„EOLA“ RINKODAROS KOMPLEKSO ANALIZĖ
Rinkodaros savarankiškas darbas
Turinys
Įvadas.........................................................................................................................................................3
1.„EOLA“ TAIKOMŲ RINKODAROS VEIKSMŲ ANALIZĖ .........................................................4
1.1.Produktas.....................................................................................................................................4
1.2.Kaina...........................................................................................................................................4
1.3.Paskirstymas ir vieta....................................................................................................................5
1.4.Rėmimas......................................................................................................................................6
2.„EOLA“ TIKSLINĖS RINKOS IDENTIFIKAVIMAS IR SEGMENTAVIMAS ............................8
3.„EOLA“ RINKODAROS VEIKSMŲ TOBULINIMAS .................................................................10
Išvados.....................................................................................................................................................12
Literatūros sąrašas....................................................................................................................................13
Įvadas
Temos aktualumas. Kiekviena įmonė siekia sėkmingai vykdyti savo veiklą, todėl privalo
stebėti nuolat ją supančią ir besikeičiantį aplinką, joje vykstančius pokyčius, juos reguliuoti arba prie jų
prisitaikyti, o tai lengviau padaryti analizuojant įmonės rinkodaros veiksmus.
Darbo tikslas. Atlikti „EOLA“ rinkodaros kompekso analizę.
Darbo uždaviniai:
1.Išanalizuoti „EOLA“ taikomus rinkodaros veiksmus.
2.Identifikuoti „EOLA“ tikslinę rinką.
3.Išnagrinėti rinkodaros veiksmų tobulinimą, atsižvelgiant į aktualius mikro bei makro-aplinkos elementus.
Darbo metodai. Įmonės duomenų ir mokslinės literatūtos analizė.
1.„EOLA“ TAIKOMŲ RINKODAROS VEIKSMŲ ANALIZĖ
1.1.Produktas
SPA ir sporto klubo tinklas ,,Eola” įsikūręs Lietuvos pajūrio širdyje – Klaipėdoje,
P.C. ,,Akropolis” (prekybos ir pramogų sostinėje). Sporto klubo lankytojams nereikia ilgai galvoti, kaip
pasiekti sporto klubą ar kur pastatyti automobile, nes iš visų pusių prekybos centrą supa stovėjimo
aikštelės, važinėja visuomeninis transportas. Čia kasdien kiekvieną klientą maloniai pasitinka
paslaugus ir malonus personalas.
Sporto klube yra 800 m treniruoklių salė, kur galima išbandyti virš 70 naujausių treniruoklių.
plačiai naudojamų visame pasaulyje. Pagal klientų fizinį pasiruošimą ir amžių sudaromos individualios
treniruočių, mitybos programos, teikiamos nemokamos konsultacijos. Sporto klube „EOLA“ dirba
Lietuvos kūno kultūros akademijos absolventai bei įvairiuose kursuose atestuoti, sertifikuoti treneriai.
Geros nuotaikos sporto klube suteikia įvairiausios grupinės treniruotės – TRX funkcinės
raumenų, EOLA pump, aerobika, joga, kalanetika, pilatesas, stacionarūs dviračiai, įvairūs šokiai bei
stalo tenisas. Sporto klubo lankytojams nenusibosta vis tie patys aerobikos pratimai, jogos asanos, nes
sporto klubų „EOLA“ profesionalūs treneriai ruošia efektyvias ir įdomias aerobinių užsiėmimų
programas (net 20 aerobikos rūšių), kurios padeda greitai pasiekti trokštamų rezultatų. Po sunkių
treniruočių visuomet galima atsigaivinti sūkurinėje vonioje arba garinėje pirtyje.
„EOLOS“ teikiamos sporto klubo ir spa paslaugos patenkina netgi išrankiausio kliento poreikius.
1.2.Kaina
Kaina yra rinkodaros komplekso elementas, kuris apima sprendimus ir veiksmus, susijusius su
kainų nustatymu ir keitimu. Tam kad rinkodaros kompleksas būtų nuoseklus ir efektyvus, sprendimai
dėl kainos turi būti derinami su produkto dizainu, paskirstymo ir rėmimo sprendimais.
Spa ir sporto centras „EOLA“ parduoda mėnesinius, trejų mėnesių, pusės metų ir metinius
sporto klubo abonentus, kurie yra skirstomi į tris treniruočių tipus:
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!