PAMOKOS PLANAS
Tema: Konkurencija ir rinkodara
I. Pamokos tema:
Konkurencija ir rinkodara.
II. Pamokos tikslai:
1)Atkreipti dėmesį į konkurenciją laisvosios verslininkystės sistemoje.
2)Išsiaiškinti kokius rinkodaros būdus naudoja įmonės, kad jų produktai pasiektų
vartotoją.
3)Sužinoti apie antimonopolinių įstatymų ir konkurencijos ryšį.
III. Pamokos uždaviniai:
Rasti atsakymus į šiuos klausymus:
1)Kokiu būdu rinkos ekonomikoje konkurencija ir veiksmų koordinavimas papildo vienas kitą?
2)Kodėl kai kurie gamintojai yra kainų mokėtojai, o kiti – kainų ieškotojai?
3)Kaip konkuruoja gamintojai tobulosios konkurencijos, monopolinės konkurencijos,
oligopolijos ir monopolijos sąlygomis?
4)Kaip rinkodara yra susijusi su informacijos gavimo ir mainų vykdymo sąnaudomis
bei kaip rinkodara tampa gamintojų konkuravimo įrankiu?
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!