Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

GROŽIO PASLAUGŲ MARKETINGO KOMPLEKSO ELEMENTŲ VERTINIMAS

10 (5 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Verslas , Bakalauro darbai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 37 psl., (8202 ž.)
Vertinimas:
10 (5 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

TURINYS
ĮVADAS 3
1. PASLAUGŲ MARKETINGO KOMPLEKSO ELEMENTŲ ANALIZĖ 5
1.1. Paslaugos samprata, savybės ir klasifikacija 5
1.2. Paslaugų rinkodaros komplekso elementai 10
1.3. Paslaugų rinkodaros elementų vertinimo metodai, taikomi mokslininkų empiriniuose
tyrimuose 13
1.4. Grožio paslaugų rinkos vystymosi bendrosios tendencijos 18
2. GROŽIO PASLAUGŲ PANEVĖŽIO RINKA, TEIKIAMŲ PASLAUGŲ MARKETINGO
ELEMENTŲ VERTINIMAS 22
2.1. Panevėžyje teikiamų grožio paslaugų analizė 22
2.3. Grožio paslaugų marketingo komplekso elementų vertinimas klientų požiūriu 30
INFORMACIJOS ŠALTINIŲ SĄRAŠAS 31

ĮVADAS
Šiandieninėje visuomenėje grožio paslaugos tampa vis labiau neatsiejama žmogaus
gyvenimo dalis. Grožio paslaugų plėtojimą lemia naujos mados tendencijos, technologijų
tobulėjimas ir naujų grožio priemonių sukūrimas, klientų poreikiai. Grožio salonų teikiamos
paslaugos, taikant marketingo komplekso elementus, traukia klientus rinktis iš didelės gausos
esančių rinkoje grožio salonų. Grožio salonai, teikdami paslaugas, ne tik gerina klientų fizinę
išvaizdą, bet ir padeda jiems formuoti jų gyvenimo kokybę ir bendrą gerovę, įveikiant stresą ir
sumažinant psichinę įtampą. Grožio paslaugos, šiandien žmonėms gali pagerinti socialinį statusą
asmeninėje ir profesinėje srityje. Šiandieninėje konkurencinėje aplinkoje grožio salonų teikiamų
paslaugų vertinimas marketingo požiūriu yra labai svarbus, nes turi įtakos grožio salonų
būsimiems sprendimams konkuruojant su kitais paslaugų teikėjais grožio rinkoje. Todėl norint
pagerinti grožio salono veiklą, būtina vertinti marketingo komplekso elementus, kurie leidžia
suprasti klientų patirtį ir jų suvokimą apie teikiamas paslaugas.
Tokie mokslininkai kaip Labanauskaitė ir Šturalo (2014) bei Paraman (2020) savo
empiriniuose tyrimuose aptaria įvairius paslaugų ypatumus, taip kurdami esminius jų
apibrėžimus. Pagrindinės paslaugų ypatybės pabrėžia Bagdonienė ir Hopenienė (2015), Silva ir
Guedes (2019). ), ir Kuri (2017), tokie mokslininkai kaip Wirtz ir Lovelock (2016), Mayleyeff
(2022) ir Muche (2015) pabrėžia, kad svarbu sutelkti dėmesį į klientus ir skatinti ilgalaikius
santykius paslaugų teikimo kontekste Paslaugų teikimo rinkodaros elementus plačiai vertina tiek
Lietuvos, tiek užsienio mokslininkai. Peržvelgus mokslinę literatūrą, iš pradžių pakako tradicinio
4P modelio, tačiau ekonominių ir paslaugų pasiūlos raida išryškino jo trūkumus buvo sukurtas
modelis, pašalinant šias spragas ir įtraukiant papildomus elementus, tokius kaip žmonės,
procesas ir fiziniai įrodymai. Tyrėjai, tokie kaip Wang (2022) ir Khan (2014), pabrėžė šių
elementų vaidmenį gerinant paslaugų teikimą. Savo tyrime Kim ir Park (2022) konkrečiai tiria,
kaip 7P modelio elementai veikia klientų pasitenkinimą ir lojalumą, pabrėždami, kad įmonės turi
integruoti klientų atsiliepimus kuriant efektyvias rinkodaros strategijas. Nepaisant didelių
bendrųjų paslaugų rinkodaros tyrimų, vis dar yra didelių spragų, skirtų būtent grožio
paslaugoms, o tai pabrėžia tolesnio šios konkrečios paslaugų rinkodaros srities mokslinio tyrimo
poreikį.
Grožio paslaugų rinkoje vyrauja didžiulė konkurencija, todėl šiandien nebeužtenka
patrauklios salono išvaizdos ir aukštos paslaugų kokybės. Daugiau dėmesio skiriama esamo
kliento išlaikymui ir naujo pritraukimui. Siekiant išskirtinumo rinkoje, grožio salonams būtina
rasti veiksmingas paslaugų marketingo priemones, kurios nuolat grąžintų klientą ir patenkintų jų
norus bei lūkesčius. Sprendžiant grožio paslaugų taikomų marketingo priemonių problematiką,
vertinama Panevėžio miesto grožio paslaugų rinkos situacija. Panevėžio mieste veikia daug
grožio salonų, tačiau šioje rinkoje trūksta integruoto marketingo visumos, t.y. visų paslaugų
teikėjų informacinės integruotos platformos. Sparčiai plečiantis išmaniųjų technologijų rinkai,
žmonėms atsiranda vis didesnis poreikis rasti reikiamą informaciją internete vienoje vietoje. To
pasekoje, grožio paslaugų klientams vis sunkiau rasti gerą grožio specialistą, nematant aiškaus jo
prisistatymo, jo teikiamos paslaugos eigos ir naudojamų priemonių paslaugos suteikimo metu.
Todėl identifikuojant Panevėžio miesto rinkos grožio paslaugų marketingo elementų ypatumus ir
ieškant gerinimo sprendimo būdų, išsirinktas tinkamiausias metodas atliekant klienų apklausą
nagrinėjamos problemos (kokie marketingo elementai gali turėti didžiausia įtaką grožio
paslaugoms ir ką reikėtų pagerinti) sprendimui.
Darbo objektas – grožio paslaugų marketingo elementai.
Darbo tikslas – įvertinti grožio...

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus