Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

KLIENTŲ GROŽIO PASLAUGŲ VERTINIMAS - KRITERIJAI, KOKYBĖ IR KOMUNIKACIJA

9.7 (6 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Kosmetologija , Bakalauro darbai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: PDF failas
Apimtis: 77 psl., (17177 ž.)
Vertinimas:
9.7 (6 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

KLIENTŲ GROŽIO PASLAUGŲ VERTINIMAS: KRITERIJAI, KOKYBĖ IR KOMUNIKACIJA
Profesinio bakalauro baigiamasis darbas

TURINYS
SANTRAUKA 3
SUMMARY 5
LENTELIŲ SĄRAŠAS 7
PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS 7
SĄVOKOS 9
TRUMPINIAI 10
ĮVADAS 11
1. PASLAUGŲ KOKYBĖ IR PASLAUGŲ TEIKĖJO PROFESIONALUMAS 13
1.1. Grožio meistro išvaizda ir komunikacija su klientais 13
1.2. Grožio paslaugų vieta, kainoraštis 15
2. KLIENTŲ KRITERIJAI RENKANTIS GROŽIO PASLAUGAS 17
2.1. Socialinių tinklų įtaką grožio paslaugoms 17
2.2. Grožio paslaugų meistro elgesys ir kompetencija 18
3. KLIENTŲ GROŽIO PASLAUGŲ PASIRINIKIMĄ LEMIANTYS VEIKSNIAI 20
3.1. Tyrimo metodika 20
3.1.1 Kiekybinio tyrimo metodika 20
3.1.2 Kokybinio tyrimo metodika 21
3.2. Tyrimo rezultatai ir jų aptarimas 22
3.2.1 Kokybinio tyrimo rezultatai ir jų aptarimas 22
IŠVADOS 55
REKOMENDACIJOS 56
LITERATŪROS IR KITŲ INFORMACIJOS ŠALTINIŲ SĄRAŠAS 57
PRIEDAI 60

SANTRAUKA
Augustė Antanaitytė „Klientų grožio paslaugų vertinimas: kriterijai, kokybė ir
komunikacija“, Darbo vadovė Doc. Dr. Vitalija Gerikienė, Grožio terapijos studijų programa,
Sveikatos mokslų fakultetas, Klaipėdos valstybinė kolegija.
Šiomis dienomis klientų aptarnavimo pasitenkinimą grožio paslaugomis lemiantys veiksniai
vis dažniau tampa populiari tema tarp grožio meistrų ir pačių klientų. Dauguma klientų teigia, kad
meistro išvaizda, komunikacija, paslaugų kainos ir kokybė yra vieni iš svarbiausių kriterijų, renkantis
grožio paslaugas, grožio paslaugų meistrą ir net grožio paslaugų vietą.
Sveikatos mokslų fakultetas, Klaipėdos valstybinė kolegija, Klaipėdos miestas, 2022 metai.
Tyrimo probleminiai klausimai:
Kokius kriterijus taiko klientai, renkantis grožio paslaugas?
Kokia klientų nuomonę apie grožio paslaugų specialisto elgesį ir kompetenciją?
Kokia klientų patirtis dėl paslaugų kokybės ir papildomų paslaugų?
Tyrimo objektas. Kliento pasitenkinimą grožio paslaugomis lemiantys veiksniai.
Tyrimo tikslas. Išanalizuoti klientų pasitenkinimą grožio paslaugomis lemiančius veiksnius.
Tyrimo metodai:
1. Mokslinės literatūros ir kitų informacijos šaltinių analizė, panaudojant analizės, abstrakcijos ir apibendrinimo metodus.
2. Kokybinis tyrimas: struktūrizuotas intervių.
3. Kiekybinis tyrimas: anoniminė anketinė apklausa
4. Statistinė, aprašomoji ir lyginamoji duomenų analizė, taikant PSPP programą.
Išvados:
1. Analizuojant mokslinę literatūrą nustatyta, kad grožio paslaugų teikėjo išvaizda yra
vienas svarbesnių klientų dėmesį traukiančių veiksnių, renkantis grožio meistrą. Bendravimas su
klientais, meistro aukšta kompetencija ir mandagus elgesys šiomis dienomis yra didžiausias
privalumas iš klientų pusės, klientai mėgsta būti svarbūs ir jausti ryšį komunikuojant įvairiais būdais.
Grožio paslaugų vieta yra labai svarbi ir klientai vis dažniau atkreipia dėmesį, kokioje aplinkoje dirba
grožio meistras. Kainoraštis ir socialiniai tinklai taip pat įtakoja klientų nuomonę renkantis grožio
saloną ar paslaugą.
2. Vertinant grožio paslaugų pasirinkimą pagal kokybinio ir kiekybinio tyrimo rezultatus
nustatyta, kad dažniausiai renkantis grožio meistrą ar paslaugą, atsižvelgiama į informaciją
socialiniuose tinkuose ir draugų/pažįstamų rekomendacijas, atkreipiamas dėmesys į meistro
kompetenciją, komunikaciją, išvaizdą. Vienas iš paslaugų pasirinkimo kriterijų yra darbo vieta ir
higienos reikalavimų laikymasis.
3. Tiek kokybinio, tiek kiekybinio tyrimo dalyvių nuomone, grožio paslaugų specialisto
kompetenciją parodo jo darbų rezultatai, aiški ir profesionali komunikacija su klientu, dažnas
profesinės kvalifikacijos tobulinimas, pasiūlymai klientui išbandyti naują procedūrą, rekomendacijos
priežiūrai prieš ir po procedūros. Dažniausiai klientai renkasi grožio paslaugas pas sertifikuotą ir
kompetentingą grožio meistrą, kuris pasitinka ir pasisveikina atvykus į grožio saloną.
4. Atskleidžiant tyrimo dalyvių patirtis dėl paslaugų kokybės ir papildomų paslaugų,
kokybinis ir kiekybinis tyrimas parodė, kad grožio salone, kuriame lankosi kainos nedidelės ir atitinka
kokybę, dažniausiai išleisti pinigai yra verti paslaugų...

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus