savo kalbinius gebėjimus, remdamiesi kalbos ir literatūros žiniomis, įgunda tikslingai taikyti
įvairias mokymosi strategijas;
2. kuria įvairaus pobūdžio sakytinius ir rašytinius tekstus, siekdami įvairių tikslų įvairiose socialinėse ir kultūrinėse situacijose;
3. ugdosi poreikį sąmoningai skaityti, gebėjimą kritiškai vertinti įvairaus pobūdžio tekstus ir įvairias kultūrinio gyvenimo formas;
4. pažįsta grožinės literatūros savitumą, patiria estetinių išgyvenimų, supranta esminių vertybių prasmę;
5. pažįsta kalbą ir literatūrą kaip tautos kultūros dalį, suvokia kultūros tradicijas ir jas kūrybingai plėtoja.
6.Diferencijavimas ir individualizavimas. Mokiniams aiškūs mokymosi uždaviniai; nuolat stebima, peržiūrima individuali kiekvieno mokinio
pažanga;sudaryta galimybė mokiniams pasirinkti ugdymo turinį: temas, užduotis, mokymosi ir vertinimo būdus; organizuojamas aktyvus sąmoningas
mokymasis; vertinama siekiant padėti mokiniui mokytis ir išmokti.
7. Vertinimas. Mokinių pažanga ir pasiekimai vertinami pagal Sangrūdos pagrindinės mokyklos mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo tvarkos
aprašą, patvirtintą direktoriaus. . Taikomas diagnostinis, formuojamasis ir kaupiamasis vertinimas atsižvelgiant į darbo formas, pamokos uždavinius,
mokinių galimybes. Apibendrinamasis vertinimas taikomas baigus kurso dalį. Numatyti kontroliniai darbai, rašiniai, projektiniai darbai įvertinami pažymiu.
Kalbėjimo užduotys vertinamos pagal Lietuvių kalbos ir literatūros pagrindinio ugdymo programoje pateiktus kriterijus taškais, kurie paverčiami pažymiais.
Kitų vertinamų darbų vertinimo kriterijai numatomi iš anksto ir mokiniai su jais supažindinami.
8. Mokymo ir mokymosi turinys:

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus