TURINYS
ĮVADAS 3
1. MŪSŲ PREKĖ 5
2. RINKODAROS STRATEGIJOS PARENGIMAS 7
2.1 SSGG analizė 9
3. TYRIMAS 14
4. PREKĖS ĮVEDIMAS Į RINKĄ 21
4.1 Paskirstymo būdas ir rėmimo strategija 23
4.2. Pardavimų skatinimo priemonės 24
4.3 Pardavimo strategijos formavimas ir valdymas 25
4.4 Pardavimo programos biudžetas 26
4.5 Pardavimo procesas 26
4.6. Pardavimo analizė 27
4.7 Rėmimas 28
4.8 Kaina 29
5. REKLAMOS TIKSLAS 30
IŠVADOS 33
NAUDOTA LITERATŪRA IR ŠALTINIAI 34
ĮVADAS
Temos aktualumas: Šiame darbe aptarsime savo idėjos įvedimą į rinką.
Mūsų įmonė „Flash bag“ naujai įsikūrusi parduotuvė, siūlanti unikalią idėją. Dažnai
norint pagaminti patiekalą tenka nusipirkti produktų daugiau, nei yra poreikio. Pavyzdžiui gaminant
paprastus šokoladinius keksiukus mums reikia 150g cukraus, 4vnt kiaušinių, 150g miltų, 150g
šokolado, 1šaukštelio kepimo miltelių, tačiau tokiais kiekiais gaminių parduotuvėse nusipirkti nėra
galimybės. Taigi mes perkame 0,5kg miltų, 10vnt kiaušinių, 1kg cukraus, 200g šokolado, tai yra
dvigubai daugiau nei mums reikia, atitinkamai tai kainuoja dvigubai daugiau. Tačiau mano naujai
besikurianti įmonė atsižvelgė į jūsų poreikius ir gali išpildyti jūsų norus. Jūs – išsirinkite receptą,
atsiuskite mums, jums reikiamų produktų sąrašą tokiais kiekiais kokių jums reikia ir jau po
valandos pristatysime jūsų prekes už papildomą mokestį, arba galėsite atsiimti jį patys mūsų
parduotuvėje. Paruošus jūsų krepšį internete jūsų užsakymą patvirtinsime, taip žinosite kada galima
atsiimti prekes, nereikės laukti.
Mūsų misija – sutaupyti jūsų laiką, bei pinigus.
Šiame darbe tikimės atskleisti savo įmonės „Suporcijuota“ įsitvirtinimo rinkoje
ypatumus, tikslus bei uždavinius. Stengsimės įrodyti, kad tokio pobūdžio parduotuvė tikrai sulauks
pasisekimo ir didelio žmonių susidomėjimo.
Darbo tikslas: Įvertinti porcijuojamų produktų įmonės idėjos įsitvirtinimą rinkoje.
Darbo uždaviniai:
1. Išanalizuoti savo idėją ir prekę;
2. Atsižvelgti į pagrindinius vartotojus, galimus konkurentus;
3. Aptarti reklamos būdus, kainas;
4. Parengti rinkodaros strategiją;
5. Parengti SSGG, PEST analizes;
6. Supažindinti su prekės įvedimu į rinką;
Idėjų generavimas. Dauguma žmonių nusprendę ką gi šiandien gamins vakarienei
bėga į parduotuvę ir perka produktus dvigubais ar net trigubais kiekiais, nes tokiais kiekiais kokių
jiems reikia – parduotuvėje tiesiog neparduodama. Vėliau nesunaudoti produktai guli spintelėje, kol
galų gale jų galiojimas nepasibaigia ir tenka juos išmesti. Su kokiais sunkumais susiduriame
kiekvieną kart apsiperkant:
Sugaištame daug laiko;
Išleidžiame daugiau pinigų, nei reikia;
Išmetame prekes, kurių nesunaudojame;
Ne kiekvienas namuose turime virtuvines svarstykles, tad dedame žaliavas iš
akies, taip sugadindami receptą;
Tikriausiai retas susimąsto, kad viskas gali būti žymiai paprasčiau:
Išsirinkote receptą;
Atsiuntėte mums žaliavų kiekius, kurių jums reikės;
Valandos bėgyje gavote patvirtinimą apie suruoštą jūsų krepšį, atsiėmėte
prekes;
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!