Darbo informacija

Atsisiųsti darbą Paklausti

“FREEMIUM” VERSLO MODELIO KURIAMA VERTĖ VARTOTOJAMS

9.9 (2 atsiliepimai)

Detali informacija

Kategorija: Verslas , Kursiniai darbai
Lygis: Universitetinis
Failo tipas: DOCX failas
Apimtis: 18 psl., (2928 ž.)
Vertinimas:
9.9 (2 atsiliepimai)
Šaltiniai: Yra

Ištrauka

Turinys 
Įvadas 4
1. “FREEMIUM” VERSLO MODELIO KURIAMOS VERTĖS VARTOTOJAMS TEORINIAI
ASPEKTAI 5
1.1. “Fremium” verslo modelio samprata 5
1.2. “Fremium” verslo apribojimai 7
1.3. “Fremium” verslo modelio privalumai ir trūkumai 8
1.4. “Freemium” kainodaros privalumai trūkumai 11
1.5. Ar įmonei vertėtų naudoti “Freemium” verslo modelį? 13
Išvados 16
Literatūros šaltiniai 17

Įvadas
Temos aktualumas. Didžioji dauguma šiomis dienomis egzistuojančių verslų siekia kiek
galima stipriau gerinti savo vartotojų patirtį apsipirkimo ar paslaugų naudojimosi metu. Dugumą
verslų pastaruoju metu stipriai auga, tačiau anksčiau ar vėliau yra stabdomi tam tikrų, dažniausiai
techninių, apribojimų. Ilgainiui jų vis mažėja ir įvairovė plečiasi. Verslas tobulėja, bet pats formatas
lieka toks pats. Turi būti keičiami ne tik technologiniai verslo sprendimai, bet ir pati sąsaja su
vartotoju (Tucci, 2013).
Vis daugiau marketingo pasaulyje pastebimas, kad daugelis kompanijų traukiasi nuo
tradicinių verslo odelių prie „produkto vedamų“ verslo modelių. Toks marketinginis sprendimas
paremtas tuo, kad įmonės siekia sukurti kuo didesnį prekės ženklo pripažinimą ir žinomumą
pristatydamos aukšos kokybės produktus ir paslaugas plačios auditorijoms vartotojų. Turint gerą
produktą ar paslaugą jo vertė kalba pati už save (Tucci, 2013).
Todėl kuriami vis naujesni verslo modeliai, o vienas iš jų – „Freemium“ verslo modelis.
Paprastai kalbant, šis modelis suprantamas kaip nemokamas verslo modelis. Tačiau tik iki tma
tikros ribos. Remiantis šiuo verslo modeliu vartotojas yra linkęs mokėti už produktą ar paslaugą po
to, kai ją išbando nemokamai. Tai ir yra “freemium” modelio esmė – nemokama bandyminė/bazinė
ir mokama pagerinta versija. 2018 m. >40% “Spotify” auditorijos sutiko mokėti už gerai parinktą
muziką. Panašūs ir “Amazon Prime” skaičiai (Seufert, 2017).
Darbo objektas. „Freemium” verslo modelio kuriama vertė vartotojams.
Darbo uždaviniai:
1. Išanalizuoti „Freemium“ verslo modelio teorinius aspektus;
2. Pateikti „Freemium“ verslo modelio kuriamos vertės vartotojams sampratą;
3. Nustatyti, ar verta naudotis „Freemium“ verslo modeliu.

Ne tai, ko ieškai?

Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!

Atsiliepimai apie mus