Bakalauro baigiamasis darbas
Elektroninės prekybos veiksnių įtaka klientų pasitenkinimui ir ketinimui pirkti internetinėse parduotuvėse ir verslo platformose
TURINYS
ĮVADAS
1. Patirtis elektroninėje prekyboje, teorinė analizė
1.1. Internetinės parduotuvės samprata ir jos funkcijos
1.2. Verslo platformos samprata ir jos funkcijos
2. Vartotojo ketinimo pirkti samprata ir svarbavartotojų ketinimui pirkti elektroninėse
parduotuvėse ir elektroninėse verlo platformose
3. Informacijos kokybės samprata ir svarbavartotojų ketinimui pirkti elektroninėse
parduotuvėse ir elektroninėse verlo platformose
4. Saugumo samprata ir svarbavartotojų ketinimui pirkti elektroninėse parduotuvėse ir
elektroninėse verlo platformose
5. Naudojimosi paprastumo samprata ir svarba vartotojų ketinimui pirkti elektroninėse
parduotuvėse ir elektroninėse verlo platformose
6. Klientų aptarnavimo svarba vartotojų ketinimui pirkti elektroninėse parduotuvėse ir
elektroninėse verlo platformose
7. Vartotojo požiūrio samprata ir svarba vartotojų ketinimui pirkti elektroninėse parduotuvėse
ir elektroninėse verlo platformose
8. Privatumo samprata ir svarba vartotojų ketinimui pirkti elektroninėse parduotuvėse ir
elektroninėse verlo platformose
9. TPB ir TAM teorijų sampratos vartotojų ketinimui pirkti elektroninėse parduotuvėse ir
elektroninėse verlo platformose
10. Savireguliacijos teorija (SDT) vartotojų ketinimui pirkti elektroninėse parduotuvėse ir
elektroninėse verlo platformose
11. Metodologija
IŠVADOS
LITERATŪROS SĄRAŠAS
SANTRAUKOS
PRIEDAI
Įvadas
Elektroninės prekybos veiksniai tampa esminiais sėkmingos verslo strategijos komponentais, o jų
įtaka klientų pasitenkinimui bei ketinimui pirkti elektroninėse parduotuvėse ir verslo platformose
tampa vis svarbesnė (Daniel 2022). Verslo aplinkos nuolat besivystanti technologija ir vartotojų
elgsenos kaita reikalauja išsamaus tyrimo, kuris padėtų suprasti, kaip šie veiksniai gali formuoti
elektroninės prekybos sritį (Strzelecki ir Rizun 2020). Internetinės parduotuvės ir verslo platformos
tampa vis prieinamesnės vartotojams visame pasaulyje, kuriant galimybę pasirinkti iš gausybės
prekių ir paslaugų, nepriklausomai nuo geografinių apribojimų (Renny ir kt., 2013). Šis aspektas
tiesiogiai gali paveikti klientų pasitenkinimą, suteikiant jiems galimybę lengvai rasti norimas prekes
ir palyginti skirtingų tiekėjų pasiūlymus (Lee ir kt., 2018). Naudojimo paprastumas ir lengvai
prieinama informacija internetinėse parduotuvėse tampa lemiamu vartotojų patirties formavimo
veiksniu (Renny ir kt., 2013). Skaidri naudojimo sąsaja, išsami prekių informacija ir vartotojų
atsiliepimai gali turėti esminės reikšmės, užtikrinant sklandų pirkimų procesą (Palmatier 2016).
Anot Lee ir kt., (2018) sėkmingai įgyvendinti šie veiksniai gali skatinti klientų pasitenkinimą ir
didinti jų ketinimus pirkti ateityje. Kokybiškas klientų aptarnavimas tapo taip pat labai svarbus (Cao
ir kt., 2018). Greitas ir efektyvus aptarnavimas, įskaitant operatyvų klausimų sprendimą ir patogų
grąžinimų tvarkymą, gali sukurti teigiamą kliento patirtį (Huang ir kt., 2018). Patenkintas klientas
ne tik dažniau sugrįš, bet ir rekomenduos elektroninę parduotuvę ar verslo platformą kitiems
potencialiems vartotojams (Tūskaitė, Šlimaitė 2016). Laikymasis verslo platformų nustatytų
taisyklių ir reguliavimo standartų, susijusių su internetinės duomenų apsauga, yra esminis veiksnys
klientų pasitikėjimui ir jų asmeninių duomenų saugumui (Strzelecki ir Rizun 2020). Jei vartotojai
įsitikina, kad jų privatumas yra saugus ir laikomasi aukštų duomenų apsaugos standartų, tai ne tik
didina jų pasitenkinimą, bet ir skatina ilgalaikį klientų lojalumą (Al-dweeri ir kt., 2017).
Analizuojant ankščiau pateiktus veiksnius, galima giliau suprasti, kaip elektroninės prekybos
veiksniai įtakoja klientų pasitenkinimą ir formuoja jų ketinimus pirkti, kurie tampa vis svarbesni
šiuolaikinėje elektroninėje aplinkoje. Atsižvelgiant į tai, darbe iškelta ši problema: kokia yra
elektroninės prekybos veiksnių ir vartotojų patirties įtaka klientų pasitenkinimui ir ketinimui pirkti
internetinėse parduotuvėse ir verslo platformose.
Darbo tikslas: nustatyti elektroninės prekybos veiksnių ir vartotojų įtaką klientų pasitenkinimui ir
ketinimui pirkti internetinėse parduotuvėse bei verslo platformose.
4
Siekiant įgyvendinti šį tikslą išsikelti uždaviniai:
1.Išanalizuoti elektroninės parduotuvės ir elektroninės verslo platformos koncepciją;
2.Nustatyti elektroninės padruotuvės ir elekrtoninės verlo platformos veiksnius, darančius
įtaką vartotojų pasitenkinimui;
3.Nustatyti vartotojų pasitenkinimo įtaką ketinimui pirkti;
4.Nustatyti vartotojų patirties įtaką vartotojų ketinimui pirkti elektroninėse parduotuvėse ir
elektroninėse verlo platfomose;
1.Patirtis elektroninėje prekyboje teorinė analizė
Internetinė prekyba, žinoma...
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!