Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

LAŽYBŲ BENDROVIŲ KOMUNIKACIJOS ANALIZĖ SOCIALINĖSE MEDIJOSE „BALTIC BET“ IR „TOP SPORT“ ORGANIZACIJŲ ATVEJAI

9.3 (7 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Komunikacija , Magistro darbai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 72 psl., (15144 ž.)
Vertinimas:
9.3 (7 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

LAŽYBŲ BENDROVIŲ KOMUNIKACIJOS ANALIZĖ SOCIALINĖSE MEDIJOSE: „BALTIC BET“ IR „TOP SPORT“  ORGANIZACIJŲ ATVEJAI
Magistro baigiamasis darbas

TURINYS
SANTRAUKA......................................................................................................................................3
SUMMARY..........................................................................................................................................4
LENTELIŲ IR PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS............................................................................................5
ĮVADAS...............................................................................................................................................7
1. LAŽYBŲ IR LAŽYBŲ BENDROVIŲ RAIDOS IR FUNKCIONAVIMO BRUOŽAI........11
1.1. Lažybų sampratos ir raidos teorinės prielaidos.......................................................................11
1.2. Lažybų įmonių komunikacijos teisinis reguliavimas..............................................................14
2. LAŽYBŲ BENDROVIŲ KOMUNIKACIJA.........................................................................20
2.1. Lažybų bendrovės internete....................................................................................................20
2.2. Socialinės medijos ir jų vaidmuo............................................................................................22
2.3. Socialinių medijų poveikis įmonės reprezentacijai................................................................28
2.4. Lažybos ir lažybų bendrovių komunikacija socialinėse medijose..........................................31
3. LAŽYBŲ BENDROVIŲ KOMUNIKACIJOS ANALIZĖ....................................................35
3.1. Tyrimo metodologija..............................................................................................................35
3.2. Lažybų bendrovės „Baltic Bet“ komunikacija socialiniame tinkle „Facebook“....................38
3.3. Lažybų bendrovės „TOPsport“ komunikacija socialiniame tinkle „Facebook“.....................43
3.4. Lažybų bendrovės „TOPsport“ komunikacija socialiniame tinkle „Instagram“.....................49
3.5. „Baltic Bet“ ir „TOPsport“ komunikacijos lyginamoji analizė..............................................51
3.6. Ekspertinių interviu analizė....................................................................................................53
IŠVADOS...........................................................................................................................................57
REKOMENDACIJOS........................................................................................................................59
LITERATŪROS IR ŠALTINIŲ SĄRAŠAS......................................................................................60
PRIEDAI.............................................................................................................................................65

ĮVADAS
Šių laikų visuomenėje juntamas didelis technologijų ir interneto poveikis kasdieniam
žmogaus gyvenimui, plinta pramogos ir veiklos, skatinančios nekasdienius patyrimus. Įvairiausios
azartinių lošimų – lažybų bendrovės nuolat auga ir klesti, nepaisant rinkos pokyčių, sporto lažybos
tarp lošėjų išlieka vienomis populiariausių. Tokiam populiarumui didelę įtaką padarė šiuolaikinės
technologijos, dėl kurių pradėjo plėstis lažybos internetu ir tapo daug lengviau pasiekiamos.
Pastaraisiais dešimtmečiais sparčiai išpopuliarėjo ir išaugo socialinių medijų ir jų
vartotojų skaičius. Tokios sukurtos socialinės platformos daugeliui žmonių yra neatsiejamos nuo
kasdienio gyvenimo kaip viena iš pagrindinių bendravimo galimybių, pastaruoju metu ir kaip
informacijos šaltinis. Populiarėjant socialiniams tinklams „Facebook“, „Twitter“, „Instagram“,
atsiveria naujos ir nemokamos galimybės verslo sektoriui reklamuoti savo veiklas bei paslaugas, jas
patraukliai pateikti potencialiam klientui.
Temos aktualumas ir naujumas. Šios tematikos aktualumą įrodo tai, kad šiuolaikinėje
visuomenėje vis didesnis dėmesys skiriamas komunikacijai socialinėse medijose. Pastarosios jau
nebėra vien tik bendravimo platforma, tačiau ir vieta nemokamai arba ganėtinai nebrangiai
reklamai, idėjų bei naujienų sklaidai, įvairių organizacijų įvaizdžio kūrimui ir palaikymui.
Socialiniai tinklai yra palanki vieta formuoti visuomenės nuomonę vienais ar kitais klausimais.
Pelno siekiantis verslo sektorius, šiuo atveju tiriamos lažybų bendrovės „Baltic Bet“ ir „TOP sport“,
socialines medijas naudoja kaip priemones vykdyti savo komunikaciją su vartotojais. Socialinės
medijos tampa virtualios veiklos priemonėmis, neatsiejamomis nuo verslo plėtros ir
konkurencingumo didinimo.
Tyrimui pasirinktos dvi iš didžiausių Lietuvoje esančių sporto lažybų bendrovių ir jų
komunikacinis įvaizdis socialiniame tinkle „Facebook“ bei „Instagram“. „TOP sport“ yra pirmoji ir
didžiausia lažybų bendrovė Lietuvoje, savo veiklą pradėjusi nuo 2002 metų. Ji save pristato kaip
moderniausią ir populiariausią lažybų internetu platformą Lietuvoje. Bendrovė pagrindiniu tikslu
įvardija meilės sportui ugdymą.
„Baltic Bet“ Lietuvoje įsikūrė 2008 metais ir yra Lietuvos – Anglijos kapitalo lažybų
bendrovė. Svarbu paminėti, kad pasirinkti šie atvejai – lažybų bendrovės, žinomiausios sporto
lažybų srityje Lietuvoje. Tačiau „Baltic Bet“ šių metų lapkričio pabaigoje įtraukta į nelegalios
lošimų veiklos vykdytojų sąrašą.
Todėl ši įmonė negali užsiimti lažybomis internete, tačiau vykdo
savo veiklą lažybų punktuose. Šių įmonių komunikacijos socialinėse medijose tyrimas suteikia
Šiame darbe vartojama socialinių medijų sąvoka tapatinama socialinių tinklų sąvokai.

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus