Darbo informacija

  •   Vadyba, Referatai
  • DOCX failas, 430 KB
  •  20 psl., (3438 ž.)
  • Universitetinis
  • Šaltiniai: Yra
Atsisiųsti darbą Paklausti

Inovacijų valdymas "Twitch" organizacijoje

9.5 (3 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Vadyba , Referatai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 20 psl., (3438 ž.)
Vertinimas:
9.5 (3 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

INOVACIJŲ VALDYMAS „TWITCH“ ORGANIZACIJOJE

TURINYS
LENTELIŲ SĄRAŠAS 3
PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS 3
ĮVADAS 4
I.BENDRA INFORMACIJA APIE ĮMONĘ. 5
1.1. „Twitch“ atsiradimo istorija ir raida 5
1.2. „Twitch“ rodiklių dinamika 9
1.3. Vartotojų segmentas 10
1.4. „Twitch“ palyginamoji analizė su pagrindiniais konkurentais 12
II. „TWITCH“ VERSLO PLĖTROS ANALIZĖ INOVACIJŲ VALDYMO
KONTEKSTE 14
III. „TWITCH“ BŪSIMOS INOVACIJŲ VALDYMO PERSPEKTYVOS 16
IV. „TWITCH“ INOVACIJŲ VALDYMO PAMOKOS 17
IŠVADOS IR PASIŪLYMAI 18
LITERATŪROS ŠALTINIAI 19

ĮVADAS
Inovacija - tai “atnaujinimas” arba “naujo pavidalo suteikimas esančiam daiktui. Gyvenant
kompiuterizacijos pasaulyje, ypač svarbu suvokti, kad keičiasi ne tik daiktai, bet ir žmonių poreikiai
bei sugebėjimai. Kad ir kokia naujovė ar technologija būtų, jis nebūtų laikomas inovacija, jei
neatneštų didelio klientų pasitenkinimo ar didesnio grynojo pelno. Tam, kad produktas taptų
naudinga ir vertinga inovacija, „naujovė“ turi išlaikyti unikalų pranašumą prieš konkurentus bei
nusimatyti tolimesnes tobulinimo galimybes. Viena sparčiausiai besivystančių sričių yra
komiuterinės programos bei kompiuteriniai žaidimai. Ko gero nesunku suvokti, kad šios sritys yra
labai susijusios, ir dabar jau viena be kitos nebeįsivaizduojamos.
Kodėl pasirinkau šią įmonę? Manau, kad „Twitch“ yra itin perspektyvi ir sparčiai
tobulėjanti platforma, kurios dalimi ne sunkiai gali tapti kiekvieas žmogus. „Twitch“ gausu
pramoginio turinio, tačiau platformoje sparčiai atsiranda labdarigų veiklų, edukacinio turinio.
„Twitch“ pobūdis leidžia dideliam skaičiui besimokančiųjų realiuoju laiku bendrauti tarpusavyje ir
su instruktoriumi.
Darbo tikslas: išnagrinėti „Twitch“ organizacijos žinių ir inovacijų valdymą.
Darbo objektas: tiesioginių vaizdo transliacijų internetu platforma „Twitch“.
Darbo uždaviniai:
1. Trumpai aprašyti įmonės veiklą, jos inovaciją bei atsiradimo istoriją.
2. Išanalizuoti kompanijos rodiklių dinamiką.
3. Palyginti įmonę su pagrindiniais konkurentais.
4. Išskirti ir pateikti pagrindinius sėkmės veiksnius, valdymo aspektus ir inovacijos
strategijas.
5. Identifikuoti organizacijos verslo vystymosi perspektyvas ir pateikti inovacijų
valdymo pasiūlymus.
6. Nustatyti, ko galima pasimokyti iš analizuojamos organizacijos ir perkelti į kitų
įmonių inovacijų valdymo praktiką.
7. Pateikti išvadas ir pasiūlymus.
Darbo metodai: remiantis teorinėmis žiniomis, naudojant internetinius šaltinius ir įvairius
straipsnius, tyrimo metodu analizuota įmonė.

I. BENDRA INFORMACIJA APIE ĮMONĘ.
I.1. „Twitch“ atsiradimo istorija ir raida
„Twitch“ veiklos pradžia buvo „justin.tv“, „startup“, įkurtas 2005 m. studijų metu
„Yale“ universitete. Originalus „Justin.tv“ buvo vienintelis kanalas, kuriame vaidino Justinas
Kanas. Nešiodamas internetinę kamerą, pritvirtintą prie beisbolo kepuraitės ir transliuodamas
internetu per nešiojamojo kompiuterio kuprinių sistemą, kurią suprojektavo įkūrėjas Kyle'as Vogta.
Kanas nusprendė, kad nešios kamerą 24 / 7, ir jis pradėjo transliaciją (Jessica Guynn, 2007.). Kano
„gyvenimo transliacija“ truko apie aštuonis mėnesius, tačiau keturi partneriai nusprendė pereiti prie
tiesioginio vaizdo platformos teikimo, kad visi galėtų paskelbti tiesioginio vaizdo transliaciją.
„Justin.tv“ buvo svetainė, kurią galiausiai 2007 m. sukūrė Justinas Kanas , Emmetas
Sheras , Michaelas Seibelis ir Kyle'as Vogtas, kad visi galėtų transliuoti vaizdo įrašus
internete. Justin.tv vartotojų paskyros, kaip ir „ YouTube “, buvo vadinamos „kanalais“, o vartotojai
buvo raginami transliuoti daugybę įvairių vartotojų sukurtų tiesioginių vaizdo įrašų, vadinamų
„transliacijomis“. Svetainė buvo suskirstyta į keletą turinio kategorijų. Žaidimų kategorija ypač
sparčiai augo ir tapo populiariausiu turiniu svetainėje.  2011 m birželį, bendrovė nusprendė atsiskirti
nuo žaidimų turinį kaip „TwitchTV“ (Alex Wilhelm, 2011m. ). Oficialiai ji buvo paleista viešoje
beta versijoje 2011 m. Birželio 6 d. Nuo to laiko „Twitch“ per mėnesį pritraukė daugiau nei 35
milijonus unikalių lankytojų. 2011 m. Rugpjūčio 29 d. Shear tapo generaliniu direktoriumi(Jason
Kincaid, 2011 m. ). 2013 m. Birželio mėn. „Twitch“ dirbo apie 80 darbuotojų, o iki 2013 m. Gruodžio
mėn. jų skaičius padidėjo iki 100. Kompanijos būstinė buvo San Fransisko finansiniame rajone .
„Twitch“ buvo remiamas didelių rizikos kapitalo investicijų. Pagrindiniai investuotojai buvo
„ Draper Associates“, „ Bessemer Venture Partners“ ir „ Thrive Capital“. Be rizikos finansavimo
antplūdžio, 2013 m. buvo manoma, kad įmonė tapo pelninga. Ypač nuo to laiko, kai 2013 m.
pradžioje buvo uždarytas tiesioginis konkurentas...

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus