TURINYS
Įvadas 3
1. "SHKERTIK" komunikacijos projektas 5
2. Pardavimų skatinimas 6
Literatūros sąrašas 7
Įvadas
Pasauliui tampant vis labiau globaliam, prekių asortimentas prekybos vietose yra labai
didelis, tad kiekviena prekė turi vartotojams parodyti savo išskirtinumą, patraukti jo dėmesį, kitu
atveju produktas tiesiog gali paskęsti visumoje, būti nežinomas ir neperkamas. Kiekvienas prekinis
ženklas turi kurti strategijas kaip savo produkciją ir patį save pateikti vartotojui, kad jis jį įsigytų.
Komunikacijos planas skirtas sudėlioti įmonės, asmens komunikaciją viešoje erdvėje.
Komunikacijos planas apima visus komunikacijos veiksmus, tiek ryšius su visuomene, tiek reklamą,
tiek renginius, tiek kitas marketingo priemones.
„SHKERTIK“ sukurtas su meile buriavimui ir kelionėms. „SHKERTIK“ nėra tik
aksesuaras ant riešo, tai yra asmeninė istorija. Istorija, kurią pasakoja šiuolaikiniai tyrinėtojai,
norintys mokytis ir atrasti, nesvarbu, kur jie yra. „SHKERTIK“ neturi ribų, ji skirta žmonėms.
Nesvarbu, kokio amžiaus, lyties ar statuso.
„SHKERTIK“ aksesuarai – tai paprastumo ir funkcionalumo kombinacija. Papuošaliai
gaminami su meile ir kilę iš aistros vėjui, jūrai ir buriavimui.
Didžiausiu „Shkertik“ unikalumu laikoma tai, kad apyrankės yra rankų darbo. Visas gamybos
procesas yra rankinis, visos apyrankės – autorinis rankų darbas. Šios apyrankės išskirtinės dar ir
tuo, kad ant jų galima išgraviruoti pasirinktus simbolius ar inicialus. Taigi apyrankės tampa dar ir
labai asmenišku, dėl to unikaliu ir vienetiniu aksesuaru, sukurtu specialiai konkrečiam žmogui. Be
to, „SHKERTIK“ yra bene pats pirmas lietuviško dizaino unisex aksesuaras – bet kurios spalvos
apyrankės modelį gali nešioti ir vyrai, ir moterys. Patogu, nes visų apyrankių dydį galima reguliuoti
patiems.
„SHKERTIK“ misija: savo aksesuarais kurti istorijas. Istorijas, kurias pasakoja šių dienų
nomadai, trokštantys naujų iššūkių ir menintų takų.
„SHKERTIK“ tikslas: sukurti produktą iš meilės būriavimui ir kelionėms, naujiems
pažinimams ir akimirkoms, kurias prisiminsime ilgai.
Projekto problema: įmonė dėl nepakankamo žinomumo tampa vis pažeidžiamesnė prieš
kitus, panašią produkciją gaminančius, konkurentus. Tokiu būdu įmonė susilpnina savo prekės
ženklo ir aksesuarų žinomumą ir prekybą. Dėl besikeičiančio vartotojų segmento, vartotojai vis
dažniau renkasi mažesnės kainos produkcija nesigilindami į produkto kilmę bei kokybę, bei
sutaupydami ant profesionalios konsultacijos, tuom dažniaja dalimi isigydami netinkamus
produktus.
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!