Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

„IBIS KAUNAS CENTRE“ VIEŠBUČIO KOMUNIKACIJA SOCIALINIUOSE TINKLUOSE ANALIZĖ

9.1 (5 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Komunikacija , Bakalauro darbai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: PDF failas
Apimtis: 61 psl., (12180 ž.)
Vertinimas:
9.1 (5 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

„IBIS KAUNAS CENTRE“ VIEŠBUČIO KOMUNIKACIJA SOCIALINIUOSE TINKLUOSE ANALIZĖ
B a i g i a m a s i s d a r b a s

TURINYS
SANTRAUKA 5
SUMMARY 6
ĮVADAS 7
1. KOMUNIKACIJA SOCIALINIUOSE TINKLUOSE TAIKYMAS: LITERATŪROS
ANALIZĖ 8
1.1 Komunikacijos matricos samprata 8
1.2 Komunikacijos komplekso elementai 9
1.3 Socialinių tinklų samprata 11
1.4 Socialinės žiniasklaidos samprata 14
1.5 Socialinių tinklų vystymasis 16
1.6 Įmonės komunikacija socialiniuose tinkluose 20
1.6.1 Komunikacija „Facebook“ socialiniame tinkle 22
1.6.2 Komunikacija socialiniam tinkle „Instagram“ 24
2. TYRIMO DIZAINAS 27
2.1 Įmonės pristatymas 27
2.2 Tyrimo dizaino eigos pristatymas 27
3. TYRIMŲ REZULTATAI IR JŲ APTARIMAS 29
3.1 Kiekybinis tyrimas 29
3.2 Kokybinis tyrimas 38
3.2.1 Kokybinio tyrimo rezultatai 39
4. TAIKOMASIS PROJEKTAS 42
IŠVADOS 49
REKOMENDACIJOS 50
LITERATŪROS SĄRAŠAS 51
PRIEDAI 53

SANTRAUKA
Šiuolaikinėje visuomenėje, žmonės neįsivaizduoja gyvenimo be interneto. Socialinius tinklus,
mes naudojame - laisvalaikiui praleisti, darbo reikalams tvarkyti, bendrauti su žmonėmis, pirkti-
parduoti produktus ar paslaugas ir dalintis informacija. Socialinė erdvė, yra labai svarbi visiems
verslams vystyti. Ji suteikia galimybę komunikuoti su klientais interneto platybėse, informuoti
būsimus, esamus ar buvusius klientus apie naujas tendencijas, aktualijas bei pranešti svarbią
informaciją, taikant tiesioginę rinkodarą. Pagrindinė viešbučių problema – jie dažnai apleidžia savo
socialinius tinklus ir juose nekelia naujos informacijos, neinvestuoja į reklamas ar nesiima kitų daug
žadančių priemonių klientūrai pritraukti. Socialiniai tinklai prisideda prie viešbučio išvaizdos,
klientūros pagausėjimo. Tačiau viešbučiai, kaip ir visi verslai, yra nuolatinėje kovoje su
konkurentais, kurie seka naujas tendencijas ir taiko tai savo versluose. Dėl šių priežasčių, mano
pasirinkta baigiamojo bakalauro darbo tema – „Ibis Kaunas Centre“ viešbučio komunikacija
socialiniuose tinkluose analizė.
Tyrimo objektas: viešbučio komunikacija socialiniuose tinkluose.
Tyrimo tikslas: išanalizuoti „Ibis Kaunas Centre“ viešbučio komunikaciją socialiniuose tinkluose.
Tyrimo uždaviniai:
1. Apibrėžti komunikaciją socialiniuose tinkluose sąvoką.
2. Įvertinti naudojamą socialinių tinklų komunikaciją „Ibis Kaunas Centre“ viešbutyje.
3. Išanalizuoti „Ibis Kaunas Centre“ komunikaciją, klientų poreikį socialiniuose tinkluose.
Tyrimo metodai: mokslinės literatūros analizė, kiekybinis tyrimo metodas – apklausa, kokybinis
tyrimo metodas – interviu.
Atlikus kokybinį ir kiekybinį tyrimus, paaiškėjo, kad labai daug žmonių naudojasi socialiniais
tinklais bei ten leidžia savo laisvalaikį. Taip pat, šių tyrimų pagalba, išsiaiškinau, kad „Ibis Kaunas
Centre“ viešbučiui trūksta informatyvaus ir kokybiško socialinių tinklų keliamo turinio.
Mokslinė literatūros analizė atskleidė, kad komunikacija socialinėje erdvėje, suteikia įmonėms:
pranašumo tiesioginėje rinkodaroje su klientais, suteikia įmonėms didelį reklamos pasirinkimą. „Ibis
Kaunas Centre“ viešbučio socialinių tinklų komunikacija yra menka ir keliamas turinys yra prastos
kokybės. Viešbučio keliama informacija į socialinę erdvę yra naudinga ir informatyvi, tačiau jos yra mažai.
Raktiniai žodžiai: socialiniai tinklai, komunikacija, viešbutis, įmonė.

ĮVADAS
Temos aktualumas: Šiuolaikinėje visuomenėje, žmonės neįsivaizduoja gyvenimo be interneto.
Socialinius tinklus, mes naudojame - laisvalaikiui praleisti, darbo reikalams tvarkyti, bendrauti su
žmonėmis, pirkti-parduoti produktus ar paslaugas ir dalintis informacija. Socialinė erdvė, yra labai
svarbi dabartiniams verslams, ji suteikia galimybę su savo klientais komunikuoti internetinėje
erdvėje. Taip pat, įmonė susikūrus darbinį socialinių tinklų profilį, gali informuoti savo būsimus,
esamus ar buvusius klientus apie naujas aktualijas bei pranešti svarbią informaciją, taikant tiesioginę
rinkodarą (N. Vilkaitė-Vaitonė, 2015). Pagrindinė viešbučių problema – jie dažnai apleidžia savo
socialinius tinklus ir juose nekelia naujos informacijos,...

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus