Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

Įmonės „Griausmas“ rinkodaros analizė

9.2 (7 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Rinkodara , Referatai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOC failas
Apimtis: 27 psl., (3172 ž.)
Vertinimas:
9.2 (7 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

TURINYS
ĮVADAS………………………………………………………………………………………..... 3
1. Rinkodaros komplekso programos elementai.............................................................................4
2. Rinkodaros orientacija įmonėje..................................................................................................5
3. Mikroaplinkos elementai............................................................................................................6
4. Makroaplinkos elementai............................................................................................................8
5. Įmonės „Griausmas“ rinkos analizė Lietuvoje………………………………………………... 10
5.1. Rinkoje esančių konkurentų veiklos analizė………………………………………… 10
5.2. Išvados apie konkurentus……………………………………………………………. 12
6. Rinkos segmentavimas………………………………………………………………………… 14
6.1. Rinkos segmentavimas………………………………………………………………. 14
6.2. Įmonės tikslinė rinka………………………………………………………………… 16
7. Vartotojo elgesio (išorės ir vidaus) faktoriai………………………………………………….. 17
7.1. Išoriniai vartotojo elgesio faktoriai………………………………………………….. 17
7.2. Vidiniai vartotojo elgesio faktoriai………………………………………………….. 17
8. Prekės politika…………………………………………………………………………………. 18
8.1. Prekių charakteristika………………………………………………………………... 18
8.2. Prekių indentifikavimo elementai…………………………………………………… 19
8.3. Prekės įpakavimas…………………………………………………………………… 20
9. Kainų politika..............................................................................................................................21
9.1. Kainos nustatymo metodas..........................................................................................21
9.2. Taikomos kainų nustatymo strategijos.........................................................................21
10. Pateikimo politika.....................................................................................................................23
10.1. Prekių pateikimo kanalas...........................................................................................23
10.2. Prekės pateikimo metodas..........................................................................................23
11. Rėmimo politika........................................................................................................................24
11.1. Rėmimo veiksmai ir priemonės.................................................................................24
11.2. Reklaminiai pranešimai……………………………………………………………. 25
11.3. Įmonės rėmimo biudžetas (6 mėn.)............................................................................26
IŠVADOS………………………………………………………………………………………... 27
LITEARŪROS SĄRAŠAS………………………………………………………………………. 28

ĮVADAS
Rinkodara yra plačiai paplitusi kasdieniniame gyvenime ir dažniausiai suprantamas kaip
verslo įmonių veiklos būdas.
Amerikos rinkodaros asociacija rinkodarą apibūdina kaip prekių, idėjų ir paslaugų
sumanymo, kainų nustatymo, rėmimo ir paskirstymo, planavimo bei vykdymo procesą, siekiant
sukurti mainus ir patenkinti individų bei organizacijų tikslus.
Šio savarankiško darbo tikslas yra parašyti įmonės „Griausmas“ rinkodaros analizę, kurią
rašant įgytume reikiamų žinių ir sugebėjimų, kurie padėtų suprasti rinkodaros turinį ir reikšmę bei
naudingumą analizuojant ir sprendžiant ekonomikos ir verslo problemas.
Pagrindiniai uždaviniai rašant darbą yra mokėti susirasti reikiamos informacijos ir ją
apibendrinti, taip pat įgytas teorines žinias išmokti pritaikyti praktiškai.

1.Rinkodaros komplekso programos elementai
Rinkodaros kompleksas – tai tarpusavyje susijusių veiksmų ir sprendinių visuma, kurie yra
naudojami vartotojų poreikiams patenkinti ir firmos tikslams pasiekti.
Rinkodaros komplekso elementai (4P) yra prekė (1P – product), kaina (2P – price), prekių
pateikimas (3P – place) ir prekių rėmimas (4P – promotion).
1. Prekė (1P) – tai elementas, apimantis sprendimus ir veiksmus, susijusius su pardavimo
objekto kūrimu bei keitimu. Šis elementas taip pat suprantamas kaip prekės apiforminimo,
įpakavimo, pavadinimo, prekinio ženklo, garantijų, bei panašūs klausimai. Prekės įvairios savybės
suskirstytos į tris lygmenis: pirminė prekė, apčiuopiama prekė ir išplėstinė prekė.
Įmonės prekės yra diržo sangtys, sagės ir sagos.
2. Kaina (2P) – tai elementas, apimantis sprendimus ir veiksmus, susijusius su kainų nustatymu ir keitimu.
Įmonės prekių kaina yra tokia, kokia prieinama vartotojui.
3. Prekių pateikimas (3P) – tai elementas, apimantis veiksmus ir sprendimus, susijusius su
pateikimo kanalų parinkimu ir prekių perkėlimu į vartotojui patogią vietą jam patogiu laiku ir forma.
Pateikimo kanalas – tai grandinė įmonių, kurios dalyvauja prekių judėjimo nuo gamintojo iki vartotojo procese.
Įmonės prekės yra pateikiamos firmos parduotuvėje, kuri yra Vilniuje, pavadinimu „Griausmas“.
4. Prekių rėmimas (4P) – tai elementas, kuris apima veiksmus ir sprendimus, kurie siekia
informuoti pirkėjus apie prekes ir įtikinti juos prekes pirkti.
Įmonė savo prekes reklamuos spaudoje, internete, įvairiuose lankstinukuose. Skatins
įvairiomis akcijomis, nuolaidos pastoviems klientams. Išskirtinė savybė – tai yra galimybė susikurti
norimą stilių patiems.

2. Rinkodaros orientacija įmonėje
Įmonė pasiriko rinkodaros orientaciją, dar vadinama marketingo orientacija. Tai yra tokia
verslo orientacija, kurios esmę sudaro įmonės pastangos siekti savo tikslų kuo geriau tenkinant
vartotojų poreikius.
Šioje koncepcijoje kuriamas ilgalaikis ryšys su vartotoju, siekiamas, kad jis sugrįštų nekartą.
Įsigijęs reikiamą ir kokybišką prekę, jis ne tik kad pamėgs įmonę pats, bet ir papasakos apie ją savo
pažįstamiems. Kadangi artimo žmogaus nuomonė yra daug svarbiau nei reklama, ar svetimo
žmogaus bandymas įpiršti prekę, todėl įmonė „Griausmas“ uždirbs ne vien iš žmogaus, kuris kaskart
sugrįšta, bet ir dėl to, kad įmonė įgaus...

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus