Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

IKIMOKYKLINIO UGDYMO KOKYBĖ

9.7 (2 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Pedagogika , Kursiniai darbai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 16 psl., (2933 ž.)
Vertinimas:
9.7 (2 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

IKIMOKYKLINIO UGDYMO KOKYBĖ
Kursinis

TURINYS
TURINYS............................................................................................................................................2
ĮVADAS...............................................................................................................................................3
1. IKIMOKYKLINIO UGDYMO ĮSTAIGŲ PASLAUGŲ TEIKIMO MODELIS ....................4
1.1 Ikimokyklinio ugdymo paslaugos teikimo planavimas.........................................................4
1.2 Ikimokyklinio ugdymo paslaugos teikimo organizavimas....................................................5
1.3 Ikimokyklinio ugdymo finansavimas......................................................................................6
1.4 ikimokyklinio ugdymo paslaugos teikimo marketingas........................................................8
1.5 Klientų dalyvavimas ikimokyklinio ugdymo paslaugos teikime.........................................9
1.6. Ikimokyklinio ugdymo paslaugos teikimo stebėsena, kontrolė ir vertinimas....................9
2. SPRENDIMŲ PRIĖMIMAS .......................................................................................................11
2.1 Sprendimų priėmimo alternatyvos.......................................................................................11
2.2 Alternatyvų įvertinimas.........................................................................................................12
2.3 Sprendimo priėmimas, rezultato prognozavimas................................................................14
IŠVADOS..........................................................................................................................................15
NAUDOTA LITERATŪRA ........................................................................................................16

ĮVADAS
Šiuolaikiniame pasaulyje kiekvienas žmogus neapsieina be vienokios ar kitokios paslaugos. Ne
daugelis iš mūsų susimąstome apie savo kasdienybę, paskendę savo rutinoje mes nė nepastebime,
kad praktiškai viskas yra susiję su viešosiomis paslaugomis.
Ikimokyklinis ugdymas - tai švietimo sistemos pradinė grandis, kurios paskirtis tenkinti
prigimtinius, kultūros, socialinius ir pažintinius vaiko poreikius. Lietuvoje ikimokyklinis ir
priešmokyklinis ugdymas nėra privalomas. Ikimokyklinis ugdymas vyksta šeimoje, o tėvams
(globėjams) pageidaujant ar atsakingoms už vaiko teisių apsaugą institucijoms rekomendavus, pagal
ikimokyklinio ugdymo programą. Tėvai patys sprendžia, ar leisti vaiką į ikimokyklinio ugdymo
įstaigą, ar ne. Tėvų apsisprendimą vesti vaiką į ikimokyklinę ugdymo įstaigą lemia tai, kad
darželyje vaikams sudaroma galimybė bendrauti su bendraamžiais, vaikas gali gauti specialisto
(logopedo, psichologo) pagalbą, ugdomi jo specialieji gebėjimai ir kt. Taip pat išplėtotas
ikimokyklinis ugdymas sudaro sąlygas derinti darbą ir vaikų auginimą. Tėvams ikimokyklinio
ugdymo įstaiga – didelis palengvinimas rūpinantis vaiku ir kartu savo darbine veikla. Ikimokyklinių
įstaigų plėtra sudaro sąlygas vaiko tėvams sėkmingai derinti darbą ir vaiko priežiūrą, ir tai sudaro
prielaidas darbinių pajamų atsiradimui, o ne socialinių išmokų vyravimui šeimoje.
Temos aktualumas. Paskutiniu metu, o ypač prieš prasidedant mokslo metams girdime
pagausėjusius skundus, pranešimus žiniasklaidoje, televizijoje, radijuje dėl ikimokyklinio ugdymo
įstaigų Lietuvoje sistemos ir teikiamų paslaugų problemų jose: vietų stygiaus, nekokybiškų
paslaugų, apmokėjimo sistemos, ypatingo ikimokyklinių ugdymo įstaigų trūkumo naujuose
mikrorajonuose.
Darbo problema: ikimokyklinio ugdymo įstaigų paslaugų kokybė.
Darbo tikslas: įvertinus situaciją, nustatyti ikimokyklinio ugdymo įstaigų teikiamų paslaugų
problemą ir aptarti problemos sprendimo galimybes.
Darbo uždaviniai:
Išanalizuoti informaciją ikimokyklinio ugdymo įstaigų paslaugų kokybės tema.
Suformuluoti problemą.
Suformuluoti sprendimų priėmimo alternatyvas ir jas įvertinti.
Išrinkti geriausią problemos sprendimo būdą.
Įgyvendinti sprendimą ir prognozuoti rezultatą.
Tyrimo metodas: literatūros ir mokslinių straipsnių analizė.

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Panašūs darbai

Atsiliepimai apie mus