Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

LIETUVIŲ KALBOS ILGALAIKIS PLANAS 7 KLASEI

9.9 (3 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Lietuvių kalba , Pamokų planai
Lygis: Mokyklinis
Failo tipas: PDF failas
Apimtis: 4 psl., (535 ž.)
Vertinimas:
9.9 (3 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

ILGALAIKIS PLANAS 7 KLASEI
Dalykas: lietuvių kalba, diferencijuotas ugdymas stipresniems
Klasė: 7
Pamokų skaičius: 1 pamokos per savaitę (iš viso 36 pamokos)
Laikotarpis: 1 mokslo metai
Įvadas. Lietuvių kalbos modulis “Teksto kūrimo praktikumas” yra skiriamas 7- osios klasės stipresniems mokiniams. Modulis padės gilinti literatūros žinias,
kalbinę kompetenciją, kūrybinio rašymo gebėjimus. Išsilavinimo standartai nurodo, kad mokiniams reikia ne tik išmanyti teksto struktūrą, bet ir gebėti patiems
sukurti rišlų tekstą, todėl teksto suvokimas yra derinamas su teksto kūrimo užduotimis.
Priemonės: Bendrosios programos; Elena Palubinskienė, Giedrė Čepaitienė, Lietuvių kalba 7 klasei (1,2 dalis),
Tikslas (iš Bendrųjų programų)
Ugdyti mokinio komunikavimo ir kultūrinę kompetencijas, kurios leistų jam sėkmingai mokytis, bendrauti įvairiose kultūrinėse ir socialinėse situacijose,
formuoti pilietinę ir tautinę savimonę.
Uždaviniai
Kad būtų pasiektas dalyko tikslas, mokiniai:
 kuria įvairaus pobūdžio sakytinius ir rašytinius tekstus, siekdami įvairių tikslų įvairiose socialinėse ir kultūrinėse situacijose;
 ugdosi poreikį sąmoningai interpretuoti ir kritiškai vertinti įvairaus pobūdžio tekstus;
Vertinimas
Plano skiltyje Vertinimas nurodytos svarbiausios formuojamojo vertinimo veiklos ir diagnostinio vertinimo užduotys.

TURINYS

Etapo uždaviniai, laukiami rezultatai Vertinimas Pastabos
ĮVADAS (1 pamoka)
Aptarti kalbinių gebėjimų tobulinimo uždavinius ir numatyti būdus, kaip jų siekti. (1. 9; 2.
1; 2. 1. C; 3. 1.)

1. Teksto požymiai (4 pamokos)
Rašydami gebės
– atsižvelgti į rašymo tikslą ir adresatą (3.1)
– atrinkti, sisteminti ir apibendrinti naują informaciją (2.4)
Rašymo užduotis vertinama pažymiu

2. Aprašymas ( 10 pamokų)
Rašydami gebės
– taikydami įvairius veikėjų paveikslų kūrimo būdus, gebės sukurti pasirinkto žmogaus,
gyvūno, peizažo aprašymą siedami pasakojimo ir aprašymo elementus; (3.1.B;3.1.6.)
– tobulinti parašytą tekstą atsižvelgdami į suteiktą grįžtamąją informaciją.(3.3.3.)

Aprašymai vertinami pažymiu

3. Pasakojimas ( 7 pamokos)

Rašydami gebės
– parašyti įtempto siužeto pasakojimą kurdami intrigą, motyvuotai siedami pasakojimo ir
aprašymo elementus; (3. 1.B; 3.1.5; 3.1.6; 3.1.7; 3.1.8.)
– rašyti taisyklinga ir stilinga kalba; (3.2.)
– taikyti tinkamas rašymo strategijas ir žinias apie planavimo ir rašymo procesą; (3. 3. – 3.3.
C.)

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus