Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

Įmonės vadovų lyderystė ir vadybinių kompetencijų raiška šiuolaikinio verslo procesų valdyme

9.9 (5 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Vadyba , Kursiniai darbai
Lygis: Mokyklinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 26 psl., (4893 ž.)
Vertinimas:
9.9 (5 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

ĮMONĖS VADOVŲ LYDERYSTĖS IR VADYBINIŲ KOMPETENCIJŲ RAIŠKA ŠIUOLAIKINIO VERSLO PROCESŲ VALDYME (VIEŠBUČIO ”KEMPINSKI” PAVYZDŽIU)
Kusinis darbas

TURINYS
ĮVADAS 4
1. TEORINĖ LYDERYSTĖS IR VADYBINĖS KOMPETENCIJOS ANALIZĖ 5
1.1. Lyderystės kompetencijos samprata 5
1.2. Vadovo vadybinės kompetencijos samprata 7
1.3. Vadovo funkcijos organizacijos veikloje 11
2. VIEŠBUČIO „KEMPINSKI“ VADOVŲ LYDERYSTĖS IR VADYBINĖS
KOMPETENCIJOS VERTINIMAS 13
2.1. Tyrimo metodika 13
2.2. Viešbučio „Kempinski“ veiklos pristatymas 14
2.3. Viešbučio „Kempinski“ vadovų lyderystės ir vadybinės kompetencijos vertinimas 16
2.4. Pasiūlymai vadovų lyderystės ir vadybinės kompetencijos tobulinimui 21
IŠVADOS IR REKOMENDACIJOS 23
LITERATŪRA 24
PRIEDAI 26

ĮVADAS
Temos aktualumas. Paslaugų sferoje dirbančios įmonės kasdien susiduria su iššūkiais,
neapibrėžtumu, klaidomis ir netikslumais – visi šie dažniausiai nuo pačios įmonės nepriklausantys
veiksniai sąlygoja veiklos efektyvumo mažėjimą. Kad išvengtų klaidų, kurios mažina veiklos
efektyvumą, kiekvienai įmonei būtų privalu susikurti ir diegti efektyviausią valdymo strategiją, kuri
apimtų projektų tikslus, įmonės veiklą, finansinių ir laiko išteklių bei rezultatų kokybės vadybą, ne
išimtis ir viešbučiuose. Viešbučių procese svarbiausiu veiklos sėkmės garantu yra laikomas
padalinių vadovų darbas ir jų sugebėjimas valdyti viešbutį, suformuoti tinkamą viešbučio komandą,
kuri būtų motyvuota siekti užsibrėžtų tikslų.
Darbo problema. Nuolat besikeičianti aplinka kelia vis naujus iššūkius viešbučių versle,
prie kurių šiuolaikinis viešbutis privalo prisitaikyti žaibišku greičiu, siekdamas išlikti aršioje
konkurencingas. Todėl viešbučių versle kyla poreikis kompetentingiems, lyderio savybėmis
pasižymintiems vadovams, kurie sėkmingai įgyvendintų ir pasiektų viešbučio iškeltus tikslus. Todėl
kyla problema ar viešbučio „Kempinski“ vadovai yra pakankamai kompetentingi?
Darbo objektas. Viešbučio „Kempinski“ vadovų kompetencijos.
Darbo tikslas. Atlikti viešbučio ”Kempinski” vadovų lyderystės ir vadybinių kompetencijų
raiškos tyrimą šiuolaikinio verslo procesų valdyme.
Darbo uždaviniai:
1. Išanalizuoti lyderystės kompetencijos sampratą teoriniu aspektu.
2. Išanalizuoti vadybinės kompetencijos sampratą teoriniu aspektu.
3. Pristatyti viešbučio „Kempinski“ veiklą ir jos vadovus.
4. Pateikti vadovų lyderystės ir vadybinės kompetencijos tyrimo viešbutyje „Kempinski“ rezultatus.
Darbo metodai. Rengiant baigiamojo darbo teorinę dalį, buvo naudotas mokslinės
literatūros analizės, palyginimo bei apibendrinimo metodai. Praktinėje darbo dalyje atliktas
empirinis kokybinis tyrimas, kurio rezultatų analizei naudotas palyginimo bei loginės analizės
metodai. Tyrimo duomenys pateikti diagramose bei lentelėse, taikant statistinės analizėse metodą
bei rezultatus išreiškiant procentine išraiška.
Darbo struktūra. Darbas sudarytas iš dviejų pagrindinių struktūrinių darbo dalių,
pagrindžiančių darbo temą. Pirmojoje, teorinėje darbo dalyje analizuojama įmonių vadovų
lyderystės bei vadybinių kompetencijų samprata bei raida. Tiriamojoje darbo dalyje pateikiama
analizuojamo viešbučio veikla, jame dirbantys vadovai, bei tyrimo rezultatų analizė.

1. TEORINĖ LYDERYSTĖS IR VADYBINĖS KOMPETENCIJOS ANALIZĖ
1.1. Lyderystės kompetencijos samprata
Lyderystė yra nuolatinis įsipareigojimas asmeninei ūgčiai ir vystosi per nuolatines įvairaus
pobūdžio mokymosi patirtis, savianalizės procesą (Damkuvienė ir kt., 2019). Asmeninės ūgties
procesas traktuojamas kaip pirminis bazinis lyderystės proceso etapas ir kartais įvardijamas
egocentrine lyderystės pakopa (Hamilton, 2012), kuri tiesiogiai susijusi su tolesniu lyderystės
procesu. Pagal lyderystės vystymosi teorijas, intelektas (tiek asmeninis, tiek organizacijos) gali
augti tiek kiekybine, tiek kokybine prasme. Autorius Gauthier (2010) tai įvardija horizontaliu ir
vertikaliu vystymusi, pastarąjį laikydamas labai reikšmingu lyderystės procese.
Horizontali ūgtis įmanoma daugeliu kanalų, tokių kaip formalus, neformalus mokymasis,
mokymasis savarankiškai ar tiesiog gyvenimiškos patirtys (Gauthier, 2010). Vertikali ūgtis vyksta
rečiau, nes ji susijusi asmens patirčių interpretacijos ir nuomonės apie tikrovę transformacija. Tai
reiškia asmens požiūrio kitimą. Vertikali asmeninė ūgtis reikalauja praktikos, savirefleksijos, savo
veiksmų tyrimo, dialogo ir veikimo kartu su kitais, esančiais kartu vystymosi kelyje, t. y. tiesiogiai
siejasi su įtakos procesu (Gauthier, 2010). Vertikali asmeninė ūgtis apima žmogiškojo potencialo
atsiskleidimą gilesniam supratimui plečiant pasaulėžiūrą, kada tikrovės vaizdiniai vystosi nuo
paprasto iki sudėtingo, nuo statinio iki dinamiško, nuo egocentrinio iki socialiai orientuoto į pasaulį.
Aukštesni etapai pasiekiami tik perėjus ankstesnius. Nuo asmeninės ūgties...

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus