VERSLO VADYBOS IR MARKETINGO STUDIJŲ PROGRAMA
KOMUNIKACIJOS SU VARTOTOJAIS GERINIMAS FOAP POLAND SP. Z. O. O
BAIGIAMASIS DARBAS
TURINYS
ĮVADAS 3
1. ĮMONĖS IŠORINĖS KOMUNIKACIJOS TEORINIAI ASPEKTAI 4
1.1. Įmonės išorinės komunikacijos samprata 4
1.2. Išorinės komunikacijos svarba įmonei 5
1.2.1. Komunikacija su įvairiomis auditorijomis 5
1.2.2. Komunikacija su vartotojais 7
1.3. Interneto rinkodara įmonės ir vartotojų komunikacijoje 9
1.3.1. Turinio rinkodara 9
1.3.2. Socialinių medijų rinkodara 10
1.3.3. El. pašto rinkodara 10
1.3.4. Mobiliųjų telefonų rinkodara 11
1.3.5. Internetinės svetainės rinkodara 12
2. KOMUNIKACIJOS SU VARTOTOJAIS TYRIMAS FOAP POLAND SP. Z. O. O IR ANALIZĖ. 14
2.1. Įmonės veiklos pristatymas 14
2.2. Foap Poland sp. z. o. o. išorinės komunikacijos kanalai 15
2.2.1. Socialiniai tinklai 15
2.2.2. Internetinės svetainės 18
2.2.3. Elektroninis paštas 19
2.2.4. Mobilioji programėlė „Foap“ 19
2.3. Įmonės komunikacijos su vartotojais tyrimo paskirtis ir organizvimas 20
2.4. Įmonės komunikacijos vertinimo vartotojo požiūriu analizė 21
2.5. Tyrimo rezultatų apibendrinimas 36
3. ĮMONĖS FOAP POLAND SP. Z. O. O. KOMUNIKACIJOS SU VARTOTOJAIS
GERINIMO SPRENDIMAI 39
IŠVADOS 46
REKOMENDACIJOS 48
SANTRAUKA LIETUVIŲ KALBA 49
SANTRAUKA ANGLŲ KALBA 50
LITERATŪRA 51
PRIEDAI 53
ĮVADAS
Darbo aktualumas. Šiomis dienomis išorinė komunikacija yra vienas iš svarbiausių įmonės
procesų, perduodant ir gaunant informaciją iš klientų. Norint nepasiduoti konkurencingos aplinkos
įtakai yra būtina komunikuoti ir išlaikyti gerus santykius su produkto vartotojais, skatinant juos
atlikti veiksmus, palankius įmonei.
Nagrinėjamos IT įmonės išorinės komunikacijos su vartotojais tyrimas leis pažvelgti kaip
aktuali šiai dienai yra komunikacija įmonės įvaizdžiui, prekės ženklo žinomumo formavimui ir
padės pasirinkti tinkamas išorinės komunikacijos su vartotojais priemones ir kanalus.
Tiriama problema. Neefektyvi komunikacija su FOAP POLAND SP. Z. O. O. įmonės
produkto vartotojais.
Darbo objektas – Įmonės FOAP POLAND SP. Z. O. O. komunikacija su vartotojais.
Darbo tikslas – Įvertinti esamą FOAP POLAND SP. Z. O. O. komunikacijos su vartotojais
situaciją ir pateikti jos gerinimo sprendimus.
Darbo uždaviniai:
1. Išanalizuoti įmonės komunikacijos su vartotojais teorinius aspektus.
2. Pristatyti FOAP POLAND SP. Z. O. O. veiklą.
3. Ištirti įmonės komunikavimo su vartotojais esamą situaciją.
4. Pateikti komunikacijos su vartotojams gerinimo sprendimus.
Tyrimo metodai: Baigiamajame darbe buvo naudotasi moksline literatūra, straipsniais,
apžvalga ir anketinės apklausos metodu.
Darbo struktūra. Darbą sudaro įvadas, trys dalys, išvados, rekomendacijos, literatūra ir
priedai. Pirmame skyriuje pateikiama informacijos šaltinių apžvalga apie įmonės išorinės
komunikacijos sampratą, jos svarbą įmonei bei interneto rinkodarą įmonės ir vartotojų
komunikacijoje. Antras skyrius skirtas pristatyti įmonės veiklą, naudojamus išorinės komunikacijos
kanalus, įmonės komunikacijos su vartotojais tyrimo paskirtį ir organizavimą, komunikacijos
vertinimo vartotojų požiūriu analizę. Trečias skyrius skirtas argumentuotiems komunikacijos su
vartotojais gerinimo sprendimams pristatyti.
1. ĮMONĖS IŠORINĖS KOMUNIKACIJOS TEORINIAI ASPEKTAI
1.1. Įmonės išorinės komunikacijos samprata
Nagrinėjant mokslinę literatūrą, pastebima jog nėra suformuota vientisa nuomonė apie
komunikacijos sąvokos apibrėžimą, nes komunikaciją galima analizuoti skirtinguose kontekstuose
(Juruš, Sabaitytė, 2018). Anot Jansone (1997), komunikacija yra dvišalis veiksmas apimantis
bendravimą ir informacijos keitimosi procesą visuomenėje ir yra realizuojama kalboje ištartu ar
parašytu tekstu. Kitu autorių požiūriu (Wagenheim, Rood, 2010) komunikacija yra ir formalus ir
neformalus bendravimas, siekiant skatinti bendrus santykius. Randolph (2013) teigia, jog
komunikacija yra informacijos keitimasis tarp siunčiančių ir gaunančių individų, išsąlygojantis tam
tikrų pranešimo prasmių suformavimą. Bendru...
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!