Darbo informacija

  •   Vadyba, Referatai
  • DOCX failas, 98 KB
  •  21 psl., (4418 ž.)
  • Universitetinis
  • Šaltiniai: Yra
Atsisiųsti darbą Paklausti

Įmonės „Baltic Synergy“ konkurencingumo didinimo strategija

9.5 (5 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Vadyba , Referatai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 21 psl., (4418 ž.)
Vertinimas:
9.5 (5 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

Įmonės „Baltic Synergy“ konkurencingumo didinimo strategija

1. Išorinės aplinkos analizė 4
1.1. PEST(E) analizė 4
1.2. Porter 5 konkurencinių jėgų modelis 5
2. Konkurencinio potencialo įvertinimas ir strategijos pagrindimas 8
2.1. SSGG analizė 8
2.2. VRIO analizė 9
2.2.1. Stiprių vietų ir galimybių suderinimas 11
2.2.2. Silpnų vietų ir grėsmių suderinimas 12
2.3. Pagrindinių sėkmės veiksnių analizė 13
2.4. TOWS matrica 14
2.5. Strategijos vizualizacija 16
Apibendrinimas 18
Literatūros sąrašas 19
Informacijos šaltinių sąrašas 20

Įvadas
Darbo aktualumas. UAB „Baltic Synergy“ yra lietuviško kapitalo įmonė, kuri įkurta 2012 metais.
Jos pagrindinė veikla yra odinių dirbinių gamyba bei jų pardavimas. Pagrindinis įmonės vystomas
prekinis ženklas yra „Time Resistance“, kuris klientams siūlo aukštos kokybės Italijoje bei
Lietuvoje pagamintus natūralios odos gaminius. Tiek visa įmonė, tiek vystomas prekinis ženklas yra
orientuoti į ilgalaikius tikslus ir strategiją, tvarumą, nepriekaištingą kokybę ir ilgaamžiškumą.  
„Time Resistance“ prekinio ženklo asortimentą sudaro odiniai dokumentų dėklai, portfeliai,
kuprinės, rankinės bei daugybė kitų odinių gaminių akseksuarų. Pirmieji gaminiai, 2012 metais,
buvo gaminami Italijoje, iš aukščiausios kokybės rankomis dažytos natūralios odos, pasitelkiant
gilias Italų odadirbystės tradicijas bei žinias. Bendradarbiaujant su Italijos gamintojais, įmonė
perėmė „know how“ ir dalies produktų gamybą 2017 metų pavasarį buvo nuspręsta perkelti į
Lietuvą. Kaune atsidarė modernus, mažas ir jaukus gamybos cechas, perėmęs tiek Itališkus
įrenginius, tiek technologijas, tiek vertybes. Tai leido sustiprėti „Time Resistance“ prekės ženklui,
pasiūlyti klientams naujų originalių modelių, taip pat geresnį klientų aptarnavimą bei lankstumą, jei
kyla poreikis gaminius personalizuoti. Šiuo metu apie 70% parduodamų gaminių yra gaminami
Italijoje, likusi dalis - Lietuvoje.  
Lietuvos rinkoje atsirado poreikis personalizuotų odinių produktų gamybai. „Baltic Synergy“ įmonė
pasiūlė personalizuotą verslo dovanų liniją juridiniams asmenims. Taip pat įmonė pradėjo
bendradarbiauti su talentingiausiais Lietuvos dizaineriais ir teikti odinių produktų gamybos
paslaugas. Vykdant „Time Resistance“ prekinio ženklo plėtrą, 2019 metais buvo pradėta dalyvauti
tarptautinėse parodose Ofenbache, Milane, Stokholme bei Niujorke. Prekės ženklas sulaukė daug
palaikymo parodose, kartu ir naujų didmenos klientų, kurie dabar pardavinėja produktus savo
parduotuvėse visame pasaulyje. Tai buvo didelis proveržis žengiant į fizines parduotuves visame
pasaulyje.  
Visgi daugiausiai „Time Resistance“ produkcijos parduodama internetu - tiek per oficialią prekės
ženklo svetainę, tiek per įvarius prekybos kanalus, kuriuos pasitelkiant užimama vis daugiau rinkų.
Šiuo metu pagrindinės prekinio ženklo rinkos yra JAV, Didžioji Britanija bei Vokietija. 2020
metais pradėta aktyvi plėtra Prancūzijoje, Italijoje, Ispanijoje, Kanadoje, o nuo 2021 metų
planuojama ir Kinijos rinkoje. Pasaulinėje mados rinkoje vyksta aktyvi
konkurencija, susiduriama su nuolat kintančia aplinka, tad svarbu suprasti rinkos struktūrą, pažinti
konkurentus bei klientus, turėti strategiją, kuri padėtų pasiekti įmonės ir prekinio ženklo tikslų. 
Darbo tikslas - atskleisti ir išnagrinėti prekinio ženklo „Time Resistance“ konkurencingumo
veiksnius bei pasiūlyti konkurencingumo didinimo strategiją.
Darbo uždaviniai: 
1.  Atlikti įmonės išorės ir vidinės aplinkos analizes, nustatyti veiksnius turinčius įtakos
analizuojamai įmonei „Baltic Synergy“.
2. Įvertinti analizuojamos įmonės konkurencinį pranašumą.
3. Remiantis atlikta analize, sudaryti įmonės strategiją pagal Hambrick ir Fredrickson modelius.

1. Išorinės aplinkos analizė
1.1. PEST(E) analizė
Išorės aplinkos analizė leidžia įsigilinti į aplinkos veiksnius, kurie turi įtakos įmonės strategijai.
Tam, kad atliktumėme teisingą aplinkos analizę naudosime du metodus. Vienas iš metodų, tai
makroaplinkos – PEST analizė, kuri apima keturis aspektus: politinę, ekonominę, socialinę ir
technologinę aplinką. Konkurencinės aplinkos analizė, tai sekantis metodas, kuris bus naudojamas
aplinkos analizei.  Kadangi įmonė orientuojasi į elektroninę prekybą ir didelį dėmesį skirią D.
Britanijai ir JAV rinkoms, todėl didžioji dalis pagaminamos produkcijos yra eksportuojama. Todėl
šioje dalyje bus analizuojama šių valstybių situaciją.  

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus