Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

Išplėstinis pamokos planas Kritinio mąstymo ugdymas

9.5 (5 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Pedagogika , Pamokų planai
Lygis: Mokyklinis
Failo tipas: DOC failas
Apimtis: 4 psl., (468 ž.)
Vertinimas:
9.5 (5 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

IŠPLĖSTINIS PAMOKOS PLANAS (II)
Kritinio mąstymo ugdymas
Klasė: 8 klasė
Tema: Europos geografinė padėtis, ribos ir dydis
Pamokos tipas: mišrus pamokos tipas
Pamokoje ugdomi mokinių pasiekimai, gebėjimai (laukiami pamokoje rezultatai): šioje pamokoje ugdomas gebėjimas mokytis grupelėse priimant bendras išvadas ieškant atsakymo dirbant su žemėlapiu bei atlasu (bendrai dirbdami mokiniai, bendradarbiauja ir ieško jūrų pavadinimų bei sąsiaurių kuriuos turi užrašyti į žemėlapį, taip jie jau žinos kur kokia jūra bei sąsiauris yra)
Uždavinys (susijęs su mokinių veikla, priemone ir rezultatu): analizuodami Europos žemėlapį grupelėse vaikai gebės išvardinti ir nurodyti jūrų bei sąsiaurių vietas ir pavadinimus (darbas grupėse ugdys bendradarbiavimą, bei bendravimo etiketą), susipažins su Europos kultūra darydami užduočių sąsiuvinį ir žinos svarbiausias istorines datas (tai padės suvokti kintančio gyvenimo prasmę)
Priemonės: mokiniai naudoja geografijos vadovėlį „Žemė“ 1 dalis., 8 klasei, pratybų sąsiuvinį, mokytojos pateiktus šaltinius
Papildomi literatūros šaltiniai, kita pamokoje naudojama medžiaga: interaktyvi lenta, kompiuteriai, mokytojos paruošta vaizdinė medžiaga
Mokymo(si) metodai: kritiniam mąstymui ugdyti dažnai taikomas probleminis pokalbis, kurį taikant sudaromos sąlygos mokiniams atsidurti nežinios, neaiškumo situacijoje. Probleminė situacija susidaro, kai mokinys negali paaiškinti naujai nagrinėjamų reiškinių remdamasis ankstesnėmis žiniomis. Problema – tai užduotis. Taip pat gali būti panaudoti tradiciniai metodai kaip skaitymas bei klausymas. Mokinių
kritinis mąstymas taip pat ugdomas taikant aktyviuosius mokymo metodus – įtraukianti paskaita, klausimų pateikimas, atvejo analizė.
Mokinių pasiekimų vertinimo būdai: mokinių pasiekimus mokytojas vertins klausiamuoju
būdu, išklausydamas vaikų priimtas išvadas, bei formaliu vertinimu surinkus užduočių pratybas.

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus