GYVŪNŲ PRIEGLAUDOS „ŠIAULIŲ LETENĖLĖ“ KOMUNIKACIJOS YPATUMAI SOCIALINIAME TINKLE „FACEBOOK“, SIEKIANT PRITRAUKTI RĖMĖJUS
B a i g i a m a s i s d a r b a s
TURINYS
SANTRAUKA 5
SUMMARY 7
ĮVADAS 9
1. KOMUNIKACIJOS YPATUMAI SIEKIANT PRITRAUKTI RĖMĖJUS. TEORINIAI ASPEKTAI 11
1.1 Komunikacijos samprata 11
1.2 Internetinė komunikacija 15
1.3 Rėmėjų samprata, bruožai ir funkcijos 16
1.4 Gyvūnų prieglaudos funkcijos ir veikla 18
1.4 Socialinių tinklų samprata ir „Facebook“ socialinio tinklo analizė 20
2.TYRIMO DIZAINAS 24
2.1 VšĮ „Šiaulių letenėlė“ veiklos pristatymas 24
2.2 Tyrimo metodologija 25
3. TYRIMO REZULTATAI IR JŲ APTARIMAS 27
3.1 Kiekybinio tyrimo rezultatai ir jų analizė 27
3.2 Kokybinio tyrimo rezultatai ir jų analizė 34
4. KŪRYBINIS PROJEKTAS 36
4.1 Kūrybinio projekto pristatymas 36
IŠVADOS 41
LITERATŪROS ŠALTINIAI 43
PRIEDAI 47
SANTRAUKA
Baigiamojo darbo tema: gyvūnų prieglaudos „Šiaulių letenėlė“ komunikacijos ypatumai,
siekiant pritraukti rėmėjus.
Temos aktualumas. Šiomis dienomis vienu iš populiariausių komunikacijos įrankiu tampa
socialiniai tinklai. Stipriai kylantis pasaulio gyventojų įsitraukimas į socialinę žiniasklaidą,
koreguoja komunikacijos priemones ir jų formą. Vykstantys pokyčiai daro įtaką visuomenei
renkantis socialinį turinį ir jo kanalą. Tokios sąlygos lemia kiekvienos organizacijos naujų būdų
paiešką, kuri jiems padėtų išsiskirti konkurencingoje aplinkoje. Naujai atrasti komunikacijos
ypatumai suteikia galimybę operatyviau sutapatinti vartotoją su transliuojamu turiniu ar paslauga,
taip kartu kuriant ir žmogiškąjį ryšį, perteikiant pagrindinę autoriaus žinutę. Tinkamai pritaikomos,
nukreiptos į tikslinę auditoriją, formuojančios aiškią informaciją, kuri veikia iš vien su kitais
strateginiais komunikacijos tikslais, socialinės medijos gali būti kaip vienas iš patogiausių,
prieinamiausių ir didelę vertė turinčių komunikacijos kanalų, išlaikant tikslą pritraukti kuo daugiau
auditorijos. Norint ištransliuoti informaciją taip, kad ji pasiektų tikslinę grupę, būtina pasirinkti
įdomias komunikacijos formas. Skirtingos komunikacijos priemonės sudaro sąlygas siekti skirtingų
tikslų. Gudonienė (2013) teigia, kad komunikacija yra efektyvi tada, kai įgyvendinami tikslai ir
funkcijos. Taigi, originalus informacijos pateikimo būdas, kitaip tariant specifinė komunikacija
lemia didesnį žmonių susidomėjimą socialiniuose tinkluose, šiuo atveju – socialiniame tinkle „Facebook“.
Lietuvoje yra 79 veikiančios gyvūnų prieglaudos. Kiekviena jų siekia padėti gyvūnams ir
pritraukti kuo daugiau rėmėjų. Tai padaryti nėra lengva, būtina išsiskirti originalia komunikacija,
kuri pasiektų žmonių širdis. Ši tema yra praktinio svarbumo, nes tokios srities tyrimų nėra, jie tirti
kitame kontekste. Praktinis svarbumas atsiskleidžia organizacijos ir jos gerbėjų atžvilgiu, nes nėra
ištirta, kas daro įtaką rėmėjų apsisprendimui skirti paramą ir kokios komunikacijos priemonės tai
paskatintų. Atsižvelgiant į šio darbo temos aktualumą, tyrimo problema formuluojama klausimu:
kokie komunikacijos ypatumai padeda atkreipti dėmesį ir pritraukti rėmėjų socialiniame tinkle „Facebook“?
Darbo tikslas: išanalizuoti komunikacijos ypatumus socialiniame tinkle „Facebook“, kurie pritrauktų rėmėjus.
Kūrybinio projekto tikslas – sukurti vaizdo įrašą, skirtą socialinių tinklų sklaidai. Vaizdo įrašo
tikslas būtų prieglaudoje gyvenančių gyvūnų vardu skleisti dėkingumą už teikiamą paramą, kuri
prisideda prie gyvūnų gerovės. Šis kūrybinis projektas ir jo rezultatas taptų kaip komunikacinis
įrankis VšĮ „Šiaulių letenėlė“ prieglaudai, kurio pagalba būtų galima kreiptis į socialinių tinklų
sekėjus ir prašyti trūkstamos ar reikiamos paramos, pabrėžiant viso to suteikiamą naudą ir
dėkingumą, kuris šį kartą sklistų ne iš prieglaudos darbuotojų ar savanorių, bet iš įgarsintų gyvūnų istorijų.
Išanalizavus mokslinę literatūrą, parengtas tyrimo instrumentas ir atlikta anoniminė anketinė
apklausa. Išnagrinėjus tyrimo duomenys bei pasitelkus mokslinės literatūros...
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!